Omrollen - tips gevraagd!

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2006 17:45:23'));

hallo we zijn al heel lang bezig om kinderen te krijgen is tot nu toe nog niet gelukt zijn er ook dames die het zelfde hebben ik ben al in behandeling bij de arts in het zieken huis en ben iedere keer weer heel emotioneel ik ben er soms kapot van zijn er mensen die er ook naar te verlangen om er over te praten dan kunt u hier wel op reageren nou ik hoop het zo groeten annebel

Ik wilde je graag mijn verhaal vertellen: Wij konden ook niet zwanger raken. Na lange tijd wachten en van alles geprobeerd hadden we de moet opgegeven. Mijn werk ging niet goed en na een lange tijd  kreeg ik ander werk en  werk wat naar mijn zin was. Ook ging ik op vakantie in de periode dat ik ander werk kreeg. Dat deed mij zo goed, dat ik mijn knop qua zwangerschap totaal achter mij liet. Ik raakte zwanger. Omdat ik geestelijk en lichamelijk maar ook sociaal niet lekker in mijn vel zat, raakte ik niet zwanger. Soms is het wel eens goed om er niet mee bezig te zijn en het probleem ergens anders te zoeken dan alleen bij lichamelijk.
Ik hoorde hier meerder verhalen over in mijn omgeving. Mensen die er zo mee bezig zijn dat het niet lukt en toen zij iets anders deden (klaar met verbouwing van huis, ander werk, andere omgeving, ontspanning e.d.) raakte die vrouwen ook in een omme draai zwanger.
Misschien niet helemaal voor jullie de juiste oplossing, maar bij mij heb het ook geholpen om met een maatschappelijk werker(ster) te praten.
Het geeft een druk op je relatie wanneer het niet wilt lukken, hierdoor kan je zwangerschap ook wel eens niet op gang komen.

Terug
Bovenaan