oktober baby's

quote: ramona1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 19:32:37'));

Hallo allemaal,

Ik ben nu zeven weken en heb een blaasontsteking en krijg hier een antibiotica voor. Een kuur van 10 dagen. Heeft iemand dit ook eerder gehad??? Ik word hier onzeker  van.

Groetjes Ramona

he hallo

ik wou   graag even reageren op je vraag,
ik ben nu 6,5 week zwanger en heb ook een blaasonsteking gehad en daar ook een kuurtje voor gekregen voor 5 dagen.
dat is niet erg want de eerste 6 mnd kun je die tabletten gewoon nemen.
is niet schadelijk voor je kindje.
tenminste de dokter weet neem ik aan dat je zwanger bent.

groetjes yil

quote: sweetygirly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 21:54:57'));

@ annemiek
er staat onder je berichtje 8 weken en 4 dagen zwanger hoe kan het dat je nu al je 3de echo gehad hebt? ik heb overmorgen pas mijn eerste  echo en 1,5 week later het bezoek bij de vk

Ik heb mijn  1e echo gehad toen ik ongeveer 5 weken was er was toen nog niet veel te zien dus moest 2 weken later terug komen voor de 2e echo. En een paar dagen laten had ik een afspraak bij de gyn ( omdat ik medicijnen slik voor mijn trage schildklier en omdat ik overgewicht heb loop ik onderbehandeling  bij hun) en toen kreeg ik mijn 3e echo. Dus zo kom ik al aan al die echo's. Succes morgen bij je echo!
Groetjes Annemieke  

Hallo!

Gefeliciteerd allemaal!! En hopelijk gaat het bij iedereen goed!
Ik vind het echt heel leuk om te lezen dat er zovel in hetzelfde schuitje zitten als ik!
Ýk ben 30 jaar en bijna 6 weken zwanger van de eerste. Ik kan het nog helemaal niet geloven. We hebben het dinsdag mijn schoonouders verteld (dit wordt hun 3e kleinkind) en zij waren echt heel erg blij. Komende zondag als mijn ouders terug zijn van vakantie, gaan we het hen ook vertellen, dit wordt hun eerste kleinkind. Vind het echt heel spannend, want dit is echt een grote verrassing voor hen!
Ik heb 13 maart de eerste afspraak bij de verloskundige staan.. En zal dan meteen of zo snel mogelijk erna de eerste echo hebben (met 8 weken).
Ik voel wel dat er vanalles gebeurd, maar echt lastt ergens van heb ik niet..

Veel succes allemaal!! xx

Hallo, Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 28. We zijn nu ongeveer 7 weken zwanger, en ik klets graag mee! Ik ben zwanger van de eerste, en ben wel erg onzeker... Voel van alles en lees te veel haha!

Hallo! Allemaal gefeliciteerd met het kleine wonder!!
Ook ik verwacht in oktober mijn eerste kindje(nu net 6 weken). Spannend, doodeng, wauw, help, komt wel goed! . Dat gaat er nu door me heen. Ik heb geinformeerd bij de huisarts voor VK. Assistent adviseerde om afspraak in/voor 8, 9e week te maken. Hoe/wanneer hebben jullie dit gedaan? Tips voor het vertellen aan ouders?
Bedankt alvast en tot later!

quote: Soessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2009 21:06:01'));

Hallo! Allemaal gefeliciteerd met het kleine wonder!!
Ook ik verwacht in oktober mijn eerste kindje(nu net 6 weken). Spannend, doodeng, wauw, help, komt wel goed! . Dat gaat er nu door me heen. Eerste ronde Bingo, dus het overvalt me wel een beetje.Ik heb geinformeerd bij de huisarts voor VK. Assistent adviseerde om afspraak in/voor 8, 9e week te maken. Hoe/wanneer hebben jullie dit gedaan? Tips voor het vertellen aan ouders?
Bedankt alvast en tot later!

ik had vrijdag me eerste echo en die vrouw begon meteen al dat het ws inwendig moest terwijl de vk er vanuit was gegaan dat ik al ruim 10 weken was. gelukkig kon het uitwendig. ze zei niet veel en stond maar beetje aan mijn kleding te freutselen ws omdat het nog lager moest. we hebben in elk geval het hartje zien knipperen en ze dacht dat de baby zo'n 6 weken was het was 7,6 mm maar moet over ruim   4 a 6 weken terug komen omdat ze er nu nog erg weinig over kon zeggen. iuk weet alleen niet of ik wel terug wil komen bij dr ik had niet echt een rustig gevoel bij dr ze sprak weinig nederlands.

Oh ja me vriend en ik hebben het nieuws vrijdag avond aan zijn ouders vertelt toen we uit eten waren ( zijn vader wist het achteraf al omdat hij de verwijzingsbrief had zien liggen) maar beide reageerde rustig en meer zo van vinden jullie het zelf leuk. gelukkig niet zo gemaakt van oh gefeliciteerd en en wat leuk we worden opa en oma. ze hebben elkaar er wel het helke weekend meegeplaagd. gister avond ook even langs mijn moeder en deze reageerde wel van gefeliciteerd en daarna hoe kan het je bent toch aan de pil en dan weer oh dan moet ik sokjes gaan brengen en ons zeggen dat we toch wel eerst moeten trouwen. Dus deze wist er niet mee om te gaan. ik verwacht dat zowel mijn moeder als de moeder van mijn vriend me vandaag nog bellen. en hoop dat beide het nog even voor zich kunne houden.

een aardig lang verhaal maar moest het ffies kwijt en wil vooral tips over de echovrouw wat ik hier nu mee moet en of dit de eerste echo en de zenuwen dus onwennig was of toch beter naar een ander.

Groetjes sweetygirly

@ jolanda
jij had vrijdag toch ook je echo hoe is die gegaan?

Terug
Bovenaan