OEI!!!

Noem het toeval, noem het iets anders, maar wij zijn ook op de 25e getrouwd!!! Leuk! Ik ben nu de 23e uitgerekend mits ik idd zwanger ben. Kunnen we samen oplopen...hihi...

Maar ik heb mijn nod al de 13e of misschien zelfs al de 11e nu mijn ovu twee dagen eerder was, maar ga toch maar van de 13e uit voor de zekerheid.

Succes met afwachten!

Groetjes,

Tammy

hoi allemaal,

ik ben een meisje dat graag een kindje wil. ik ben aan de pil, maar was hem vorige week donderdag vergeten. was in de eerste week, dus kans op zwangerschap. ik ben dan ook gelijk gestopt met de pil. ik heb vantweekend nog een aantal keer sex gehad en ook gisteren en vandaag nog. gisteren had ik een raar gevoel in mijn onderbuik, beetje als ongesteldheidskrampen. en sinds vandaag lijkt het alsof ik ongesteld ben, alleen dan wel minder. nu is mijn vraag of ik misschien ongesteld ben geworden omdat ik gestopt ben met de pil of dat dit innestelingsbloedingen zijn? maar het lijkt me zoveel voor innestelingsbloeding. ik denk dus nie da ik al zwanger ben, jammer. heb net ook een test gedaan, omdat ik me echt niet meer kon inhouden. ik weet dat het eigenlijk te vroeg is en dat de kans groter is dat hij negatief uitslaat, terwijl hij over een week misschien wel positief zou kunnen uitslaan, maar ik kon me gewoon niet meer tegenhouden.
de test sloeg dus negatief uit.
nouja, we zullen blijven proberen

groetjes

Terug
Bovenaan