Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

update 1

Grover, 26 jr 1 okt
Jose, ? jr, ? okt
Noukie, 25 jr, 1 okt
Mo, 31 jr, 1 okt
Isabelle, ? jr, 1 okt
Manuella, 34 jr, 1 okt
E, 30 jr, 3 okt
Renate, ? jr, 3 okt
Cinnepin, 28 jr, 5 okt
Lonneke, 22 jr, 5 okt
Linda B, 27 jr, 6 oct
Petra, 23 jr, 7 okt
Leetje, 24 jr, 12 okt
Mo, 23 jr, ??

Hoi

Ik had gisteren even een moeilijk dagje. Ik merk dat ik heel moe ben. Opzich niet zo echt een probleem maar gisteren moest ik werken met een invalkracht. M'n twee eigen collega weten van m'n zwangerschap en tegen hun kan ik ook zeggen ik ga even een kwartiertje zitten en ga er dan weet tegen aan. Dat ging gisteren dus niet........

Daarbij kwam ook nog dat ik op m'n kop kreeg dat ik een kwartier te laat was voor een overleg. Ik moet s,morgens m'n oudste naar school brengen er red het niet om optijd te zijn voor dat overleg. Had ik laatst al aan gegeven en dat was geen probleem. Misschien gingen ze het overleg wel ee kwartiertje verzetten. Niet dus er wordt nu moeilijk over gedaan. Grrrr Dan merk ik nu dus dat de hormonen door m'n lijf gieren.

Maar ja, we zetten het maar weer van ons af een gaan verder met de leuke dingen en die zijn er gelukkig genoeg.

Mo
5w5d

Hoi meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Mirjam en een maart 2005 moeder en nee (nog) niet zwanger van een tweede, ik heb hier altijd meegeschreven op het forum, maar omdat dit forum nog al eens niet doet wat ik wil (inloggen, openen, posten  etc) ben ik vorige week een eigen forum begonnen. Daar zijn al wel veel begin 2005 moeders maar het stukje "uitgerekend in oktober 2006" is nog leeg. Ik wil jullie op deze manier uitnodigen om een keer op mijn forum te komen kijken temeer ook omdat er hier nog geen oktober 2006 moeders "hoekje" is. Het forum heet    

http://navig8.to/oudersforum                                                                            (zonder www.)

en is uiteraard gratis enzo, je kunt er alleen veel meer (berichten nog aanpassen, zoeken, fotootjes erbij, persoonlijke berichtjes sturen etc) en het is eenvoudig en veel gebruikersvriendelijker. Ik hoop jullie daar te zien.

Gr Mirjam

Ps. Sorry als je je stoort aan deze reclame.

Hallo Allemaal,
Ook ik ben nieuw hier. Ik ben 35 jaar en weet net een paar uurtjes dat ik in verwachting ben. Ik kan het haast niet geloven, want ik had vanmiddag wat last van een bruine afscheiding met bijbehorende buikkramp???  Dacht dus dat ik ongesteld werd. Het is weer afgezakt dus ik snap er werkelijk niks van.  Ik vind het allemaal heel spannend. Heb wel buikpijn en gevoelige borsten. Maar goed als het goed gaat dan komt het dus in oktober (de negende denk ik). Dus ik mag me aansluiten bij deze groep mensen. Ben heel blij.    Ik vind het leuk om mee te lezen en dus nu mee te doen, en ik wens iedereen die dat ook doet veel succes met alles.

HOI,

IEDER1 GEFELICITEERD 3 KUSSEN VAN MIJ

GENIET ERVAN

LIEFS ISABELLE

hoi allemaal..

nou, ook ik mag me aansluiten bij de club, ben als alles goed is 7 oktober uitgerekend van ons 1 kindje..
we waren sinds oktober bezig, dus het is best snel gegaan, gelukkig (ben nogal ongeduldig van nature, hihi)

het was echt een complete verrassing, want had maandag (2 dagen na NOD) nog een negatieve test (predictor).
gisteren nog maar eens getest omdat mijn menstruatie maar niet doorkwam, en ja hoor: POSITIEF.. helemaal te gek.

ik kan het nog steeds niet geloven.. vind het allemaal onwerkelijk hoor. mijn borsten zijn alleen 's avonds wat gevoelig, en af en toe heb ik een menstruatie-achtige kramp in mijn onderbuik.. en wel wat meer afscheiding. maar hoort er allemaal bij geloof ik he..

ook ik ben best wel bang dat het alsnog mis gaat. zal echt blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn hoor!

morgen gaan we het mijn ouders vertellen. dat zijn dan voorlopig de enigen die het te weten komen. heeft iemand van jullie het al verteld aan iemand?

allemaal veel succes met zwanger zijn, en geniet er lekker van!

liefs en tot op het oktoberforum,

Mo22

oeps sorry meiden, zag dat ik er nu dubbelop in sta. ik dacht dat mijn bericht gisteren niet geplaatst werd.. toch wel. dus, ik sta er nu 2 x op, gisteren en vandaag, met dezelfde Mo22, haha!!

doei doei!

Hallo allemaal

Allereerst voor alle nieuwe mensen: Gefeliciteerd!! En welkom!!

E: Ik weet niet of jij iets verkeerd doet. Kan ook zijn dat ik verkeerd tel? Ik had op zondag mijn NOD dus ga ik ervan uit dat ik morgen (5 feb) precies 6 weken ben. Hoe heb jij het berekend dan? Mijn eerste dag laatste menstr. was op 25 dec.

Ik weet niet meer wat ik nou allemaal al verteld heb hoor! Kan dus zijn dat er dingen dubbel staan straks!

Hoe staat het bij jullie??

Hier alles prima, nog nergens last van..Behalve de dingetjes wat ik al eerder schreef, dus gaat goed denk ik!

Ik moet 23 feb naar de verloskundige en dan twee weken later voor een echo zei ze, dus daar moet ik nog een afspraak voor maken!

Donderdag avond hebben we het verteld aan mijn ouders, het was zo
leuk!! Ik had een kaart plus speentje in een envelop met een schattig
gedichtje erbij. Mijn moeder maakte het open en zei meteen : oja!!!!
leuk leuk leuk!!!!( dat was al toen ze het speentje zag) Mijn vader zei
alleen maar: ' wat moeten we nou met een speen?" die snapte 'm niet
helemaal, pas toen ik zei dat dat voor zijn kleinkind is, begon het te
dagen . Hij maakte al meteen plannen dat het dan mee moest op de
vrachtwagen en mee naar de moestuin, erg leuk!!

Gisteravond hebben we het aan mijn schoonouders en zwager en schoonzusje verteld.

Mijn schoonmoeder maakte het open.

Ze vroeg: is het echt? Dus wij.. het is geeen grapje!!

Nou toen begon iedereen te gillen en te springen omdat ze het zo leuk vonden! Ik huilen natuurlijk, was ook zo lief!

Alleen mijn schoonvader was wat stiller, die weet zich nooit zo te uiten, dat komt later!

Toen ze weggingen zei hij wel heel lief: pas je goed op ons nieuwe kleinkind?

Pfff ben blij dat ik het heb verteld, nu kan je tenminste erover praten!!

Nou meiden, hoop dat bij jullie ook alles goed gaat, en ik spreek jullie weer!

Fijn weekend!

xxx grover

Terug
Bovenaan