Ik ben thuis mama en hoef dus niet elke ochtend te racen naar me werk of school want beide kids zijn nog thuis. Maar hoe doen jullie dit met douchen/bad. Zilvian doe ik om de dag in bad want die is pas 4 maanden en dat doe ik wanneer ik tijd heb op de dag. Maar Zifjon douche ik elke dag en hangt van mijn energie af of hij in het grote bad kan/mag. Soms hoor ik ook dat moeder hun kind in de avond douchen/bad . Maar was je ze dan nog in de ochtend of doe je meteen kleren aan en poetsen.
Merk dat het behoorlijk druk is in de ochtend 2 kids en mijzelf te wassen. maar in de ochtend lijkt me dat na hun nacht luier wel fris is ff te wassen. maar dan heb je dus dubbel werk. Wat doen jullie dus ochtend of avond ? Zelf douche ik elke ochtend maar Zifjon is niet makkelijk en kan hem niet vaak alleen laten, dus het is altijd racen en heb niet altijd zin om hem mee te nemen onder de douche. Dit is namelijk mijn enigste rustpunt.
ben benieuwd
Merk dat het behoorlijk druk is in de ochtend 2 kids en mijzelf te wassen. maar in de ochtend lijkt me dat na hun nacht luier wel fris is ff te wassen. maar dan heb je dus dubbel werk. Wat doen jullie dus ochtend of avond ? Zelf douche ik elke ochtend maar Zifjon is niet makkelijk en kan hem niet vaak alleen laten, dus het is altijd racen en heb niet altijd zin om hem mee te nemen onder de douche. Dit is namelijk mijn enigste rustpunt.
ben benieuwd