oktober baby's

hoi sweetygirl

ja klopt ik had ook afgelopen vrijdag mijn eerste echo en ik moet zeggen dat het erg veel op jou   verhaal lijkt.
ik was ook in de war met de weken, ze kon erg weinig zien omdat ik nog maar 6 weken en 5 dagen was en de baby 7,4mm dus ook nog erg klein en ze kon het hartje wel zien kloppen.
we hebben het wel daarna aan onze ouders en broer en zussen verteld, maar verder wachten we nog ff twee weken want ik moet 12 maart weer voor een echo. en aanstaande donderdag moet ik bloed prikken.
verder voel ik me goed ben alleen erg snel moe. en jij?

groetjes van mij

@ jolanda
mijn echoscopiste zei dat ik maar over zo ruime 4 weken a 6 weken terug moest komen en dat ik de afspraak bij de verloskundige maar af moest bellen want deze heeft toch geen nut. mijn kleine is trouwens op 7,6 mm gemeten en ik dacht in de spanning 2 stipjes te zien knipperen maar dat zal wel niet.

ik was gister weer missleijk dus mijn oppaskindje heefgt dit direct aan haar moeder gezegd aan de telefoon nu heb ik het toch maar op gebiecht aan de ouders. de moeder is er in elk geval totaal niet blij mee dus hoop dat dit wel nog een beetje gaat komen dat ze het me wel gaat gunnen.nu nog het haar zus vertellen omdat ik ook op haar kindje pas. hopen dat zijn minder negatief reageer.
( want mijn wereldje zie ik al aan mezelf voorbij glijden,laat staan dat ik dan me nog verantwoordelijk moet voelen voor haar leventje wat ze me wel gister beetje aanpraatte maar dat waren vast  haar emoties)

Hallo,

Ik ben 26 jaar en ik heb vrijdag de test gedaan. Ik  had  helemaal niet verwacht dat hij deze maand positief zou aangeven.
Maar na een minuut wachten ja hoor een +! Heb daarna nog een andere test gedaan en die gaf ook aan zwanger!
Heb voor de zekerheid zondag nog een test gedaan  haha ..

Ik ben nu ongeveer 5,5 weken en zou 31 oktober uitgerekend zijn dus nog net een okt.baby.

Ben wel erg onzeker ik voel vanalles. Heb contact gehad met de vk en moest van haar een afspraak maken voor een echo over 2 weken.
Echt heel erg spannend is mijn 1e zwangerschap.
Maar wel fijn dat er zoiets is als een forum..

groetjes

hallo,

ik wilde even doorgeven dat wij geen oktoberbaby gaan krijgen, ik heb gisteren met 6 weken een miskraam gehad.
Ik kreeg hele erge buikpijn en had bloedverlies op de nightcare zagen ze dat mijn baarmoedermond openstond en dat is een teken van een miskraam.'s avonds voelde ik idd een soort prop losschieten en dat was het dan.
Vind het echt heel erg maar er is nu niks meer aan te doen. We blijven gewoon proberen.

Verder hoop ik dat jullie allemaal een goede zwangerschap hebben, en misschien tot bij de november of decemberbaby's.

groetjes

hallo allemaal,

van harte gefeliciteerd allemaal.
ik ben 23 en ben geloof ik ook in oktober uitgerekend. heb 13 maart de 1e echo.
alleen weet ik niet precies hoeveel weken. tussen de 7 en 11 iig.
ben wel heel zenuwachtig. voel van alles en lees waarschijnlijk gewoon te veel op internet.

Hallo allemaal,

Zou me even voorstellen ben Marquerita 22jr en moeder van dochter Demi 2halfjr en nu ong 6a 7 weken zwanger van de 2de

Kwam er dit x vrij snel achter al na 2dagen nadat menstruatie uitbleef, bij mijn vorige zwangerschap bleef k gewoon ongesteld daar kwam k pas achter nadat k 12weken zwanger was hij was nie gepland maar zeer welkom!!!

Deze zwangerschap was gepland we waren vanaf 1januari bezich om zwanger te worden dus waren vrij verast dat meteen raak was

Zit alleen wel heel erg op mijn tenen omdat k bij mijn 1ste zwangerschap er pas achter kwam na 12weken dus vrijwel de risico weken voorbij was!!!!
en nu ben k nog erg onzeker of allez wel goed gaat dus als gevolg daarvan heeft mijn vriend het flink te verduren  (sorry schat)

Nou hoop gezellig contact te hebben bij al die zwangere mutsen  en tot brabbels

Liefs Marquerita en Demi en Frummel

Hallo Allemaal!

Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. En het zag er allemaal goed uit! Het was druk aan het bewegen staat me nog wat te wachten dus ben ik bang... hihi Maar het heeft het niet van een vreemde want vaders kan ook geen seconde stil zitten! haha

Groetjes Annemieke

Hallo Allemaal!

Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. En het zag er allemaal goed uit! Het was druk aan het bewegen staat me nog wat te wachten dus ben ik bang... hihi Maar het heeft het niet van een vreemde want vaders kan ook geen seconde stil zitten! haha

Groetjes Annemieke

Hallo Allemaal!

Groetjes Annemieke

Terug
Bovenaan