onbeschamende vraag over dat randjesfietsen....hihi

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Hier nog even een onbeschaamde vraag over dat randjesfietsen...
Ik heb op de site   http://www.randjesfietsen.info/   gekeken maar weet niet zeker of ik het nou helemaal begrijp.
Bedoelen ze nu eigenlijk dat je na gemeenschap gehad te hebben, als vrouw nog even doorgaat (met masturbatie) en zo door het "randjesfietsen" uiteindelijk nog een (aantal) keer klaarkomt waardoor je baarmoeder nog wat extra gestimuleerd wordt (samentrekt) en zo  het zaad verder in je baarmoeder wordt geleid (zegmaar)???
Dat lijkt me namelijk best wel een logisch iets, en als het echt zou kunnen werken dan zou ik het best wel eens willen proberen. Nu heb ik morgenavond m 'n eisprong (d.m.v. clomid en pregnyl, vandaar dat ik het zo precies weet) dus hoop ik op wat reacties van jullie zodat ik er morgenavond mee aan de slag kan  hihi!

alvast bedankt,
Groet, Moon

Hoi Moon,

Je zou je moeten schamen ;-) hahaha
Ik heb het van de week al gelezen en volgens mij moet je inderdaad nadat je man is klaargekomen (klinkt beetje plat zo hahaha) jezelf op die manier stimuleren.
Sowieso zegt mijn man dat vrouwen die niet klaar komen minder kans hebben om zwanger te worden om dezelfde reden.
Dus baat het niet dan schaadt het niet. En even heel schaamteloos: Het is gewoon heel lekker om klaar te komen en als het dan ook nog helpt om zwanger te worden....

groetjes Maris

Hey moon,

Ga je schamen haha. Tja ik heb het ook zo begrepen en heb het net dus op die manier ook geprobeerd  Mn vriend is klaargekomen en daarna ben ik dit dus gaan proberen. Is best nog lastig hoor. Je moet echt weten wanneer je stopt. Ben benieuwd, moet wel zeggen dat er na afloop minder uitliep Sorry maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Succes, ben benieuwd hoe jij het ervaart !!

Liefs happy

schandalig! En dat op zondag ochtend.............ben geschokt........

Nee zonder gekheid, zo heb ik het tijdens twee eisprongen gedaan en ben er twee keer zwanger mee geworden, mijn vriendje kwam klaar en daarna zorgde ik dat ik nog twee keer klaar kwam.............mij hoorde je niet klagen, hahahaha!
Tuurlijk moet je ook nog eens geluk hebben, maar als je het zo doet voor, tijdens en na je eisprong maak je iets meer kans........

Op de opmerking dat vrouwen die niet klaarkomen, niet of lastig zwanger worden, dat is pertinent niet waar............
Het enige wat je kan doen is  de omstandigheden zo optimaal mogelijk te maken, en daar werkt dit zeker aan mee denk ik. Zorgen dat er zo veel mogelijk zaadjes dichtbij het eitje zijn als hij gaat springen..........

Veel plezier!!!

Dikke kus Rimke
29+1 weken zwanger

bedankt meiden voor jullie hoopvolle reacties...ik ga m 'n best doen vanavond, haha!!
groet, MOON

ach ik kom van de 5 keer vrijen misschien 3 keer klaar en in de  dag dat onze zoon is verwekt niet klaargekomen en toch binnen 1 ronde zwanger, ik geloof niet in al die ongein je kan beter relax zijn en niet zo dingen forceren dat werkt vele malen beter!

Hoi imd,

Tja dat is heel makkelijk gezegd, relaxed zijn enzo. Jij hebt enorme mazzel gehad dat je in de eerste ronde zwanger was maar, als je zoals ik al 11 rondes bezig bent probeer je dit toch uit ! Baat het niet dan schaadt het niet, toch !

Groetjes happy

Terug
Bovenaan