A
Anoniem
Guest
quote: Mo22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2006 18:55:59&apos
hoi allemaal..
nou, ook ik mag me aansluiten bij de club, ben als alles goed is 7 oktober uitgerekend van ons 1 kindje..
we waren sinds oktober bezig, dus het is best snel gegaan, gelukkig (ben nogal ongeduldig van nature, hihi)
het was echt een complete verrassing, want had maandag (2 dagen na NOD) nog een negatieve test (predictor).
gisteren nog maar eens getest omdat mijn menstruatie maar niet doorkwam, en ja hoor: POSITIEF.. helemaal te gek.
ik kan het nog steeds niet geloven.. vind het allemaal onwerkelijk hoor. mijn borsten zijn alleen 's avonds wat gevoelig, en af en toe heb ik een menstruatie-achtige kramp in mijn onderbuik.. en wel wat meer afscheiding. maar hoort er allemaal bij geloof ik he..
ook ik ben best wel bang dat het alsnog mis gaat. zal echt blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn hoor!
morgen gaan we het mijn ouders vertellen. dat zijn dan voorlopig de enigen die het te weten komen. heeft iemand van jullie het al verteld aan iemand?
allemaal veel succes met zwanger zijn, en geniet er lekker van!
liefs en tot op het oktoberforum,
Mo22
Hoi Mo,
Alles goed?
Hier wel, nergens last van behalve gevoelige borsten.
Wat leuk, je bent net als ik op 7 oktober uitgerekend.
Mijn man en ik zijn op 7 oktober precies 6 jaar bij elkaar, dus zal wel een leuk cadeautje zijn als ons kindje precies op die dag komt. (natuurlijk is eerder of iets later ook goed )
Ik trouwens nog niet precies hoe het zit, zijn we nou dan vanaf volgende week 5 weken zwanger en zitten we dan in de 6e week? Mijn laatste menstruatie heb ik gehad op 24 december. Had een cyclus van 35 dagen. Ik heb 26 januari positief getest (2 dagen voordat ik mijn menstruatie moest hebben)
Leuk is zo'n forum waar je van alles kunt delen.........
Liefs Petra