Om je kapot te ergeren

Hoi jeannette,

Het typen is zo gedaan lees typ en klaar. En moet zeggen dat Mara 2x 2uur slaapt en dan om 19.00 er in ligt dus heb wel redelijk veel tijd voor mijn zelf. En ja de pc trekt dan gewoon aan en dan komen andere hobbys ff op een laag pitje te staan.

groetjes joyce mama van Mara
 
hoi,hoi

joyce ik ben erg blij dat jij ook op het forum zit, ik heb al regelmatig een stukje geschreven en jij was dan altijd die wel reageerde op mijn stukje.
ik heb veel aan jou adviezen en hoop dat je nog vaak zult reageren.
en voor anoniem: als je het niet bevalt hier ga dan ergens anders heen, het is hier de bedoeling dat je elkaar helpt.
dus als jij een stukje schrijft weetje dat er mensen op kunnen reageren zowel positief als negatief.
joyce kop op en tot schrijfs weer

groetjes wendy.
 
Hoi Joyce!

Zoals je ziet overheersen de goede reacties! Dat zegt genoeg. Als ik jou was zou ik niet eens iedere keer tekst en uitleg gaan geven aan de negatieve reacties. NAtuurlijk kun je best uitleg geven aan iemand die een serieus probleempje met je heeft, maar mensen die ironisch zeggen dat je een zgn supermoeder bent en dat je anderen zou beletten te reageren, daar zou ik niet eens woorden over vuil maken. Zonde van je tijd (ondanks dat je kind 2x 2 uur slaapt-heerlijk zeg!)

BEdankt voor je goede adviezen, ga zo door!
Groetjes, Marieke
 
Hoi Joyce, ik ben de laatste anoniem!!(krista) ik werk ook sinds een jaar of 5 op een baby-dreumes groep! en ik heb het erg naar mij zin.... Ik geef hier soms ook adviezen en ik hoop dat jij dat ook nog blijft doen... vind het erg leuk om te lezen... groetjes Krista
 
Terug
Bovenaan