OEI!!!

Ik wist 4 dagen dat ik zwanger was voor mijn miskraam. Ik heb getest
toen ik 1 dag over tijd was. Voor de test wist ik eigenlijk al dat ik
zwanger was, had de bekende kwaatjes, zeer gevoelige borsten en
misselijk door de dag heen. De dag voor de bloeding begon was dit
allemaal in een keer weg.

Ik heb maar 1 test gedaan, was wel van plan nog een test te doen, maar dat is er niet van gekomen door de bloeding.

Het lijkt me verschrikkelijk... brrr...

Had je het al aan mensen verteld, dat je zwanger was? Soms lees ik hier dat ze het dezelfde dag al aan ouders en schoonouders en weet ik wie nog meer vertellen. Voordeel daarvan is is dat  ze je kunnen opvangen als het misgaat, want het is niet nix. Hoe reageerde je man?  

Gelukkig hadden we het nog aan niemand verteld. Ik heb daar wel moeite
mee gehad hoor. Als je zwanger bent wil je het toch van de daken
schreeuwen?

Misschien had ikhet mijn moeder wel willen vertellen. Ook nu nog, dat
ik een miskraam heb gehad. Maar ik wacht daar nog even mee.

Mijn man en ik hebben een zoontje van 2 jaar en toen ik 12 weken
zwanger van hem was heb ik ook een bloeding gehad. Gelukkig was dat dus
niets. Mijn man reageerde eerst dus ook zo van "oo dat valt wel wat mee
toch z'n bloeding".

Toen hij door had dat het wel mis was, reageerde hij bezorgd en lief
voor mij. Volgens mij zat ik er wat meer mee dan hij. Mijn man is nogal
nuchter wat dat betreft.

Hmmm... idd dubieus... achteraf vertellen is ook zo wat he? En tja, mannen... die voelen het allemaal  niet, dus voor hen is het natuurlijk één grote ver-van-mijn-bed-show. Jíj voelde dat die symptomen ineens weg waren, jíj ziet bloed als je naar de wc gaat... Begrijp me goed, ik voel me absoluut bevoorrecht dat wij als vrouw zwanger kunnen raken, maar die mannen hebben het wat dat betreft mentaal een stuk makkelijker... Maar ja, daarom heeft moedertje ()  natuur die zware taak ook maak aan de vrouw toevertrouwd, dan komt het tenminste goed!  hahaha...

Hahahaha ja, wij zijn mentaal gewoon veel sterker dan mannen. Dat heeft moeder natuur goed geregeld.

Hahaha... lol...

Ga nu maar effe een poosje de binnenkant van mijn oogleden bekijken, dusse... welterusten en tot een volgende keer. Doei!

Terug
Bovenaan