Om je kapot te ergeren

Zo dit is de hele dag over en weer geweest en ik vind het zo mooi.

Ik ga door met antwoord geven en hoop dat mensen er wat aan hebben.

Bij deze is dit het laatste berichtje van mijn kant ik hou de eer aan mezelf en ga verder niet in discussie.

Ik bedank de dames die me een hart onder de riem gestoken hebben en het wel waarderen.

De dames die het niet met me eens zijn bedankt voor het reageren erg eerlijk van jullie. En ook dat waardeer ik een forum is ook voor discussies.

Ik wens iedereen een hele fijne avond.

groetjes joyce mama van Mara.

Ik blijf er wel bij dat ik het jammer vind dat de meeste die negatief over me doen er geen naam bij vermelden.
 
ik denk dat het probleem is dat het af en toe ook een beetje vervelend is om op ieder onderwerp op het forum of het nu over voeding of verzorging gaat of ontwikkeling er altijd een reactie is van Joyce dat is inderdaad soms irritant en betweterig, het is ook leuk om andere mensen de kans te geven hun zegje te doen. maar het is niet de moeite waard om elkaar af te zeiken want daarvoor is het leven veel te kort!
 
jeetje, wat is dit nu toch weer allemaal. Dit forum is er toch om je vragen kwijt te kunnen????Wat is er dan fijner om reacties te krijgen. OF je wat met de reacties doet of kunt doen is een tweede. Wees blij dat je antwoord krijgt op je vragen/onzekerheden..Tjonge tjonge..Joyce is volgens mij een heel begane moeder, die graag reageert op vragen/opmerkingen die haar aanspreken. Logisch toch?! Als je geen zin hebt om haar reacties te lezen dan sla je dat toch lekker over????Goeie dag zeg, maak je eens lekker druk om andere zaken en verdwijn anders heerlijk van dit forum. Als ik een vraag stel en een antwoord (of tegenvraag krijg;bv. over de fruithap al net voor 4 maanden) krijg dan lees ik dat met heel veel interesse. Ze neemt in ieder geval altijd de moeite om te reageren (als ze dat nodig vind). En m.b.t. de borstvoeding; het is mij helaas niet gelukt, maar te gek toch dat dit bij haar nog steeds werkt. en al zo lang, ja daar zou ik ook trots op zijn.
dus joyce, laat die anonieme reacties lekker voor wat het is. Ik vind het tof dat je zoveel moeite in andere mama's steekt!!!
En anoniem; zet gewoon je naam erbij; je hoeft het toch niet eens te zijn met iedereen?
 
Ik vind het het ook een zeurpiet hoor dat mens. Als mensen vertellen dat ze willen stoppen met BV en hoe ze dat dan moeten gaan aanpakken met de fles, dan heeft die Joyce wel weer een opmerking over je toch het beste door kunt gaan met de borst. En datv dat zo goed is. DAT IS DAN TOCH HELEMAAL NIET DE VRAAG!!!!!!!!!! Dus al die fans van Joyce hebben dan wel de mond vol over iedreen in z'n waarde laten, maar dat doet ze zelf ook niet. 't zal je moeder zijn zeg. Hopen dat Mara niet op haar moeder gaat lijken, kan ze het nog wel moeilijk krijgen.
 
Terug
Bovenaan