oktober baby's

Hoi meiden!
Ben ook zwanger, nu 5 weken.Weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend, want had mijn eisprong pas op de 24e dag...ergens tussen 27 september en 5 oktober denk ik, hoor het wel bij de 1e echo.
Ik ben 29 jaar, heb 3 dochters van 7 jaar, 4,5 en de jongste is 11 maanden.
Om en om 3 miskramen gehad, hoop dat dit minibabietje bij me blijft...
@Pupke, wat vreselijk..14 weken, dan denk je net dat het waarschijnlijk goed gaat komen, dat je kindje gezond is, pittige feestdagen moet je hbben gehad.....gelukkig was je snel weer zwanger!!!
Dit is mijn 7e zwangerschap en ben daarvan 5 keer in 1 maand zwanger geraakt...geloof het soms nog steeds niet....
Enfin, dit is onze echte laatste dus geniet er dubbel en dwars van!!!
Groetjes Roos.

hallo,iedereen gefeliciteerd.mijn naam is monique 34 jaar moeder van een zoon van 4.5.dit is mijn 3e zwangerschap.de 2e keer was een wind ei.ik heb 6 febr een echo en denk dat ik 2 ocktober of eind sept ben uitgerekend.
iedereen veel succes.

groetjes monique

he meiden
ik ben tine 26 jaar en zwanger van de tweede. heb een zoontje van 14 maanden en ben nu bijna 6 weken (morgen) dus in oktober uitgerekend.
het was deze keer in 1 keer raak dus een echte verrassing. (en ben al vreselijk moe)

hopen dat het voor iedereen goed mag gaan en dat we gauween aantal weken verder zijn (al zegt dat ook niet alles natuurlijk)

enne Pupke gefeliciteerd!!! meid geweldig dat je zwanger bent.

hoi meiden

allemaal gefeliciteerd
ik zit nu in mijn vijfde week, en heb 27 februari mijn eerste echo( heb net gebeld)
echt spannend allemaal.

ik ben 27 ik word de volgende maand 28 en hoop het voor mijn verjaardag aan iedereen te kunnen vertellen   ( dan weet ik in iedergeval iets te vragen voor mijn verjaardag hihi)

als het goed is ben ik rond 6 oktober uitgerekend, dat vertelde de dokter vanmorgen.
ik vind het allemaal nog super spannend!
eerst de eerste echo maar afwachten dan ben ik echt blij.

groetjes jo

Hi dames,
Allemaal van Harte!!! Ik ben Linsey en Dave en ik  weten  sinds gisteren van onze  geschenkje af.  Op 3 jan  begon mijn laatste menstruatie, dus we zijn uitgerekend op 10 oktober 2009.
Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Ik heb nu al pijn in mijn baarmoeder. Die is zich al helemaal aan het aanpassen. Ik dacht eerst dat het menstruatiepijn was.  
Dit is ons eerste kind en  we vinden het beide allemaal wel spannend!
Groetjes Linsey

Hallo allemaal,
Ik ben Willemien en op dit moment bijna 5 weken zwanger van ons tweede kindje.
Als het goed is ben ik 8 oktober uitgerekend.
Spannend allemaal. Hoewel het allemaal nog niet zo super lang geleden  is, ons zoontje is 14 maanden. Weet ik  toch niet meer zo goed hoe het toen allemaal was en hoe ik me toen voelde.  Herkent iemand dit?

Groetjes
Willemien

alle meiden van harte gefeliciteerd.

ik denk dat ik rond 9 oktober ben uitgeteld, maar ik krijg hopelijk vandaag nog telefoon van gyn over mijn bloedonderzoek
dus dan overleg ik gelijk hoe we verder gaan.

hoihoi allemaal..
wat leuk allemaal... iedereen net zwanger!!!!
Ik heb de hele dag al flinke buikpijn... ik hoop wel dat alles goed blijft gaan...
maarja is maar efen afwachten...
Liefs Femster

Terug
Bovenaan