oktober baby's

hallo,
ik hoop dat ik mee mag kletsen
allereerst Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap!
ik ben ook in oktober uitgerekend, om precies te zijn op 4 oktober   dit is mijn 4e zwangerschap en dit word ons derde kindje, ik heb al een zoontje van 2,5jaar en een dochtertje van 1jaar en 1maand.
tot snel

Hallo allemaal;

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Allemaal in oktober....
Ik ben 1 oktober uitgerekend...alweer 14 weken zwanger dus.
Dit is mijn derde zwangerschap; ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 2.
Nou fijne zwangerschap allemaal en geniet ervan !
Groetjes

Hoi (aankomende) mama's!
Ik ben 2 oktober uitgerekend van onze 4e.We hebben 3 dochters, van 7, 4,5 jaar en de jongste is net 1.
Jullie kunnen ook mee kletsen bij het 'oktober 2009' forum hoor.Te vinden in de blauwe balk links, onder 'mamaclubs'.
Groetjes Roos.

Hoihoi,

Ik zit al bij oktobermama's 2009 maar denk kom hier ook even kijken.
Ik ben Lydia en ben 26 jaar.
Ik ben nu zwanger van de tweede en ben 22 okt uitgerekend. Mijn dochter is nu 5 maanden (geboren 31okt 2008) Dus ze zal niet veel in leeftijd schelen met haar broertje of zusje. Ik zal hier af en toe eens even komen kijken en kletsen :)

groetjes!

Heb even de meeste verhalen doorgelezen en er zijn er wat die na een miskraam nu toch zwanger zijn. Dan kan ik jullie een misschien een beetje geruststellen door mijn verhaal.
Voordat ik mijn prachtige dochter kreeg heb ik 3 miskramen gehad en waren we ruim 2 jaar bezig. Onderzoeken bij de gynaecoloog wezen uit dat ik een vitamine b12 gebrek heb, mijn lichaam neemt dat uit zichzelf niet op. Daarbij waren er nog een aantak bloedwaarden niet goed. Ook betekende dit dat ik misschien wel elke maand (of in ieder geval vaak) aantelde maar het kindje gewoon niet bleef zitten. Ik kreeg extra vitaminespuiten en ik bleek meteen zwanger te zijn. De spuit kwam een week nadat het kindje verwerkt was en dus precies op tijd. Met als gevolg dat 31 okt 2008 mijn mooie meisje geboren is.
Na haar geboorte stonden we voor een keuze. Ga ik weer terug aan de pil met als risico dat als we er weer klaar voor zijn het weer zo lang zal duren of gebruiken we gewoon nix en we zien wel met als gevolg de kans op een snelle zwangerschap. We hebben voor het laatste gekozen en ik bleek binnen 3 maanden weer zwanger.
Nu ben ik 9 dagen voor de eerste verjaardag van mn dochter uitgerekend en het grappige is dat allebei de babies rond dezelfde tijd een jaar  uit elkaar  verwekt zijn.
Ben nu 22 okt uitgerekend en was met mn dochter 19 okt uitgerekend.
Het was even schrikken zo snel achter elkaar maar hij/zij is zeer welkom.
De onzekerheden die ik bij mijn dochter had zijn nu helemaal verdwenen. Toen was ik bang dat het weer mis zou gaan, maar zij is zo perfect dat ik me nu helemaal niet druk maak en ben nu ook al weer bijna de 12 weken voorbij.
Dus dames, niet zo druk maken het komt wel goed!

Ook ik zal me even voorstellen.

Ik ben Hansje, en ik ben 24 jaar. Op dit moment ben ik 12 weken zwanger van ons eerste kind. Ik ben uitgerekend op 21 oktober 2009.

Terug
Bovenaan