Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

Hoi leetje

Gefeliciteerd!!

Gek is het he als je ineens die twee strepen ziet staan. Ben nu 5 en een halve week maar kan het me nog zo moeilijk voorstellen.Vind het super en spannend tegelijk!!

Geniet er maar van!!

groetjes, grover

hoi mo

Ben jij ook op 1 oktober uitgerekend?

groetjes, grover

hoi,
als ik goed heb gerekend ben ik ook op 1 oktober uitgerekend.
maar ben net 4 maanden geleden bevallen van me 2 de kindje (zoontje)
nu weet ik niet of ik het wel ga houden.
wat zou jij doen in deze situatie.
geld is geen probleem,alleen zouden we weer moeten verhuizen en een grotere auto kopen.
als je me zou willen toevoegen op msn worldwidedaisy@hotmail.com
ook andere moeders van harte welkom
wil graag jullie mening/ en of het geen kwaad kan voor je lichaam zo snel weer zwanger?

Hallo allemaal,

Even reageren op de laatste twee dames.

Grover, ik ben inderdaad ook 1oktober uitgerekend. Ik vind het wel leuk om de eerste te zijn uitgerekend.

Isabelle, je vraagt wel iets heel moeilijks. vooral hier nauurlijk waar iedereen net weet dat zij zwanger is. Maar ik zal preberen uit te leggen wat ik er van vind.
Ten eerste het zal misschien zwar zijn voor je en dat is natuurlijk afhankelijk van je vorige zwangerschap. Maar je heb er nu ook een kleinje dat aandacht vraagt. Maar echt een probleem zie ik niet voor je lichaam.
Je hebt zelfs een voordeel dat je kleine nu nog heel veel slaapt. Dus jij ook kunt rusten. Dat gaat moetlijker als je kleine al weer groter is.

Dan vraag je ook nog onze mening of je deze zwangerschap moet doorzetten. Nog moeilijker!!!!! Voor mijn zou dat absoluut geen opsie zijn. Gewoon omdat ik daar nooit voor 100% achter kan staan. En dat is voor mijn het belangrijkste punt. sta 100% achter je beslissing wat je ook doet.

Heel veel sterkte

Mo

Hoi allemaal,

Ook ik ben uitgerekend op 1oktober en ben 34 en voor de eerste keer zwanger!!!

Ben ook vreselijk moe en last van mijn borsten en last van brandend maagzuur.

HOI HOI ALLEMAAL

TEN EERSTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

ook ik ben zwanger!!ben 5 oktober uitgerekend!! en ben nog 22 jaar!!mijn eerste kindje!! en we zijn bezig vanaf augustus ongeveer....

liefs lonneke

Terug
Bovenaan