Oktober 2020❤️

<p>Hi!</p><p>Dit topic heb ik geopend voor alle zwangeren die in oktober uitgerekend zijn. Ik zelf ben rond 3 oktober uitgerekend, ben nu 4 weken zwanger. </p><p>Wie sluit aan?? </p>

Hee wat leuk! 
Hadden wij elkaar al niet een keer gesproken in een ander forum?? Gefeliciteerd! 
Ik weet het sinds afgelopen woensdag, heb vandaag of morgen mijn NOD! Zo spannend.. 
Was je test al mooi donker ??

Jaa, dat zou kunnen.
Eerder was ik actief op het forum van moeders uitgerekend in Juni, helaas is die zwangerschap uitgelopen op een miskraam. Zat jij ook in die groep?
Oeh spannend! Die van mij is over een paar dagen..
Hoe voel je je?
Jaa, eerst getest met een goedkoop merk met de verwachting dat er niks op te zijn zou zijn.. toch wel! Vandaag nog een keer getest met Clearblue, nou een dik kruis hoor! 
Ben je al lang bezig met zwanger worden?

Nee ik ken je van een december forum! Wij zijn pas sinds half oktober aan het proberen.. vrijwel direct zwanger geraakt, maar resulteerde in een miskraam. Nu na de miskraam direct weer zwanger.. aan het zwanger ráken ligt het niet, nu nog blijven zitten! Haha. 
Ik heb volgens mij alle kwaaltjes die er bestaan ?. Maar ik vind het helemaal goed, heb het er 100% voor over! En jij? 
Mooi dat je NOD nog even duurt maar je wel al een hele duidelijke test hebt! Ik hoop ook voor jou dat jouw mini blijft zitten! Op naar gezonde kindjes ?

Wat fijn @ltls, dat je zo snel terecht kunt! Wij kunnen pas de 24e terecht.. dus we gaan naar baby image in Gorinchem! Daar doen ze vroege echo’s vanaf 5+3. Wij gaan erheen met 6+2. 
Ik heb vandaag mijn NOD! De eerste cruciale fase ben ik uit. Haha. En gelukkig lopen mijn testen op.. dat was de vorige keer niet zo. 
Hoe gaat het met jullie? 

Ik sluit me graag aan bij deze groep!
Vandaag NOD. Gistr positieve test. Een beetje bang dat het toch nog zou kunnen misgaan. Maandag test ik nog eens als er intss niets gebeurd. 
Volgens berekeningen uitgerekend voor 4 oktober ook.

Gefeliciteerd TrotsemammavanM. 
De nod voorbij de lijntjes lopen mooi op. Vandaag de weken indicator gedaan van cb en die gaf 1-2weken aan dus dan zijn het 3-4 weken. 
Ik slaap alleen super slecht uurtje of 3/4 wakker en dan geen slaap meer krijgen. Hopelijk gaat dit snel over en het eten en drinken s'avonds vind ik een hel zelfs een glas water. Gewoon zo vol zit ik. Rustig aan doen en niet te gek. 

Ook ik sluit me hier graag aan.? Hier sinds donderdag licht positieve testen die oplopen, zondag pas NOD, volgens mijn berekening zou ik 6 oktober uitgerekend zijn. ❤ Zo spannend of het goed blijft gaan?
ik heb in mei mn spiraal laten verwijderen en we hebben al een dochter van 3 jaar.
Nu in ronde 10 lijkt het dan toch eindelijk gelukt, maar vind het wel heel spannend of het goed blijft gaan ?
Testen van afgelopen dagen
https://www.mupload.nl/img/fwmah1l4n.jpg
En van vanmorgen 
https://www.mupload.nl/img/b2piqkphnr40.jpg

Elisanne, leuk je hier ook te zien... wat toevallig wij wonen ook erg in de beurt van Gorinchem ?? zijn daar bij dochter voor de geslachtsecho geweest en de 20 weken en 3d echo bij onze dochter ?

Terug
Bovenaan