OEI!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden!

Goed nieuws??

Ik heb de laaste twee maanden een cylcus van 29 dagen en heb met tempen en ovutesten mijn eisprong vastgesteld, 1 keer op dag 19 en 1 keer op dag 18 (en wij maar steeds rond dag 14/15 klussen ). Vorige week ben ik met tarwekiemolie begonnen, daarover  had ik in februari/maart op dit forum gelezen. Dat scheen goed voor de vruchtbaarheid te zijn en bijna alle meiden die het gingen gebruiken bleken kort daarop zwanger. Dus ik dacht wat let me?

Ik verwachtte vandaag mijn eitje, zit nu op dag 18, maar wat blijkt nu?  Ik heb vanochtend mijn verhoogde temp vastgesteld!!  Dat betekent dus dat ik op dag 16 mijn ovu had!! Twee dagen eerder! Zou het dan toch door die olie komen??

We hebben de avond ervoor lekker flink geklust, dus we maken goede kans. Dat zou dan voor het eerst zijn dat we de dag vóór mijn eitje geklust hebben, andere keren was het twee dagen ervoor en de dag van (maar dan pas 's avonds).

Vind het wel frappant dat ik nu dus al mijn verhoogde temp heb. Ben er wel erg blij mee hoor!! Ik weet nu niet of dat mijn nod nu ook twee dagen eerder is (vorige ronde was eitje nl. ook een dag eerder dan de ronde daarvoor, maar cyclusduur was wel even lang). We wachten het maar weer af... vind het nu wel weer extra spannend! En had me nog wel zo voorgenomen het deze ronde rustig aan te doen met tempen en gissen etc.  Maar kan het toch niet laten...

Beetje lang verhaal geworden, maar goed...

Groetjes,

Tammy

Hoi Tammy,

Ik wens je veel sterkte met wachten. Want spannend is het zeker.

Groetjes Astrid

He Tammy veel sterkte en succes met wachten jho!!

groetjes, Ikky

Hoi,

Wat doet die tarwekiemolie nou precies? is dat alleen om   te zorgen dat je cyclus regelmatiger is of zijn er nog andere voordelen?

Tot voor kort was mijn cyclus ook regelmatig maar zit nu op dag 28 na mk  en afwachtende. We hebben weinig geklust dus denk niet dat ik zwanger ben. Maar de volgende ronde GA IK ALLES UIT DE KAST HALEN. Ik wil temperaturen ov-testen halen en misschien ook die tarwekiemolie?

Vertel me er nog iets meer over als je wil.

Groetjes
talke

Hoi,

Waarschijnlijk heb je gewoon een onregelmatige ovulatie. Ik ovuleerde altijd tussen dag 13 en 20....zonder olie.

Ingeborg

Hoi,

Dat zou wel mooi zijn! Heb vorige maand teunisbloemolie gebruikt en had toen een cyclus van 4 weken. Ben daar toen ook weer mee gestopt omdat niemand mij kon vertellen of dat schadelijk zou zijn als je zwanger zou zijn. Zelfs niet bij de apotheek!!
Kwam er nu dus bij de gynaecoloog achter dat ik rond de 18e of 19e dag mij ei zou hebben. Heb het alleen met ovutesten weer niet vast kunnen stellen.
Dat snap ik dus niets van, maar voelde wel van alles dus zal toch wel een ovu gehad hebben. Volgende week progesteron laten prikken, dus dan weet ik het zeker.
Weet alleen mijn Nod nu niet, maar ga maar uit van 5 weken. Zou ik op 18 sept. uitkomen.
Gaan we samen naar het volgende forum?

Nu dus eerst maar wachten op het bankje!   Zal voor je duimen dat het deze maand raak is bij je!!

Groetjes mama van 5

Hoi Talke,

Tarwekiemolie schijnt je hormoonhuishouding te balanceren, waardoor ook je cyclus positief beïnlvloed wordt. Ik heb het besteld op www.jaczitman.nl. Daar staat  heel uitgebreide info. Het helpt ook bij stemmingswisselingen en stress. Verder bevordert het de conditie van de baarmoeder en het wordt dat ook tijdens de  zwangerschap geadviseerd.

Ik heb de  pure olie besteld, maar je kunt het ook in capsules kopen. Dat raad ik je overigens wel aan, want het  smaakt ontzettend smerig!!  Ik neem driemaal daags 1 theelepel, dat is drie keer afzien... YUCK!

Groetjes,

Tammy

Hee mama van 5,

Zitten we weer samen op dat verrekte wachtbankje! Als dit dan maar het wachtbankje is dat naar het volgende forum mag... Ik duim ook voor jou  hoor! Laat je evenw eten als je de uitslag van het progesteron-prikken hebt?

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan