oktober baby's

Dag dames,

Ik heb ook maar eens uitgerekend wanneer ik uitgerekend ben, had ik nog niet gedaan.
Ik kom op 5 oktober uit!
In het hele begin had ik ook erge menstruatiepijn en dacht dat ik toch weer ongesteld zou worden. Dit heeft nog eventjes aanhouden maar nu is het gelukkig al een tijdje weg. Maar het maakt me wel onzeker.
ik heb al 2 kids en bij hun had ik nergens last van.
Net zoals vele hier ben ik ook heel erg moe.

hoihai!!
hoe is het hier??
gister zijn wij naar mijn schoonouders geweest... vertelt dat we zwanger waren...
ze waren heeeeel blij.. en vooral trots!! dat doet me heel goed...
jammer genoeg zitten mijn ouders nu in het buitenland... ze komen het weekend weer terug.. ik kan niet wachten om ze te vertellen dat ik zwanger ben... ben heel benieuwt hoe ze reageren.. ik ben bang dat ze niet zo positief reageren... want mijn moeder zegt altijd dat ik beter nog kan wachten met kinderen... maarja... ze zeggen wel vaker dat ik ergens niet aan toe ben (samenwonen, huwelijk) en als ik ze vertel dast ik het toch ga doen zijn ze altijd helemaal blij..
hebben jullie al aan mensen vertelt dat je zwanger bent??? en hoe hebben jullie dat vertelt??
groetjes femmy

hoi allemaal,

Allereerst natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Misschien overbodig, maar ik meld het toch maar: er is al een oktober 2009 forum, waar een aantal zwangeren al schrijven. Je kunt dit forum vinden onder de Mamaclubs, links in de blauwe balk.
Wellicht leuk om elkaar daar te ontmoeten? Dan hoeven we wat minder te zoeken...

groet,
Zustermam (11 oktober uitgerekend, 2e kindje)

Hoi Femmy,

Heb je het nu al verteld?
Dat was ik voorlopig nog niet van plan. Ik wil dat het eerst ons geheimpje blijft. En ik kan het zelf ook nog niet helemaal beseffen dat ik echt zwanger ben.
Mensen vinden het heel moeilijk om het stil te houden, en ik zou echt niet willen dat iedereen het nu al weet, er kan nog zo veel misgaan.
Ik wilde zoizo wachten tot na de eerste echo (met 10 weken) dan kan ik ook pas zien met mijn eigen ogen dat er (hopelijk) een klein wondertje in mn buik zit.
Daarna willen we het rustig gaan vertellen.
Alleen zit ik met het probleem dat ik met mijn moeder op vakantie ga (een week voor de echo) En mijn moeder en ik houden nogal van een borreltje.Ze zal niet begrijpen als ik niks zou driken. Dus ik ben bang dat ik het haar in de vakantie moet gaan vertellen, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Maar ik wil het ook wel gezellig houden.
Mn moeder zou het wel helemaal geweldig vinden hoor, maar ik wil het liever nog voor ons zelf houden.

Als we het gaan vertellen wil ik eigenlijk een kopie van de echo in een lijstje doen en dat als kado geven.

ja we zijn wel vroeg met vertellen, maar doen we alleen nog aan onze ouders..
voor de rest houden we het nog wel stil...

en wat ook speelt.. mijn moeder heeft  6 miskramen gehad... en de huisarts zei dat het wel belangrijk was om te weten waardoor ze die miskramen heeft gehad... om uit te kunnen sluiten of ik er een verhoogd risico op heb...
en ik weet dat mijn moeder het hier liever niet over heeft... maar als ze weet waarom ik er naar vraag wil ze me vast wel dingen erover vertellen...
anders had ik het ook nog aan niemand vertelt hoor...

Groetjes Fem

ja we zijn wel vroeg met vertellen, maar doen we alleen nog aan onze ouders..
voor de rest houden we het nog wel stil...

en wat ook speelt.. mijn moeder heeft  6 miskramen gehad... en de huisarts zei dat het wel belangrijk was om te weten waardoor ze die miskramen heeft gehad... om uit te kunnen sluiten of ik er een verhoogd risico op heb...
en ik weet dat mijn moeder het hier liever niet over heeft... maar als ze weet waarom ik er naar vraag wil ze me vast wel dingen erover vertellen...
anders had ik het ook nog aan niemand vertelt hoor...

Groetjes Fem

ik heb het nog aan niemand vertelt.
de eerste keer had ik het mijn ouders net verteld en toen moest ik een wk later vertellen dat het niet goed zat.
en de 2de keer had mijn moeder mij al een paar keer gevraagt of ik zwanger was omdat ik geen wijn dronk.
ik heel sterk ontkennen maar toen het met 12 wk (met 8wk al misgegaan vanbinnen) moest ik het wel toegeven en dat is niet echt prettig.
dus ik wacht tot na 1ste echo en misschien als het mis is vertel ik het wel helemaal niet.
dat weet ik nog niet

HoiHoi!

Jeetje wat zijn er veel zwanger geworden in Januari!! Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Wij hebben het al wel aan onze ouders verteld. Dit omdat wij met 1 been al in de mm stonden. Hier wisten zij ook vanaf.
Ik ben op het moment ook veel vermoeider. Verder het ik weinig klachten. Vind het wel fijn om te lezen dat anderen ook last hebben of last hebben gehad van ongi pijn aan het begin. Het is net of het bij mij nu ook een beetje afzakt.

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan