Ochtend of avond douchen/bad ?

Indy gaat om de dag in bad, meestal samen met mij. Gezellig met zn tweetjes in bad! Heerlijk. Elke ochtend was ik haar met een zwitsal washandje, voorverwarmd door mijn handen haha.
 
Wij doen Daniel savonds onder de douche en smorgens even met een washandje zn gezicht (slapers uit zn oogjes) en zn billetjes na idd de nachtluier.
Hij gaat altijd met een van ons mee douchen en dan droogt de ander hem af en kleed hem aan.

Weet niet hoe laat je man smorgens weggaat?
Als het vroeg is, is het geen optie, maar als hij bijv tegen half 8 of 8 uur weggaat zou je kunnen douchen als hij nog thuis is?
Of het douchen verplaatsen naar savonds als je man thuis is en je lekker op je gemakje kan douche?

Succes ermee,
Liefs Marina
 
Hoi, mijn kids gaan 's avonds in bad,ik werk 3 1/2 dag en 'smorgens niet haalbaar.
Ik was 'smorgens wel gezicht handjes en billen, je hebt van natusan handige vochtige washandjes dan ben je snel klaar deze gebruik ik zelden maar soms erg handig.

Bij mij slapen de kinderen ook beter als ze 's avonds in bad gaan , en ik ben een viesneus maar een na een dag kdv moet Nick in bad de oudste speelt graag buiten in de zandbak op school dus is ook praktischer om het 's avonds te doen.

Misschien kun je het ene kindje 'smorgens en het andere kindje 's avonds in bad doen is voor je energie ook wat meer verdeeld.
Ik ga vaak zelf onder de douch staan als de kids in bad zitten, kan vanuit de douche zo in het bad kijken .

Groetjes
 
Shanice gaat sochtends met mij meedouchen en Milton savonds met papa.
Dat komt bij ons zo het beste uit sochtend kleed Milton zichzelf aan en dan douche ik met Shanice.
Maar soms gaat shanice ook savonds nog even mee onder de douche als ze bijvoorbeeld mayonaise in haar haar gesmeerd heeft of zoiets hihihihihihi.
Daarna smeer ik ze ook helemaal in met dermo care van vaseline dat is een heerlijke bodylotion speciaal goed voor exczeemhuid. Dat heb ik altijd gedaan vanaf Milton als baby exczeem kreeg en ik kreeg toen ook complimenten van het cb oja ik gebruik ook de wasgel nijntje van dermo care want zeep is niet goed voor Milton zijn huid.

groetjes lisette
 
Shanice gaat sochtends met mij meedouchen en Milton savonds met papa.
Dat komt bij ons zo het beste uit sochtend kleed Milton zichzelf aan en dan douche ik met Shanice.
Maar soms gaat shanice ook savonds nog even mee onder de douche als ze bijvoorbeeld mayonaise in haar haar gesmeerd heeft of zoiets hihihihihihi.
Daarna smeer ik ze ook helemaal in met dermo care van vaseline dat is een heerlijke bodylotion speciaal goed voor exczeemhuid. Dat heb ik altijd gedaan vanaf Milton als baby exczeem kreeg en ik kreeg toen ook complimenten van het cb oja ik gebruik ook de wasgel nijntje van dermo care want zeep is niet goed voor Milton zijn huid.

groetjes lisette
 
Myrthe gaat niet iedere dag douchen/badderen. Dan krijgt ze enorme droge huid.
En of het ochtend of avond is, ligt aan de tijd. Ik werk ook 3 dagen, maar als ik 's ochtends ga douchen, trekt Myrthe vaak dr kleren uit en wil mee. Prima, gelijk 2 vliegen in 1 klap. Zij doucht dan nog ff door terwijl ik me aankleed, en dan haal ik haar eruit.
Moet ik echt heel vroeg weg, dan douche ik terwijl zij nog in bed ligt (wakker)
Maar 's avonds in bad (vooral met papa) is ook helemaal geweldig. Dus hier bekijken we het per keer.
De andere dagen haal ik een doekje over dr billen en gezichtje en handen (niet die volgorde haha).

Liefs Irene
 
Hoi,
Meestal doe ik of mijn vriend de jongens 's avonds in bad, zeker nu het mooier weer wordt, dan zijn ze 's avonds ook vaak écht vies.
In de winter ook wel eens 's ochtends (op de dagen dat ik niet werk tenminste).
Soms leg ik onze dochter ook wel eens mee in bad, en dan kleed ik haar aan en dan laat ik de jongens nog even onder de douche spelen. Als Lot klaar is pluk ik de volgende eronder vandaan en als laatste de oudste... Maar idealer is het te doen als mijn vriend thuis is, dan blijft hij (of ik) beneden en doen we de kinderen om de beurt.
Het is namelijk bij onze kinderen geen optie om ze te laten spelen terwijl ik er een/twee in bad doe.... dat is een vrijbrief om ondeugend te zijn beneden hahaha.
Succes! Ik doe ze trouwens echt niet elke dag in bad, dadelijk in de zomer wel, zijn ze sneller vies, maar in de winter echt niet. Ik ben van mening dat een kleine baby helemaal niet vies wordt...
Gr's Noor
 
De kids hier gaan zo'n 6 keer per week onder de douche...'s avonds.Althans, begin er rond 16:30 uur 's middags mee want papa komt pas rond 19:00 uur thuis dus ik ben met 4 kids alleen en doe ze dus eerst onder de douche (Noa, Jade en Lenthe) en daarna koken.
Lenthe gaat vaak wel 2 keer per dag onder de douche.'s Nachts dragt ze nog een luier dus die zit 's morgens erg vol en vind ik douchen wel lekker fris en hygienisch.Gewoon, even 5 minuutjes.
Luka gaat 's avonds laat met papa of mama, dan de laatste fles en dan lekker naar bed.
Gr.Roos.
 
Terug
Bovenaan