Oktober 2020❤️

Same here! 5 oktober! Ontzettend blij voor nu. Dit wordt mijn eerste. Op 30 november 2019 gestopt en 30 december 2019 start van mijn laatste menstruatie. Kan het nog steeds niet echt bevatten. Maar inderdaad.... veel gerommel en vooral snachts hevige krampen en gevoelige borsten.

Hoi allemaal, 
Hier nu volgens de app 6 weken zwanger,  echo laat nog even op zich wachten.. 5 maart pas! 
Dit is mijn 3e zwangerschap,  in oktober 2018 bevallen van een knap ventje, september 2019 na 10 weken een miskraam en nu dus de 3e x ^^! 
Ik zou op 6 oktober uitgerekend zijn,  naja dat veranderd toch altijd nog na de echo. 
Ik was alweer bijna vergeten hoe alle kwaaltjes zijn.. hoofpijn, moeeee en de misselijkheid heb ik zeker niet gemist ?.
Even uit nieuwsgierigheid,  is er een facebook groep aangemaakt? ^^ 

Hallo dames,
Gefeliciteerd allemaal!
Wij hebben net gehoord, via bloedtest, dat ik zwanger ben. Wij hebben icsi moeten doen. Nu dan 4 weken. Zou voor 20 oktober zijn.
Moet het nog laten bezinken. Durfde het niet meer te hopen. 
Hopelijk mag het allemaal goed gaan voor ons allemaal. 

Gefeliciteerd meiden! 
Begin vd maand positieve test dus zit nu op iets meer als 4 weken! 
Word ons 2e kindje, nog meer veel last van misselijkheid? Had dit bij de 1e bijna helemaal niet en nu zowat de hele dag beroerd ☹

Gefeliciteerd meiden! 
Word ons 2e kindje, nog meer veel last van misselijkheid? Had dit bij de 1e bijna helemaal niet en nu zowat de hele dag beroerd ☹

Gefeliciteerd meiden! 

Hallo allemaal, 
voor me gevoel beetje gek om te reageren maar vind toch wel leuk om te doen want ben zelf ook 4 oktober uitgerekend net als een hoop andere dames. Volgende week dinsdag heb ik de eerste echo. Hebben jullie al kwaaltjes? Enige waar ik nu last van heb is in de ochtend beetje misselijk en savonds echt een opgezette buik.. 
xx dani

Terug
Bovenaan