Ochtend of avond douchen/bad ?

De kids hier gaan zo'n 6 keer per week onder de douche...'s avonds.Althans, begin er rond 16:30 uur 's middags mee want papa komt pas rond 19:00 uur thuis dus ik ben met 4 kids alleen en doe ze dus eerst onder de douche (Noa, Jade en Lenthe) en daarna koken.
Lenthe gaat vaak wel 2 keer per dag onder de douche.'s Nachts dragt ze nog een luier dus die zit 's morgens erg vol en vind ik douchen wel lekker fris en hygienisch.Gewoon, even 5 minuutjes.
Luka gaat 's avonds laat met papa of mama, dan de laatste fles en dan lekker naar bed.
Gr.Roos.
 
hier gaat floor 2 x in de week en dan hangt t eraf of ze smorgens of savonds gaat ( wanneer ik zin heb of ze noet echt vies zijn ) vaker mag ze niet ivm eczeem

karlijn gaat soms 2 x per dag maar meestal om de dag en dan ook wanneer het mij uitkomt
wel was ik elke ochtend en avond de gezichtjes handjes en kontjes

liefs maurilla
 
Hoi,

hier gaan de kids op het moment weer elke dag in de douche. Ze zitten nu weer van top tot teen onder het zand, dus na een dagje spelen moeten ze eerst in de douche. In de winter gaan ze ongeveer om de dag, ligt er ook een beetje aan hoe het uitkomt.
Nu gaan ze dus 's avonds, en dan 's ochtends een doekje over gezicht en billen.

Groetjes Danielle
 
Hoi, ik heb nu 2 zoontjes en ben thuis blijf moeder. Oudste zoontje is 2,5 jaar gaat om de dag in bad dus ma,wo,vrij,zo,din,do,zat,ma,wo,vrij enz enz... Of moet heel vies zijn of in de zomer is anders met zwemmen enal... Mijn jongste zoontje is bijna 3 maanden en gaat maar 2x per week in bad. Meestal din en vrijdag. Tot dat hij 1 jaar is. De oudste gaat altijd s'avonds met 1 van ons onder de douche of zelde alleen in bad. En de jongste doe ik meestal rond de fles van 11 uur in badje. En dan lekker fles en slapen tot 3 uur. Hopelijk heb je er wat aan...
 
Terug
Bovenaan