Om je kapot te ergeren

Joyce laat je s.v.p. niet uit het veld slaan. Als mensen advies vragen, dan kunnen ze een antwoord verwachten. Of ze er nu iets mee doen of niet. Waarom zou je je er aan ergeren, degene die dit topic begonnen is heeft toch geen advies gevraagd. Dus waar bemoeit ze zich mee. Ik kan me wel iets indenken waarom ze dit begonnen is. Ik geef zelf flesvoeding. Mijn beide kindjes zijn er groot door geworden en zijn eigenlijk nooit ziek. Ik zag het gewoon niet zitten en bij mijn eerste voelde ik me daar eigenlijk best schuldig over. Niet door mezelf, maar doordat de buitenwereld er zo raar over doet. Ik had telkens het gevoel dat ik me moest verantwoorden waarom ik geen bv gaf. Op een gegeven moment heb ik het naast me neergelegd. Dus ik weet hoe mensen zich kunnen voelen als ze kv geven. Vandaar waarschijnlijk de heftige reacties. Ik vind persoonlijk zelf dat het wel meevalt met jouw reacties en ik zou gewoon lekker door blijven reageren.
 
Hoi Tess,

Als mensen door mijn reactie niet reageren op gestelde vraag zegt dat meer over hun dan over mij lijkt me.

Maar even voor de duidelijkheid ik ben echt geen supermoeder. Heb mijn onzekerheden en fouten net als iedere andere moeder. Want ja niemand is perfect.

Ik heb nergens beweerd dat mijn "visie" de juiste is maar geef mijn mening en antwoorden. En ben je het er niet mee eens prima doe je er niets mee.

Inderdaad als er weer een vraag over bv komt zal ik daar zeker op reageren. Het is jammer dat er zo gereageert word want tussen de adviezen van denk aan jezelf en misschien kan je beter voor kv kiezen. Kan ik best melden dat bv soms moeizaam gaat maar met steun wel kan.

Ik hou niemand tegen reageer zo veel als je wilt neem je kans en zorg dat er veel antwoorden komen op die manier kan iemand kiezen wat het beste past bij zijn of haar doen en laten.

Laura, Ik vind dat het alleen maar respect verdient dat je eerlijk bent en zegt dat je het gewoon niet zag zitten om bv te geven. Wees duidelijk en eerlijk. En dat ze nooit ziek zijn geweest dat is alleen maar fijn. Mara is al een paar keer verkouden geweest.

Groetjes
 
Joyce, trek het je niet aan hoor!
Ik heb vaak wat aan je adviezen en als ze me niet aanspreken, doe ik er verder niets mee!
Ga gewoon door met je tips enzo!!!!
Je bedoelingen zijn naar mijn idee niets meer dan goed en als anderen zich er aan storen, is dat hun probleem!
Even voor de anti-Joyce-dames: laat deze discussie toch lekker rusten! 1-tje reageerd wat lullig tegen Joyce en nu durven jullie ineens allemaal commentaar te leveren (anoniem!!)
Nadia (fan van Joyce!)
 
Hoi allemaal,

Waar maakt die anoniem zich druk om zeg, ik vraag me wel alleen af, dat joyce tijd hebt om te internetten, ik niet zo veel meer hoor met een kleintje. Groetjes, Jeannette
 
Terug
Bovenaan