Oktober 2020❤️

Ik sluit me aan! Heb vandaag positief getest. Dacht eigenlijk dat het loos alarm zou zijn, omdat ik niks bijzonders voelde (heb een zoontje van 1,5 en toen had ik allerlei kwaaltjes), maar dus toch raak! Ik ben nog een beetje in shock, want ik ga in april bij een nieuwe baan beginnen. Maar goed toen ik de baan aannam wist ik nog niet dat ik zwanger was. Verder ben ik natuurlijk heel blij hiermee ?

@Elisanne; ooh ja dat zou ook kunnen! Wat leuk dat we elkaar hier dan weer tegen komen.
Hahah ja! blijven zitten was de vorige keer het probleem niet, door middel van cytotec de ween opgewekt. Voor nu hoop ik zo op zowel blijven zitten als blijven leven! Ik voel me wel al anders dan de vorige keer, kots misselijk en eten staat met meer tegen dan dat ik er zin in heb. Wat goed om te zien dat je testen oplopen!
Voor iedereen verder natuurlijk super gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er steeds meer meiden aansluiten :) Oktober wordt een drukke maand!

Hebben jullie ook last van krampen naar de avond toe? 
Mss moet ik het op het veel bezig zijn met mijn zoontje en andere dingen in huis steken. In ieder geval het maakt me bang. 
Zoontje kwam er na 14 pogingen, 2MK, 1 maal pos test en volgende dag toch ongesteld en iui die eindelijk voor een positief resultaat zorgde. Krampen had ik toen steeds vr MK en na de iui had ik het ook, waardoor ik dacht dat het ook MK zou zijn. Maar toen kreeg ik utrogestan omdat ik niet genoeg progesteron aanmaakte. Nu dus via de normale weg en het feit dat het nu zonder utro moet baart me zorgen.

Trotsemamavanm snap dat dit heel spannend voor je moet zijn! Ik heb nu niet echt last van krampen, maar wel "een gevoel"  in mn buik... beetje moeilijk te omschrijven, zijn geen krampen maar wel een soort gerommel , constant gevoel dat je buik aanwezig is (soort bewust zijn van je buik) dat er iets gebeurd in je buik.. heel vreemd. Ik heb gisteren en eergisteren wel wat krampen gehad, het kan er volgens mij wel bij horen of dat je toch net ff te veel doet. 
Hoop voor je dat het goed mag blijven gaan. Zit je nu al na je NOD? 

KSAS
Vandaag was NOD.. Het rommelen heb ik ook. Maar de 1e keer had ik dat pas veel later. Rond de 8w 
Nu ik weet dat er toch niet veel aan te doen is. Als het moet misgaan zal het misgaan. Heb ik intss wel al "geleerd" 
Maandag test ik nog eens en als het goed blijft, een paar dagen later eens een digitale clearblue

Trostemamavanm ja dat is ook zo, je kunt er niets aan doen of het wel of niet goed blijft gaan... echt afwachten en duimen???? maar wel echt spannend he! 
Ik blijf in de weer met zwangerschaptesten, tot nu toe elke dag 2 x getest. Heel obsessief maar ik kan me gewoon niet bedwingen, dus dan maar gewoon toegeven dan krijg ik een beetje rust. ? Ik heb morgen mijn NOD dus dat vind ik ook heel spannend...  wil begin vd week ook nog een digitale clear blue doen.
Wanneer bellen jullie naar de verloskundige? Ik wil nog even afwachten tot in de loop van deze week denk ik...

KSAS
Ik deed dit bij de vorige zwangerschap. Elke dag een test om zeker te zijn dat hij pos bleef. Idd het geeft wat rust. Tot de volgende ochtend ?
Aangezien het iui was, moest ik direct bellen als de test pos was. Geen idee wanneer je nu eigenlijk belt. Sowieso wacht ik nog tot na volgende week.
Hoeveel dagen ervoor had je getest?

Ik ben donderdag begonnen met testen 3 dagen voor NOD, 9 dagen na eisprong, toen heel licht positief en nu vanmorgen zit ik al op een mooi streepje. Vandaag is mijn NOD.
https://www.mupload.nl/img/4379biv1ykk.jpg
Testen geeft wel rust idd, al geeft het natuurlijk ook geen garantie dat het goed blijft gaan. 
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een hele onregelmatige cyclus dus toen dacht ik laat ik eens testen en toen een dikke streep  gelijk huisarts gebeld (zij doen hier de verloskundige zorg ook) En toen kreeg ik al een vroege echo met een week of 5/6, was  niet veel te zien, wel dat er een zwangerschap was en dat het in de baarmoeder was, toen met 8 weken terug en een kloppend hartje..  ik ga denk ik eind van de week even bellen ? eerst nog een digitale clean blue doen...

Terug
Bovenaan