Om je kapot te ergeren

Hoi Joyce,

Mag ik je even wijzen op de reactie van Doreen in het andere draadje? Zij stond op het punt om helemaal met de borstvoeding te stoppen omdat ze dacht dat ze niet meer genoeg voeding had. Mede dankzij jouw reactie heeft ze toch besloten om door te gaan. In zo'n geval kun je natuurlijk antwoord geven op de letterlijke vraag (welke flesvoeding moet ik nu gaan geven), maar je kan ook wat verder kijken.

Het is toch geweldig als je andere vrouwen kan steunen in de borstvoeding, zodat ze ook doorgaan als ze dat graag willen. Daar doe je het toch voor? :-D

Pauline (geen aandelen in BV Borstvoeding :))
 
Hallo Joyce,
Wat een ophef zeg!
Ik wil je even vertellen dat ik het reuze fijn vind dat je altijd snel op mailtjes reageert en dat je altijd goede adviezen geeft.
Ik heb er zeker veel aan.
En tja die anoniempje die met dit mailtje begon vind ik echt rijp voor een gesprek bij de psyg.
 
Joyce,
ik vind je adviezen altijd leuk om te lezen en ik kan me er ook vaak in vinden. Volgens mij heb je er gevoel voor om op een duidelijke manier te antwoorden op vragen op dit forum en ik hoop dat je er mee door blijft gaan!
Vera.
 
Hoi Joyce,

Wat is me dat hier allemaal zeg, ik wist dat zwangere vrouwen wel eens last hebben van hun hormonen, maar het moet toch wel ergens stoppen hoor! Het kan mij niet schelen dat mensen hun mening zeggen, maar dat moet dan wel op een respectvolle manier gebeuren! Je adviezen zijn meer dan welkom!!!

Greetings, Veerle.
 
Gelukkig bestaat het opvoeden van een kind uit meer dan alleen maar voeren,zelf ben ik een moeder die zich altijd erg onzeker voelt,en ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog onzekerder voel door allerlei goedbedoelde adviezen,dus ik probeer zoveel mogelijk op mijn eigen intuitie af te gaan,en dat vind ik erg moeilijk,ik borrel gewoon niet zo over van de moedergevoelens,ik probeer te leren van alle opmerkingen die hier geschrevewn worden,maar ook ik word er weleens behoorlijk flauw van dat er altijd maar weer verteld moet worden welke voeding je je kind geeft,en dat je er trots op bent, een kind heeft meer nodig dan alleen maar voeding!!!
 
Anja32

Een kind heeft zeker meer nodig dan alleen voeding maar aangezien dit topic over voeding gaat lijkt het me wel logisch om hier over te schrijven.

Wees trots op jezelf op hoe je het doet en misschien als je je alleen onzekerder voelt moet je hier niet meelezen? Is absoluut niet rot bedoelt maar kan me wel voorstellen dat als je je rot voelt over iets en iemand komt met een advies wat jou tegenstaat of je niets lijkt je nog onzekerder word.

Veerle,He die hormonen daar had ik nog niet aangedacht zeg.

Monique, weet je wat ik altijd sneu vind als iemand een mailtje neerzet met een vraag en er is na een dag nog niet gereageert. Dus probeer een paar keer per dag te kijk en reageer. Maar ja ik kan niet overal op antworden he.

De andere dames bedankt.
 
Jazeker joyce, maar het idee dat BV wel het geweldigste is wat er bestaat vind ik een beetje achterhaalt,er zijn zoveel redenen waardoor het helemaal niet leuk/fijn/goed is om BV te geven,en het allerallerbeste voor je kindje is dan over te gaan op de fles,zodat je kindje geen overspannen moeder heeft,dat het bij jou allemaal wel lekker gaat met de BV is fijn voor jou,maar dat doet er bij een aantal vragen helemaal niet toe,dus om tussen neus en lippen door dan te zeggen dan BV het beste is, lijkt mij soms niet nodig
Wat betreft het meelezen,ik heb inmiddels wel geleerd om mij niks van allerlei adviezen op het forum aan te trekken, ik doe nu gewoon wat mijzelf het beste toe lijkt,en als dat dan niet de juiste oplossing is,het zij zo,iedereen zal toch wel eens een foutje maken mbt haar kind,ook al voel ik me geen supermoeder,ik zal toch vast mijn meisje wel groot krijgen
 
Ik irriteer me ook aan de reactie's van: joyce mama van Mara. Ieder zijn goed recht toch. En dat van er overheen lezen dat is dus onmogelijk want bijna bij ieder bericht staat er wel weer zo'n antwoord van deze super moeder bij. Het is juist leuk om van verschillende mensen reactie's te krijgen en het wordt op deze manier wel erg eenzijdig. Ik merk gewoon dat er minder andere reactie ’s komen als joyce mama van Mara weer eens haar visie heeft gegeven op een verhaal. Niet alleen jij hebt de wijsheid in pacht en niet een manier is de juiste, er zijn verschillende wegen die naar Rome lijden.Als er nu iemand iets over BV vraagt weet je al dat er weer een zeer voorspelbaar antwoord gaat komen. Jammer …. Geef andere ook een kans zou ik zeggen. Groeten Tess
 
Terug
Bovenaan