onbeschamende vraag over dat randjesfietsen....hihi

Hoi meiden,

Tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb. Mn klusperiode is nu voorbij en ik heb alle keren klussen het randje fietsen geprobeerd dus ben erg benieuwd. Heb nu wel een heleboel klachten maar, weet na elf rondes dat je lichaam je flink voor de gek kan houden !! Afwachten dus maar weer. Mn nod is 2 juli. Kan het iedereen aanraden hoor, je hebt een mega orgasme hahaha. Hou jullie op de hoogte

Liefs happy

Zucht...het randjesfietsen heeft in ieder geval deze maand bij mij niks opgeleverd...ben vanmiddag ongi geworden. Op naar ronde 23..
Hoop nog wel op succesverhalen rond het randjesfietsen van jullie, haha!! Dan ga ik er ook mee door,
Groet, MOON

hai moon

hoe gaat ie?
ik heb ook vaker gelezen dat randjesfietsen helpt.
en natuurlijk grijp je alles aan wat kan helpen vooral in jouw geval.

en voor de andere dames die wel snel zwanger raken als je dat wilt doen dan doe je dat toch gewoon.
iedereen wil toch graag snel zwanger worden en wat maakt het uit dat je dingen uitzoekt en het vervolgens gebruikt om zwanger te worden het is toch je eigen lichaam.
en als je er lol aan beleefd en er van geniet dan is het helemaal mooi meegenomen.
iedereen moet zelf weten wat ie doet.
het lijkt wel of je een moord pleegt als je de bevruchting een handje helpt.
en iedereen is er mee bezig dat kan niemand ontkennen.

dus dames fiets raak voor een knaak.
liefs ci lo...

He shit moon!
Dat is geen leuk nieuws......
Wens je veel succes voor de volgende ronde!
En mocht het randje fietsen dan niet helpen, lekker is het wel.........hahahaha!

Dikke kus voor jou!

Liefs Rimke

Hey Meiden,
dank jullie wel voor jullie lieve woorden, Ben nu al weer een beetje over het slechte nieuws heengestapt...wat kun je ook meer doen?
Rimke :   inderdaad, baat het niet, het schaadt ook niet, haha!! We gaan gewoon lekker door,
Ci Lo : Tja, je kunt maar tot een bepaalde grens zelf dingen doen. Ik krijg al medicatie voor groei en springen van het eitje, dat randjes fietsen kunnen we tenminste nog zelf doen, wie weet heeft het in de toekomst wel nut...
Succes aan jullie en groeten, MOON

He dames,

Van mijn eerste was ik in ronde 2 zwanger! Van de tweede (pas)  in ronde 11!
En het "toeval" wil dat ik in ronde 11 ben gaan randjesfietsen! En zie het resultaat! Je weet natuurlijk nooit of het daardoor gekomen is, maar wie weet heeft het geholpen!

Mijn motto is baat het niet dan schaad het niet!

En ik heb het verschil dus wel ervaren tussen snel zwanger worden en er langer op moeten wachten! Hierdoor heb ik wel geleerd dat mensen makkelijk kunnen zeggen dat je alleen moet vrijen als je er zin in hebt en dat je er niet te veel mee bezig moet zijn! Maar geloof me! Als het wat langer duurt dan vrij je wel enkel om een kindje te krijgen (We proneerden er wel altrijd iets leuks van te maken) En er niet mee bezig zijn lukt echt niet!

Maar nu over het randjesfietsen! Want wat ik uit de reacties lees snapt niet iedereen precies wat het is! Het is NIET de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar klaar komt! Het is de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar NET NIET klaar komt (op het randje dus). Als je dat een keer of 7 gedaan hebt dan mag je eindelijk helemaal gaan! Je weet dan niet wat je meemaakt!

De truc zit hem erin dat je baarmoedermond steeds als je bijna klaarkomt even in het plasje sperma dipt! En zo het sperma steeds wat opzuigt! Het is zelfs een keer gefilmd.

Het is natuurlijk niet zo dat je alleen dan zwanger kunt raken! Maar ik geloof wel dat het zeker kan helpen!

Succes allemaal!

Hahahaha,
Zie hier de uitleg van de expert en tevens grondlegger...............hihihihihi!
Grapje hoor, mamaroos, ik ken de eerste discussie over het randjefietsen nog!

En het is idd wat je zegt, je orgasme uitstellen.
MAAR...........ik heb dus ook gelezen dat het kan helpen om na je partner nog een keer of 2/ 3 klaar te komen. Heeft uiteindelijk natuurlijk hetzelfde effect, de baarmoedermond dippen in het sperma...............

Anyway, baat het niet dan schaadt het niet!

Gr. Rimke
31+2 weken zwanger (ook na bovenstaande toestanden.............)

Hi Meiden, ik was toch wel erg benieuwd of deze maand iemand zwanger is geraakt. Maar helaas nog geen positief nieuws van dit moment. Je weet het idd niet of het helpt, maar is dat dan niet genieten? Ik denk dat ik het deze ronde ook maar eens ga proberen. Hopelijk donder ik niet van het randje, hihih. Wij zijn ronde 5 in gegaan. Ik merkte ineens dat ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was. Eerst was ik er anders mee bezig, maar met de rondes groeit de kinderwens ook. Dus laat staan als je 1,5 jaar of misschien nog wel langer bezig bent.

Weet je meiden wat ik niet snap. Waarom is de 1 in ronde 1 zwanger en doet iemand anders er 6, 12, of misschien wel 24 rondes over? Wij klussen toch ook met ons mannetje omdat we heelll veel van hem houden en graag samen een kleine willen. Kijk wij zitten nu in ronde 5 en tis nog niet zo dat ik denk van ochjee. Zeker niet als ik hier meiden lees die al meer dan 20 rondes bezig zijn. Maar ook al zit je in ronde 8 het maakt niet uit. Voor jou kan de teleurstelling en verdriet als de rd-tjes zijn gekomen ook groot zijn. Maar goed nu wijk ik weer helemaal van het onderwerp was. Dat was niet mijn bedoeling.

Meiden heellll veel klusplezier. En geloof dat 2 juli iemand haar nod heeft hè. Kweet ff niet meer wie. Hoe voel je je?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan