@ cardio ja ik heb gewoon pech bij 1e bevalling ben ik destijds keihard uitgescheurd en heb ik een matige verzakking aan over gehouden. Merk wel dat nu ik echt rustig aan heb gedaab en deze bevalling wel goed is gegaan ik geen extra schade lijk te hebben. Grappig genoeg ziet het er allemaal al beter uit als ooit ? alleen merk ik als ik bijv een stukje moet lopen dat ik echt wel druk heb op de onderkant. Vorige keer heb ik ook te snel te veel gelopen. Gezien jij deels vaginaal bent bevallen hou dat echt in de gaten. Als je druk voelt ff plat gaan liggen al ist ff half uur:uurtje allern liggen helpt. Zitten is net zo zwaar voor de spieren. Heb wel eens gehoord dat jr na ks trouwens ook druk kan hebben op je bekken/vagina maar dat zou ik dus niet weten ?
ja mn Haakaa is echt mn beste maat ? terwijl ik voed hang ik die kolf op mn andere borst, die vangt dan de melk op die anders wegvloeit, en pakt door de vacuum minder actief nog een leuk laagje mee. Zo kolf je in de tijd dat je voed waardoor je geen extra tijd kwijt bent. En omdat ik lichte overproductie heb stimuleer ik het zooitje niet extra anders ontplof ik ? heb ook dst ik voor het voeden soms ook gebruik bij stuwing, anders heeft die kleine man echt moeite met de sloot die der soms nog net niet uit spuit ?? heb nu met de haakaa 5 liter in de vriezer liggen ?? in 9 dagen niet slecht ?? weet dat ik de vorige keer echt met geweld moest kolven ? dan is dit echt een verademing. Ook vind ik de haakaa wat prettiger als je schijven hebt. Kruikje en de kolf derop en hoppa! En nee ik heb geen aandelen ?
@ dreamer wat vervelend! Lijkt me ook dat je dat echt een poos blijft voelen. Ze hebben natuurlijk meerdere lagen open gemaakt ?