Oma zoent baby op mond

Is dat een generatieding ofzo, dat van die vinger in het mondje? Pff als mijn schoonmoeder dat ook nog zou gaan doen dan wordt het helemaal gezellig :')
Maar nee ik zou dat ook niet waarderen eigenlijk. Ik heb ook een jonge baby en wij geven hem zelf ook geen kusjes op de mond want hij snapt al nauwelijks wat er gebeurt dus het is niet alsof hij zijn lippen tuit. Ik overlaad hem wel met kusjes op andere plekken van zijn gezicht en hoofdje.

Heel fijn te lezen dat meer mensen zo'n schoonloeder hebben! Hier ook!! Mijn vriend durft er niks van te zeggen, dus ik doe het zelf. Inmiddels heeft ze door dat ik de macht over onze zoon heb, dus als ze ruzie maakt het haar verlies is en niet de onze.. gewoon doen dus want anders gaat ze steeds verder over je heenlopen.
Fantastisch ook dat zo een kindje zegt: 'oma je bent vies!'

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Misschien omdat mijn moeder half Libanees is en we wat vrijer met elkaar omgaan. Maar ieder zijn eigen grenzen, dus gewoon aangeven. Het is toch jouw kind? 

Haha, ja die vinger was ook hier een dingetje. Ik heb toen gezegd dat niemand een lichaamsdeel van zichzelf in een lichaamsholte van mijn kind stopt. Dat vonden ze zo vreselijk klinken dat ze het nooit meer hebben gedaan.
Maar goed, ik ben na schade en schande ook niet meer zo heel subtiel meer.

Hahaha, ja zo klinkt het wel heel vies! Van die vinger stond zelfs in mijn kraamboek als advies. Dat alleen papa en mama dat mogen doen. 

O o o o o ik ben zoooo blij dat ik dit lees! Ik heb dit precies hetzelfde! En dan is elk klein dingentje al teveel. En ik irriteer me dan aan alles, het is zelfs zover dat ik haar niet meer in de ogen aan kijk? 
Ik zou ook met je man erover hebben, of idd appen. Zeker als je het meerdere malen hebt aangegeven dat je het niet fijn vindt! En op een app heb je (meteen) reactie. En voor jou waarschijnlijk makkelijk om er op in te gaan dan face 2 face. 
succes ermee! 

sorry maar waar kun je moeilijk om doen? Oma die haar liefde uitdrukt door je dochter een smakkert op haar mond te geven? Geniet er toch van..ik kon er van genieten dat mijn (schoon)moeder zo gek was op mijn kindje. Er zijn er zat zonder (schoon) moeder. Je dochter weet echt niet wie haar de eerste kus of knuffel heeft gegeven hoor..het enige wat kan gebeuren is dat ze zich geliefd voelt. geniet er toch van dat je familie zo gek met haar is..belangrijk is, dat ze er nog zijn.  

Terug
Bovenaan