Het is inderdaad geen schande om Pro BV te zijn maar bedenk ook dat niet iedereen het kan geven!!! En dat de fles dan misschien nog wel beter is! Ik kreeg op een gegeven moment ook een rot gevoel van Joyce haar Promotie over BV want ik heb er alles aangeprobeerd 8 weken lang, tepelhoedjes, aanlegen, kolven, 3 x lactatiekundige, tepelkloven, ontsteking en om nadat alles dan te horen dat KV niet goed is voor je kind je er allergien mee op kan wekken.. dat is dan niet zo leuk! tuurlijk BV is beter maar lukt dat niet dan is KV ook net zo goed. Ik vraag me af wat ik mijn geval beter is! Een overspannen moeder, die het benauwd krijgt als de kleine moet drinken, een weigerend kind, 16 uur per dag huilen, niet voldoende aankomen enz... Op een gegeven moment vroeg ik me af wat heeft mijn kindje hieraan? Nou niets dus want we konden niet van elkaar genieten!! Eenmaal de knoop doorgehakt kreeg ik een heel ander kind ze had gewoon niet genoeg aan de voedingstoffen uit de borst!
Dus geen schande om pro te zijn maar heb ook begrip voor de mensen die het niet kunnen of willen misschien, laat een ieder in zijn waarde!
Ook ik ben zón moeder die op 4 maanden met bijvoeding ben begonnen! Maar wel op advies van de kinderarts, die mij letterlijk vertelde: Als een kind aanleg heeft voor een allergie krijgt hij die toch wel of je nou met 4 of met 6 maanden begint.
En inderdaad sommige adviezen van Jocye laat ik langs me heen gaan en andere denk ik van hee daar heb ik zelf niet aangedacht en die gebruik ik dan!
Maar is het niet zo dat een ieder vrij staat om te mogen schrijven wat hij of zij wilt veel mensen genieten van de stukjes van Joyce en trekken er lering uit laat haar lekker haar antwoorden geven! Wil je het lezen lees je het wil je dat niet dan niet!
Nou ik hoop dat ik op deze manier geen mensen tegen het hoofd stoot, ik heb zo goed mogelijk geprobeerd te verwoorden wat ik voel
Groetjes Corine
Dus geen schande om pro te zijn maar heb ook begrip voor de mensen die het niet kunnen of willen misschien, laat een ieder in zijn waarde!
Ook ik ben zón moeder die op 4 maanden met bijvoeding ben begonnen! Maar wel op advies van de kinderarts, die mij letterlijk vertelde: Als een kind aanleg heeft voor een allergie krijgt hij die toch wel of je nou met 4 of met 6 maanden begint.
En inderdaad sommige adviezen van Jocye laat ik langs me heen gaan en andere denk ik van hee daar heb ik zelf niet aangedacht en die gebruik ik dan!
Maar is het niet zo dat een ieder vrij staat om te mogen schrijven wat hij of zij wilt veel mensen genieten van de stukjes van Joyce en trekken er lering uit laat haar lekker haar antwoorden geven! Wil je het lezen lees je het wil je dat niet dan niet!
Nou ik hoop dat ik op deze manier geen mensen tegen het hoofd stoot, ik heb zo goed mogelijk geprobeerd te verwoorden wat ik voel
Groetjes Corine