Hoi Ilona,
Bedankt voor je berichtje. Idd frusty!! Ik ben al ruim 2 jaar geleden gestopt met de pil, dus ik dacht dat ik bevoorrecht was wat betreft een regelmatige cyclus. Dat was ook zo tot ronde 3 (nu inmiddels alweer ronde 8 ). Toen had ik ineens op dag 19 bruinverlies dat na 5 dagen overging in rood en na nog eens 3 dagen werd ik vet ongi, met twee dagen flinke krampen (is normaal 1 dag) en veel meer bloedverlies. Sindsdien is mijn een rommeltje, dus ik heb het vermoeden dat ik toen een vroege miskraam heb gehad. Volgens de vk was dat wel mogelijk, maar met zekerheid kun je dat niet zeggen. Inmiddels heb ik wel wat meer inzicht in mijn cylcus, maar het blijft toch nog enigszins giswerk. Gisteravond en vanochtend sprak mijn temp duidelijke taal, dus ik ga er nu toch maar vanuit dat ik vrijdag al mijn verhoogde temp had en mijn eitje dus toch woensdag is geweest. Zou wel fijn zijn, want dan kan ik ook eerder testen mocht dat nodig zijn. Omdat ik anders maar 10 dagen tussen ovu en ongi had, zou ik tot 3 dagen na mijn nod moeten wachten. Nu kan ik misschien al op mijn nod testen (mits de duivels er niet zijn natuurlijk).
Ik wens jullie veel klusplezier en hopelijk schiet je mannetje raak . Succes en als je klaar bent met klussen ben je van harte welkom op het gezellige wachtbankje.
Groetjes,
Tammy