Oktober 2020❤️

KSAS
Test is heel duidelijk nu!! Geeft idd geen garantie, mr je weet dat je nog hcg aanmaakt en dat is goed. Toen het bij ons de 1e keer misging zag je de test steeds minder zichtbaar worden tot er op de clearblue stond "niet zwanger"
Nu kan ik niet anders dan wachten tot morgen, want heb geen meer in huis. 

Ja idd, dat geeft een beetje rust dat het oploopt, welke termijn was de miskraam toen? En zag je het toen snel minder worden?
Je kan via www.mupload.nl een foto toevoegen, naar die site gaan dan een foto kiezen en dan upload en dan zie je een link, ik pak altijd de onderste en die kopiëren en hier plakken?  
Morgen gauw testen halen? Heb je nog krampen? Of andere symptomen? 

Heehee,
ik sluit me ook graag bij jullie aan! Gistermiddag test gedaan en was positief, vanochtend nog een test gedaan en de clearblue en deze gaf aan zwanger 1-2 weken! Ik kan het nog niet geloven! ? zo blij.
Omdat ik onregelmatige cyclus heb en niet exact weet nu wanneer mn NOD is, gok ik rond 3-4 oktober uitgerekend..
wat leuk dat we dit samen kunnen delen! Veel succes iedereen, hopen voor iedereen op een mooie zwangerschap! (Klinkt nog steeds zo onwerkelijk als ik het zeg)

Gxg welkom! Gefeliciteerd! Onwerkelijk nog hè allemaal... vind het ook heel spannend, veel spannender als bij de eerste heb ik het idee... of dat ben ik al weer vergeten ??
Trostemamavm dat is ook een mooi streepje hoor!! 

Gelukt blijkbaar!! De foto staat er wel direct op. Zien jullie dit ook zo? Dit is mijn test 1 dag voor NOD
KSAS
Heb er een hele hoop ? besteld. Morgen komen ze toe en ook digitale van clearblue.
Krampen zijn nu precies meer rommelende darmen, je zou denken vr een 2e keer en eigenlijk nog fris in het geheugen dat ik het zou moeten herkennen... mijn borsten hebben nu een tintelend gevoel zeg maar.
De 1e keer waren we bijna 6w. Ik stond op en zag wat bloed. Ik dacht niet direct dat het fout ging mr was er toch niet gerust in dus getest die was veel minder donker dan dag ervoor. Tijdens de dag minderde het nog en naar de avond toe kreeg ik felle krampen. En de clear blue zei toen al niet zwanger. Terwijl er 3+ had moeten staan. 's nachts dan helemaal doorgebroken. 

Oo bah dat klinkt heel eng en verdrietig. Hoop echt voor je dat het goed mag blijven gaan... gek hè dat je je dat niet meer kan herinneren... ik meen dat ik bij de eerste nergens geen last van had, terwijl ik nu van alles voel... maar nu ben ik er ook veel bewuster mee bezig?
Ja ik zie je foto ook gelijk in het bericht ? dat krijg ik dan weer niet voor elkaar hihi 
Digitale ga ik ook morgen ff halen ? 

Terug
Bovenaan