Oktober 2020❤️

Ik vind het ook leuk om me aan te sluiten. Dit word mijn eerste zwangerschap. 5 dagen voor mijn NOD al positief getest.... (Dit zou bepalen of ik wat zou gaan drinken of niet) kon het zelf nog niet geloven. Gister toch nog maar een test gedaan en eerst was de clear blue netjes 1-2 en afgelopen maandag 2-3. Ben nu officieel 5 weken. Zo spannend allemaal. 20 februari de eerste echo dus duimen maaar!!!! 

Gefeliciteerd! En 20 feb al een echo! Spannend hoor! Ik moet de verloskundige nog bellen ? Zal ik morgen ook maar eens doen. Hopelijk kan ik eind deze maand nog terecht ☺️

Voor de dames die al een kindje hebben, nemen jullie die mee naar de eerste afspraak/echo? 

Hallo,
Ook ik sluit mij graag aan. Mijn naam is Danielle afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad en daar was een heel klein vruchtje met een kloppend hartje te zien. Wij hebben al een dochter van bijna 4 jaar.  Afgelopen mei een miskraam gehad en nu gelukkig weer zwanger. Als alles goed gaat ben ik 1 oktober uitgerekend 

Hey wat een fantastisch nieuws, proficiat!
Wij zijn eindelijk weer zwanger. Heeft namelijk lang geduurd na 2 miskramen. 
Hopend dat het nu goed blijft gaan! Dan zouden we ook in oktober uitgerekend zijn. 
Spannend! 
Xx

Hallo allemaal, 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik sluit mij ook aan bij deze groep!! Als alles goed gaat ben ik 8 oktober uitgerekend.. Ik ben afgelopen zaterdag in het ziekenhuis geweest omdat de steken in mijn buik erger worden en ik behoorlijk last heb van mijn darmen. Ik ben 2 december geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus de schrik zit er goed in. Ze hebben een echo gemaakt waar helaas nog niks op te zien was. Ook hebben ze mijn HCG waardes getest en deze zaten rond de 600 (Wat kan kloppen met een zwangerschap van 5 weken). Vanmiddag moet ik weer naar de gyn. Om te kijken of mijn HCG waardes gestegen/verdubbeld zijn. Erg spannend allemaal. Dat ongedwongen zwanger worden zit er voor mij niet in helaas.. Hopelijk zien ze eind deze week (dan ben ik 6 weken) wel iets op de echo! Een fijne zwangerschap allemaal!

Hoi allemaal,
Ook ik ben in oktober uitgerekend. Als het goed is 3 oktober. Ben nu 6 + 2. Wij hebben volgende week eerste afspraak bij de verloskundige, alleen de echo is pas 2 maart. Nog even geduld hebben dus.

Gefeliciteerd dames!!   Ik meld mij heel voorzichtig ook aan, 3 januari een vroege miskraam gehad.. Dacht vorige week ongesteld te zijn geworden, maar ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen ?? (blijkbaar innesteling dus..) Volgens mijn berekening ben ik rond 9 oktober uitgerekend, zooooo spannend weer!!  Dit wordt ons 2e kindje als alles goed mag blijven gaan, onsz zoontje wordt eind oktober 2 jaar.

Terug
Bovenaan