Oktober 2020❤️

Wat een heftige bevalling, Cardiozuster! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sophie! Mooie naam!
Ik hoop dat je goed herstelt, geef jezelf de tijd. Je hebt aan twee kanten geleden door eerst normaal te proberen en vervolgens keizersnede. Lijkt me erg zwaar...
Laat je maar lekker verwennen!

Dankjewel Samson . Ja mijn gok voor de 20e of 2 november klopte toch een beetje haha... Nu een mooie dame met temperamentvol karakter.. ? heerlijk.. maar ook wel pittig hoor haha . Komt véél op je af jeetje zeg
Dankjewel gebruiker.. ja klopt eigenlijk twee soorten bevallingen.. keizersnede is ook best pittig qua herstel. Dacht ik ook te makkelijk over tot nu ?

Hoe gaat het met jullie allemaal en jullie mooie baby's?? ♥️♥️

Zie dat mijn reactie van vanmorgen niet is geplaatst, wat gek!

@cardiozuster Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie ❤ wat een heftige bevalling heb je achter de rug! Let goed op jezelf en de kleine meid en neem je rust.. Ik merk dat herstel naar keizersnede lang niet altijd makkelijk is maar als je geduld hebt met je lijf dan herstel je uiteindelijk het snelst. Nu is in mijn geval nog wel anders zonder zo'n slopende tocht er naar toe. Wel fijn dat alles goed is! 
Hier ook echt dagen gehad dat ik soms even een breakdown had waarsch hormonen in combinatie met slaaptekort en het nieuwe leven als mama. Dat is niet erg,  je vind vanzelf je weg! Er komt inderdaad ineens zóveel op je af..

Met ons gaat het goed, mn vriend is deze week begonnen met werken. Merk dat ik nog niet teveel kan doen op een dag, word ik even teruggefloten en krijg ik nog last van mn wond. Ja, het is ook niet gek tenslotte nog geen 3 weken geleden geopereerd.
Onze meid slaapt soms 3,5 uur achter elkaar tot de volgende voeding en soms zit er maar 1,5/2 uur tussen.. Ritme is bij die kleintjes nog ver te zoeken.
Hoe doen jullie het met slaapjes overdag? Ze wil wél op mij slapen maar als ik denk; lekker in je bedje zodat ik zelf ook nog even kan slapen ho maar.. Alarm aan 

Hier gaat het super al 2 nachten aardig geslapen naast de voedingen. Bv loopt echt top heb gewoon al 2 liter in de vriezer (mochten er dames zijn met bv ik heb veel schik vd haakaa vacuum hand kolf/opvangdinges, wel kolven zonder de irritatie en tijdverspilling). De kraamzorg is vandaag weggegaan, vind het heeeerlijk om mn huis terug te hebben. Vind het allemaal heel schattig maar dat gebemoei in mn huis vind ik afschuwelijk ? mannetje is echt tot nog aan toe tevreden, 2 nachtjes wat opgelopen door de buikkrampjes. Maar erg troostbaar. Ik sta versteld hoe anders alles is in vergelijking met de 1e. Merk wel dat ik nog erg op mn hoede ben (ben super bang voor huilbaby perikelen en zorg/hulp/bemoeienis van buitenaf). Maar dat heeft denk ik ff tijd nodig. 
Mijn dochter dodt het ook goed, lijkt eigenlijk totaal niet jaloers. Wel vermoeid en soms wat prikkelbaar maar ook dat hoort erbij. Ik ben ook zo blij om te merken dat die schijt hormonen al minder worden. 

Alle babys zijn er nu!!! Wat bizar jongelui! 2 wk geleden voelde het nog of ik voor altijd zwanger zou zijn, na de kraamweek voelt het al alsof er een heel nieuw leven volledig is op gestart ? het gaat hard! 

cardio hihi dat zijn meiden pittig ??

Hmm zie nu ineens je reactie dreamer ? vanmorgen niet?? Nja    indd kz is ook niet niks. Vind sowieso het ontzwangeren en herstellen dit keer pittiger (veel vermoeider). Ook mn bekken en onderrug blijven enorm beurs. Desobdanks dat je er vanonder bijna niks meer van ziet (bizar ? had het vorige keer andersom). Moesten net ff weg met zijn 4en was alleen ff in de auto en een ienieminie stukkie lopen. Ik ben echt KAPOT!
hier ook 1die voornamelijk op me/tegen me aan wil slapen. In het bedje lukt af en toe (ingebakerd( maar niet veel langer als 2/3 uurtjes en wil absoluut niet terug bij wakker worden ook niet na voeding ? drama

@Samson
Leg jij hem wel overdag in zn bedje? en wanneer introduceer je vaste slaaptijdeb? Hier is het nog steeds beetje go with the flow.. Ze slaapt wel in de kinderwagen als ik een boodschap ga doen. Ik probeer het sinds deze week na de voeding als ze dan loopt te gapen haar dan boven in haar wieg te leggen maar ze vind het helemaal niks.. Word erg driftig en kan haar alleen troosten door haar bij me te nemen. Speen werkt dan tot het moment dat ze hem laat vallen en meestal slaapt ze dan nog niet.

Mijn oudste was erg gebaat bij duidelijke ritmes en structuur. Die probeerde ik wel zoveel mogelijk rond dezelfde tijden op bed te leggen, deed ik dat niet dan wast de rest vd dag en met een beetje oech echt bal. Ik deed bij haar meestal de lange middagdut en de nachten op haar bedje. En de andere dut momentjes bij mij op de bank/wandelwagen bij lange wandelingen/box en als ze echt moe. Was toch op bed. 
maar dat was echt pas met 3 maand, tot die tijd was dr nog nix te structureren ? ook verschilt het enorm per kind. Ook het naar bed brengen moet passen bij je kindje. Je hoort vaak van maak een ritueel bij het naar ber brengen. Werkte hier niet, dan wilde ze spelen. Zo min mogelijk prikkels, weinig praten, troosten met aanraking, white noise

Terug
Bovenaan