Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

quote: Mo22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2006 18:55:59'));

hoi allemaal..

nou, ook ik mag me aansluiten bij de club, ben als alles goed is 7 oktober uitgerekend van ons 1 kindje..
we waren sinds oktober bezig, dus het is best snel gegaan, gelukkig (ben nogal ongeduldig van nature, hihi)

het was echt een complete verrassing, want had maandag (2 dagen na NOD) nog een negatieve test (predictor).
gisteren nog maar eens getest omdat mijn menstruatie maar niet doorkwam, en ja hoor: POSITIEF.. helemaal te gek.

ik kan het nog steeds niet geloven.. vind het allemaal onwerkelijk hoor. mijn borsten zijn alleen 's avonds wat gevoelig, en af en toe heb ik een menstruatie-achtige kramp in mijn onderbuik.. en wel wat meer afscheiding. maar hoort er allemaal bij geloof ik he..

ook ik ben best wel bang dat het alsnog mis gaat. zal echt blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn hoor!

morgen gaan we het mijn ouders vertellen. dat zijn dan voorlopig de enigen die het te weten komen. heeft iemand van jullie het al verteld aan iemand?

allemaal veel succes met zwanger zijn, en geniet er lekker van!

liefs en tot op het oktoberforum,

Mo22

Hoi Mo,

Alles goed?
Hier wel, nergens last van behalve gevoelige borsten.
Wat leuk, je bent net als ik op 7 oktober uitgerekend.
Mijn man en ik zijn op 7 oktober precies 6 jaar bij elkaar, dus zal wel een leuk cadeautje zijn als ons kindje precies op die dag komt. (natuurlijk is eerder of iets later ook goed )

Ik trouwens nog niet precies hoe het zit, zijn we nou dan vanaf volgende week 5 weken zwanger en zitten we dan in de 6e week? Mijn laatste menstruatie heb ik gehad op 24 december. Had een cyclus van 35 dagen. Ik heb 26 januari positief getest (2 dagen voordat ik mijn menstruatie moest hebben)
Leuk is zo'n forum waar je van alles kunt delen.........

Liefs Petra

Hoi mama's

Wie van jullie gaat er naar de oktobermoeders op het  andere forum? Ik ben even wezen kijken en het ziet er wel heel mooi uit, maar er zijn pas twee oktober 2006 mama's. Hier is nog geen afdeling voor oktobermama's, maar het is dan ook nog allemaal erg pril. waar gaan jullie kletsen? Ik vind het wel gezellig om een eigen  'hoekje' te hebben.

Petra: De eerste twee zwangerschapsweken krijg je er 'gratis' bij, 26 jan was je dus 4 weken zwanger en begon je 5e week, nu dus al je 6e week!!!

groeten Mariska

quote: peetje23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 11:41:31'));

quote: Mo22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2006 18:55:59'));

hoi allemaal..

nou, ook ik mag me aansluiten bij de club, ben als alles goed is 7 oktober uitgerekend van ons 1 kindje..
we waren sinds oktober bezig, dus het is best snel gegaan, gelukkig (ben nogal ongeduldig van nature, hihi)

het was echt een complete verrassing, want had maandag (2 dagen na NOD) nog een negatieve test (predictor).
gisteren nog maar eens getest omdat mijn menstruatie maar niet doorkwam, en ja hoor: POSITIEF.. helemaal te gek.

ik kan het nog steeds niet geloven.. vind het allemaal onwerkelijk hoor. mijn borsten zijn alleen 's avonds wat gevoelig, en af en toe heb ik een menstruatie-achtige kramp in mijn onderbuik.. en wel wat meer afscheiding. maar hoort er allemaal bij geloof ik he..

ook ik ben best wel bang dat het alsnog mis gaat. zal echt blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn hoor!

morgen gaan we het mijn ouders vertellen. dat zijn dan voorlopig de enigen die het te weten komen. heeft iemand van jullie het al verteld aan iemand?

Mo22

Hoi Mo,

Alles goed?
Mijn man en ik zijn op 7 oktober precies 6 jaar bij elkaar, dus zal wel een leuk cadeautje zijn als ons kindje precies op die dag komt. (natuurlijk is eerder of iets later ook goed )

Ik trouwens nog niet precies hoe het zit, zijn we nou dan vanaf volgende week 5 weken zwanger en zitten we dan in de 6e week? Mijn laatste menstruatie heb ik gehad op 24 december. Had een cyclus van 35 dagen. Ik heb 26 januari positief getest (2 dagen voordat ik mijn menstruatie moest hebben)

Liefs Petra

Hoi Petra,
Op babybrabbel.nl kun je je cyclus en alles ingeven en dan berekend de site hoever je zo moeten zijn.
In ieder geval gefeliciteerd!
Liefs Lotte

quote: mar76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 20:39:28'));

Hoi mama's

Wie van jullie gaat er naar de oktobermoeders op het  andere forum? Ik ben even wezen kijken en het ziet er wel heel mooi uit, maar er zijn pas twee oktober 2006 mama's. Hier is nog geen afdeling voor oktobermama's, maar het is dan ook nog allemaal erg pril. waar gaan jullie kletsen? Ik vind het wel gezellig om een eigen  'hoekje' te hebben.

Petra: De eerste twee zwangerschapsweken krijg je er 'gratis' bij, 26 jan was je dus 4 weken zwanger en begon je 5e week, nu dus al je 6e week!!!

groeten Mariska

Hoi Mariska,

Dank je voor het reageren.
Ik dacht al dat ik nou de 6 week in ging,maar wist het niet zeker.
Ik zal het andere forum eens gaan bekijken............. heb het tot nu toe nog niet bekeken.

Groetjes Petra

quote: Lotte25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 21:21:07'));

quote: peetje23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 11:41:31'));

hoi allemaal..

Mo22

Hoi Mo,

Alles goed?

Liefs Petra

Hoi Petra,
Op babybrabbel.nl kun je je cyclus en alles ingeven en dan berekend de site hoever je zo moeten zijn.
In ieder geval gefeliciteerd!
Liefs Lotte

Hoi Lotte,

Ook jij bedankt voor het reageren.
Ik snapte er even niks meer van, maar ik zit nu dus in de 6e week.
Het schiet al op...........

Groetjes Petra

Hoi allemaal,

Ik zou m'n verjaardag niet vieren dit jaar. Alleen m'n ouders zouden er zijn. Zat het huis toch weer vol met allemaal mensen. En was het ook gezellig. Ja ja weer een jaar ouder en in dit levensjaar wordt ik wel weer mama!!!!!!

Hoe gaat het met jullie? Ook zo moe?

Mo
6w

Ha meiden,
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik ben erg moe en verkouden. Verder alleen smorgens licht misselijk. Valt allemaal nog mee.
Vind het zo moeilijk om mijn moeder niks te vertellen, maar wacht toch nog ff tot ik 8 weken ben.
Morgen de verloskundige bellen om een afspraak te maken en vrijdag ga ik moeders voor moeders bellen. Heeft iemand van jullie dat ook gedaan?
Vind het allemaal nog zo spannend. Hoop dat het bij ons allemaal goed blijft gaan.
Jammer dat het oktober forum nog niet open is.
tot gauw!
groetjes leetje

Hoi Leetje

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik heb vorige week de verloskundige gebeld voor een afspraak en mag 23 feb voor het eerst komen.. spannend!!

Ik heb me ook al opgegeven voor moeders voor moeders.. als ik iemand kan helpen met een potje pies.. is wel het minste wat je kan doen toch??

groetjes, grover

Terug
Bovenaan