Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

Hallo!!
Ik ben Linda en ben 27 jaar.Heb afgelopen vrijdag ( 27 januari) mijn eerste zwanger-
schapstest gedaan, en ik ben zwanger!!
Het  is best wel snel gegaan, we zijn in september begonnen.
Donderdag 2 maart onze  eerste afspraak met de verloskundige,
als het goed is ben ik 6 oktober uitgeteld!
Wil hierbij iedereen feliciteren die nu ook zwanger zijn en dat jullie een leuke,goede tijd
tegemoet gaan.

Zo, alweer nieuwe personen erbij.

Allemaal van harte gefeliciteerd! En veel succes in de zwangerschap.

Ik heb nog een vraag:

Aangezien mijn man voor zijn werk 3 weken in Korea zit (komt 10
februari weer gelukkig!) eet ik een paar dagen bij mijn schoonouders.

Nou kreeg ik vandaag zelfgemaakte pudding met lange vingers, en die lange vingers die waren gedoopt in rum.

Weet iemand ook of dit kwaad kan?

Normaal drink ik nooit geen alcohol dus het zal wel nooit meer voorkomen, maar toch....

Mijn schoonouders weten nog niet dat ik zwanger ben omdat ik wil wachten tot mijn man er weer is.

Groetjes Petra

De oktober mama's tot nu toe:

Grover, 26 jr 1 okt
Jose, ? jr, ? okt
Noukie, 25 jr, 1 okt
Mo, 31 jr, 1 okt
Isabelle, ? jr, 1 okt
Manuella, 34 jr, 1 okt
E, 30 jr, 3 okt
Renate, ? jr, 3 okt
Cinnepin, 28 jr, 5 okt
Lonneke, 22 jr, 5 okt
Petra, 23 jr, 7 okt
Leetje, 24 jr, 12 okt

Hallo!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik weet nog niet of mijn naam hier bij hoort. Ik wacht nog een week met testen ivm onregelmatige cyclus sinds de geboorte van mijn dochtertje (14-maart-2005).

Ik las ergens iemand die nogal teleurgesteld was na het telefoontje naar de ha. Dat had ik inderdaad ook bij mijn 1e zwangerschap. Zelf ben je helemaal vol van het nieuws, het is nog geheim, omdat het zo pril is, een van de weinigen die je HET GROTE NIEUWS vertelt is de assistente en die zei doodleuk; "dan moet je ons niet bellen, maar de vk-praktijk"!!!!!!

Over wel of niet misselijk zijn: oké, het is misschien een extra bevestiging van je zwangerschap, maar ik heb hier nooit last van gehad, gelukkig. Komt ook lang niet bij alle zwangerschappen voor, hoor! Dus geniet ervan als je NIET misselijk bent.

Groetjes, Karin.

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben.. als het goed is ben ik zaterdag 5 weken.

Ging wel heel apart; maandag getest met Predictor: echt hartstikke NEGATIEF (nog geen vaag puntje te zien) en vanmorgen toch nog maar eens getest omdat mijn menstruatie niet doorkwam (wel af en toe flinke menstruatiekrampen) --> ZWANGER!!
(nu getest met clearblue).

Ik kan het echt niet geloven, want voel me echt niet anders dan anders.. terwijl mijn moeder zei dat ze al wist dat zwanger was, nog voordat ze de test kon doen..

Nou ja, dus toen vanmiddag nog maar een test gedaan voor de zekerheid, hihi.. gelukkig ook deze hartstikke positief; het + werd al meteen zichtbaar, hoefde echt geen minuut te wachten!

Meiden, geniet er allemaal van en hopelijk wordt het oktoberforum snel geopend!!

Doei doei

Mo22

PS, wordt deze maand 23, en ben in 3e ronde zwanger geraakt van 1e kindje!

Jeetje wat een nieuwe mama's in spe er bij!!

Leuk hoor!! Zo kunnen we elkaar een beetje steunen he?

Met mij gaat alles goed, aankomende zondag ben ik 6 weken zwanger. Gaat toch wel weer snel nu ineens..

Nog nergens last van, vandaag wel wat steekjes in mijn buik als ik druk bezig ben,maar kan ook toeval zijn.
Moet 23 feb naar de verloskundige voor de eerste keer!!

groetjes, grover

Jij ook gefeliciteerd.

Zondag ben ik ook 6 weken.
Heb morgen een afspraak met de huisrts want ik slaap heel slecht.
Ik moet ook veel naar het toilet.

Het enige waar ik mee zit is dat ik het mijn moeder graag had willen vertellen maar die is helaas 3 weken geleden overleden en dat is toch wel de eerste aan wie ik het wilde vertellen

quote: grover reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2006 17:16:46'));

Jeetje wat een nieuwe mama's in spe er bij!!

Leuk hoor!! Zo kunnen we elkaar een beetje steunen he?

Met mij gaat alles goed, aankomende zondag ben ik 6 weken zwanger. Gaat toch wel weer snel nu ineens..

Nog nergens last van, vandaag wel wat steekjes in mijn buik als ik druk bezig ben,maar kan ook toeval zijn.
Moet 23 feb naar de verloskundige voor de eerste keer!!

groetjes, grover

Hoi Mauela,

dat zal vast erg moeilijk zijn. met het verlies van je moeder en dan nu dat nieuwe leventje. sterkte

Grover, jullie schrijven dat je zondag in week 6 zit. Klopt datw el omdat ik vanf woensdag al in week 6 zit en dus vanaf 8 feb in week 7. Ik ben later uitgeleteld dan julllie (3 okt)
Doe ik iets fout?

Groetjes

Terug
Bovenaan