Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Mo 31 jaar (zondag 32) en 1 oktober uitgerekend van ons derde kindje.
We hebben twee jongens van 4 en 2,5.

Hoe even formele informatie.
Ik voel me geweldig. Vraag me zelfs soms af of ik wel zwanger ben, want dit ben ik niet gewend van m'n voorgaande zwangerschappen. daar was ik altijd heel ziek van. Wel ban ik heel moe.

Hopelijk komen er nog meer Oktobermoeders bij.

Petra, ik heb 7 maart ook m'n eerste afspraak bij de vk. dit voor een termijn echo. Ook nieuw voor mij.

Mo
5w 2d

hoi zwangeren

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.Ik heb gisteren een test gedaan en ja hoor positief.Zeer verrassend omdat wij op de eerste drie jaar hebben gewacht en van alles hebben moet doorstaan.En deze keer zomaar raak.Ik zal mij even voorstellen mijn naam is anita (35)jr in moeder van Niek 17mnd.Als ik goed heb gerekend ben ik 28sept uitgeteld en dus niet in oktober maar dat nemen jullie mij vast niet kwalijk die paar dagen eerder.Voel mij prima heb wat zeurend gevoel onder in mijn buik maar dat had ik  bij niek ook en bij het tanden poetsen moet ik kokhalsen dat was voor mij ook een teken ik kon wel eens zwanger zijn.En dat bleek zo te zijn.Ik hoop dat alles bij iedereen voorspoedig loopt en wij zullen vast nog veel van elkaar horen.Zet''m op meiden.Gr. anita

14 maart is de dag van onze echo. ben heel benieuwd. bij ons hoefde ik ook niet naar de dokter. dus gewoon verder afwachten. Wij hebben het nog niemand verteld. We wachten nog even en houden dit geheimpje voor ons 3 :)

Het gaat uitstekend met mij. Ben ietswat moe maar verders geen klachten.

Groetjes E

Hoi allemaal

Nog geen verandering hier.. heb nog wel af en toe na het afvegen wat slijm met wat bruin erbij, maar dat schijnt niet uit te maken.

Moet 23 feb naar de verloskundige dus erg spannend. Moest op babyopkomst.nl een hele vragenlijst invullen en uitprinten voor de VK...

Ik moet naar het ziekenhuis bellen voor een termijnecho, dus dat ga ik zo ook maar ff doen!  

Groetjes, grover

quote: tine1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2006 14:41:38'));

Hi Peetje,
de
eerste keer zwanger zijn is heel bijzonder. Geniet er maar van. Ik vond
beide zwangerschappen erg lang duren (terwijl 't de laatste keer maar
34 weken was), maar achteraf gezien was het zo voorbij. En ondanks al
mijn klachten was het een hele mooie tijd. Ik was ook zooo trots op
mijn grote buik.

Wees maar blij dat je nog niet misselijk bent,
alhoewel het een mooi eerste teken kan zijn van je zwangerschap, is het
geen pretje. Ik werd trouwens altijd rond een week of 7 a 8 misselijk,
tot een week of 16. Maar er zijn ook vrouwen die het helemaal niet
krijgen.

Wat leuk he, een echo. Zo bijzonder die allereerste
echo, ik werd er toen helemaal stil van, zo'n ienieminie wezentje in je
buik met een zichtbaar fier kloppend hartje. Ook de 20 weken echo die
jullie als het goed is allemaal standaard krijgen is heel mooi, dan kun
je je kindje ook echt goed zien.

Heel veel plezier ermee,
Tineke
mama van Eloise (30-08-2003) en Aimely (03-10-2005)

Hoi Tine,

Daar was ik weer.......

Gisteren druk gehad met het werk, en gisteravond moest ik naar de muziek.

Mag ik iets vragen? Ben jij trouwens in het begin van je zwangerschap ook afgevallen?

Of zijn er andere vrouwen die dit lezen en die hier ervaring mee hebben?

Ik val namelijk af, kan dit ook komen doordat ik gezonder ben gaan eten?

Moet morgen trouwens naar de huisarts om een wratje te laten weghalen, dus dan zal ik haar ook nog even vragen.

Normaal moet ik er namelijk veel moeite voor doen wil ik afvallen........

Nou ja even afwachten........ als de baby maar wel gaat groeien.

Heb ook een klein beetje de griep te pakken, hoop dat dit snel over is.

Een echo lijkt mij inderdaad ook heel erg leuk.

Ben heel erg benieuwd.

Maar goed eerst maar even 7 maart naar de verloskundige.

Kun jij mij trouwens vertellen wat ik de eerste keer bij de verloskundige kan verwachten?

Kijkt ze ook of alles goed is?

Leuke namen trouwens van je kinderen.

Groetjes Peet.

Hoi Mo,

Leuk dat je ook 7 maart naar de verloskundige moet.

Ik krijg dan alleen nog geen echo.

Daarvoor moet ik naar het ziekenhuis.

Had net gereageerd op jouw berichtje, en toen kwam ie niet op de site.

Vreemd.........

Nou ja probeer het nog een keer.

Moet nu werken, reageer vanavond vast wel weer.

Groetjes Petra

ha meiden!
vandaag mijn NOD, heb vanmorgen een test gedaan en zag een donkere streep en een lichte. ik kan het nog niet geloven maar ben super blij.
ben nog wel erg bang dat ik toch nog ongi wordt, loop om de haverklap naar de wc.
denk dat ik 12 oktober uitgeteld ben. echt super!!!
moet ik dan nu al de verloskundige bellen?
jullie allemaal ook nog gefeliciteerd en we houden elkaar op de hoogt he?!!!
liefs leetje
(24 jaar, 3e ronde zwanger van 1e kindje)

De laatste keer nu even dat ik het probeer. Ik schrijf steeds hel stukken en dan gaat het fout bij het plaatsen. Grrrr

Hier alles goed. Wel heel, heel moe. De jongste geniet ervan want die komt gezellig bij mama op de bank liggen. Ook eet hij steeds mee met mijn kleine beetjes. Dat kereltje komt ook met een dikke buik uit deze zwangerschap .

Vind het toch vreemd dat we met ongeveer tien weken een termijn echo krijgen. Want volgens mij is die inwendig (of niet?) en dat geeft dan toch een risico met zich mee. Of ben ik dan te kritische? Bij  mijn vorige twee zwangerschappen  was dat nog niet zo.

Groetjes Mo

Terug
Bovenaan