OEI!!!

Hoi Tammygirl,

Wat een verhaal van je.Ik ben ook steeds bezig geweest om precies te achterhalen hoelang mijn cyclus nou is en wanneer ik mij eitje zou hebben.Dan denk je het te weten en dan doet zich weer iets voor waaruit het tegendeel blijkt. Very frusti!
Maar fijn dat je iets wijzer bent en ik zal voor je duimen dat het toch gelukt is. Gelukkig heb je nog de dag voor je ontdekking geklust.Succes en sterkte met afwachten.

Ook ik zou graag op het bankje erbij komen zitten. Het ziet er erg gezellig uit met die kaarsjes en kussentjes. Waarschijnlijk is mijn nod pas rond 20 sept dus ben nu in mijn klusperiode. Misschien een beetje vroeg om aan te schuiven maar voor mijn gevoel zit ik nu al 5 maanden te wachten. Zouden we deze ronde geluk hebben?

gr Ilona

Hoi Ilona,

Bedankt voor je berichtje. Idd frusty!! Ik ben al ruim 2 jaar geleden gestopt met de pil, dus ik dacht dat ik bevoorrecht was wat betreft een regelmatige cyclus. Dat was ook zo tot ronde 3 (nu inmiddels alweer ronde 8 ). Toen had ik ineens op dag 19 bruinverlies dat na 5 dagen overging in rood en na nog eens 3 dagen werd ik vet ongi, met twee dagen flinke krampen (is normaal 1 dag) en veel meer bloedverlies. Sindsdien is mijn een rommeltje, dus ik heb het vermoeden dat ik toen een vroege miskraam heb gehad. Volgens de vk was dat wel mogelijk, maar met zekerheid kun je dat niet zeggen. Inmiddels heb ik wel wat meer inzicht in mijn cylcus, maar het blijft toch nog enigszins giswerk. Gisteravond en vanochtend sprak mijn temp duidelijke taal, dus ik ga er nu toch maar vanuit dat ik vrijdag al mijn verhoogde temp had en mijn eitje dus toch woensdag is geweest. Zou wel fijn zijn, want dan kan ik ook eerder testen mocht dat nodig zijn. Omdat ik anders maar 10 dagen tussen ovu en ongi had, zou ik tot 3 dagen na mijn nod moeten wachten. Nu kan ik misschien al op mijn nod testen (mits de duivels er niet zijn natuurlijk).

Ik wens jullie veel klusplezier en hopelijk schiet je mannetje raak . Succes en als je klaar bent met klussen ben je van harte welkom op het gezellige wachtbankje.

Groetjes,

Tammy

mag ik nog een paar dagen meedoen??
beloof ik jullie een gegarandeerde plek in de bus!!!
liefs tamaar

juijjjjjhhhhh je bent er nog!!!
liefs tamaar

wilde net gaan slapen , maar ja nu niet meer

Effe een kleine aanpassing... ben toch niet op onze trouwdatum uitegrekend mocht het deze ronde raak zijn... 2 daagjes ervoor... sjit... maar ja, kan dan toch wel zijn dat ik  moet  bevallen op die datum... zou wel leuk zijn...

hahaha... hoor mij praten... bevallen... moet eerst nog zwanger raken...(of misschien ben ik het al wel, maar dat kan ik  nog niet weten)

Groetjes,

Tammy

Hé Tammy

Op wat voor datum ben jij getrouwd dan?

Ik lees dit berichtje van jou en bedacht dat als ik zwanger ben deze
ronde dat ik dan ook bijna op mijn trouw datum ben uitgerekend. Wij
zijn   op 25 mei getrouwd en ik ben op 24 mei uitgerekend, als ik
zwanger ben. Zal idd wel leuk zijn op die datum te bevallen

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan