Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

Gezellig, nog meer mensen erbij.

7 maart moet ik trouwens voor het eerst naar de verloskundige.

Als ik daar geweest ben dan moet ik een afspraak maken voor een echo.

Ik vindt het wel heel spannend allemaal.

Ik zou inderdaad ook "graag" erg misselijk willen zijn, ben helemaal nog niet misselijk.

Echt hele zere borsten heb ik ook niet, net aan de zijkant een beetje (en mijn tepels) Maar goed dat hoort erbij.

Ook is mijn buik een beetje opgezet, hard.

Verder heb ik lage rugpijn, niet constant maar wel regelmatig.

Allemaal van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn!

Petra

quote: tine1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2006 23:24:07'));

He meiden, van harte gefeliciteerd.
Ik
vind het wel grappig om te lezen dat jullie in oktober uitgerekend
zijn. Mijn kleine guppie is begin oktober geboren en ze zit nu op
schoot. En wat is het toch een klein wurmpje. En dan te beseffen dat
zij 1 jaar is als jullie kindjes geboren worden. Heel maf vind ik dat.

Geniet van de zwangerschap,
Tineke

Hoi Tine,

Leuk dat je op deze site komt kijken.

Nog gefeliciteerd met je dochter!

Ik vind het zo spannend allemaal om zwanger te zijn.

Dit is ons eerste kindje, dus dan is het natuurlijk extra spannend.

7 maart mag ik voor de 1e keer naar de verloskundige. En als ik daar
geweest ben dan moet ik een afspraak maken met het ziekenhuis voor een
echo.

Wachten duurt lang..........

Maar ja...........even geduld nog.

Groetjes Petra

Hi Peetje,
de eerste keer zwanger zijn is heel bijzonder. Geniet er maar van. Ik vond beide zwangerschappen erg lang duren (terwijl 't de laatste keer maar 34 weken was), maar achteraf gezien was het zo voorbij. En ondanks al mijn klachten was het een hele mooie tijd. Ik was ook zooo trots op mijn grote buik.

Wees maar blij dat je nog niet misselijk bent, alhoewel het een mooi eerste teken kan zijn van je zwangerschap, is het geen pretje. Ik werd trouwens altijd rond een week of 7 a 8 misselijk, tot een week of 16. Maar er zijn ook vrouwen die het helemaal niet krijgen.

Wat leuk he, een echo. Zo bijzonder die allereerste echo, ik werd er toen helemaal stil van, zo'n ienieminie wezentje in je buik met een zichtbaar fier kloppend hartje. Ook de 20 weken echo die jullie als het goed is allemaal standaard krijgen is heel mooi, dan kun je je kindje ook echt goed zien.

Heel veel plezier ermee,
Tineke
mama van Eloise (30-08-2003) en Aimely (03-10-2005)

Hoi allemaal

Van harte gefeliciteerd hoor!!
Jeetje wat zijn er een boel bijgekomen, leuk hoor! We liggen ook allemaal heel dicht bij elkaar kwa datum, dus erg leuk. Kunnen we inderdaad leuk ervaringen uitwisselen.

Ik vind het echt nog zo raar.,.. blijf het zeggen.. Ben echt super blij hoor, dat is het niet maar had echt verwacht dat ik zoveel meer zou voelen!

Net wat ik zeg, zijn wat kleine dingetjes, Snel buiten adem, honger, zere borsten maar voor de rest eigenlijk niet.

Ben ook erg bang voor een miskraam, heel raar eigenlijk want weet heus wel dat niet iedereen dat krijgt. Ik ben juist voorzichtig omdat mijn moeder er ook een aantal heeft gehad, dus ben ik op een of andere manier bang dat ik dat ook krijg.

Vanmorgen en gisteren zat er een heel klein sliertje bruin slijm op het wcpapier na het afvegen.. pff kreeg het er warm van.. kon alleen maar denken: NEEEEEE!!!
Meteen gekeken op de forums en internet, blijkt dat dat vaak voorkomt en zolang het niet rood word er niks aan de hand is... fieuwww!!

groetjes, grover

Hallo dames,

Zelf zit ik nu in mijn vijfde zwangerschapsweek. 29 december was mijn laatste ongesteldheidsdag. Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan van de apotheek en deze bleek positief!!!
Vanmorgen heb ik mijn dokter gebeld. Ik kreeg de doktersassistente aan de telefoon  en zij vertelde mij dat ik niet voor een afspraak naar de dokter hoef te komen. Want zij zouden dezelfde test uitvoeren en dat is dubbel. Dus zij legde mij het een en ander uit aan de telefoon dat ik nu in mijn vijfde zwangerschapsweek zit, enz. Ik   hoef alleen eind februari een afspraak te maken met de verloskundige. En dat was het...

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken, het is immers mijn eerste zwangerschap.

Verder heb ik nergens last van, alleen gevoelige borsten en soms een zeurderig gevoel in mijn buik.

Ik vind het zelf allemaal ontzettend spannend!

Verder is dit een ideale forum om elkaars gevoelens te delen...

Groeten,

Jose

He hallo oktobermamma's!!!!
Dit is echt zo'n vreemd gevoel. Voor mijn gevoel ben ik zelf nog maar net zwanger en er zij gewoon al mamma's voor het volgende forum!
Ik ben zelf 10 september uitgerekend en heb tot vandaag eigenlijk nergens last van gehad. Vanochtend erg beroerd waker geworden, maar heb al adviezen gekregen van mams en schoonmams dus dat moet goed komen.
Geniet allemaal van je zwangerschap!
Liefs Lotte

Hoi allemaal,

Jemig, wat zijn er veel vrouwen die begin oktober zijn uitgerekend zeg! Ja, ik dus ook, op 1 oktober. Vorige week de test gedaan en die was positief, al kon ik het bijna niet geloven. Ik was al in de zomer gestopt met de pil,  en elke maand was ik er echt heel erg mee bezig en was de teleurstelling groot als ik weer  ongesteld werd. Dit was juist de eerste maand dat ik het een beetje los had gelaten, en jahoor, het is gelijk raak!! Ik voel me nog goed, ben alleen erg moe en heb wat minder honger dan normaal.  
Ik ben trouwens 25 en heb al een dochtertje van 2.  
Nou, geniet er van allemaal! En dat de misselijkheid maar lang weg mag blijven!

Groetjes, Noukie  

Hallo allemaal, oktobermama`s!!

Wat leuk dit zeg. Gisteravond was ik nog de enige die gereageerd heb en kijk nu es.
Het is heel apart om te weten dat er nog meer vrouwen zijn die op dit moment hetzelfde voelen als ik. En je voelt je zo speciaal he, alsof je de enige bent. Ik voel me superblij! Ik wilde altijd al kinderen en dan nu eindelijk op mijn 28e ben ik zwanger. Het is er door omstandigheden nooit van gekomen. Ik ben zzzooooooo blij!!!.. Ik voel ook niet echt iets. Wel heel erg moe, gisteravond ging ik om 21.30 uur naar bed, nou dat doe ik dus nooit he.

Ik hoop dat we contact houden dat is wel leuk. Je voelt toch een soort verwantschap.Een vriendin van mij heeft een dochtertje van bijna 2 en die heeft nog steeds contact met een paar meiden van haar forum tijdens de zwangerschap.

Oja, hebben jullie het al verteld aan je familie en vrienden??
Ik wel al aan heel veel. Ik kan het niet voor me houden. Heel veel mensen vinden dat raar omdat het nog mis kan gaan. Ik vind dat je dan juist die mensen hebt die je kunnen steunen. Wie is het daar mee eens??

Nou ik hoor het wel. Groetjes Cinnepin 4wk4dg

Terug
Bovenaan