onbeschamende vraag over dat randjesfietsen....hihi

Nou, na al dit gekwebbel over en weer geef ook ik nog maar even een reactie.
Na 22 rondes grijp je toch echt alles aan om (misschien) meer kans te maken op dat het eindelijk eens lukt. Vandaar dat wij afgelopen weekend, met m 'n ei op zondagavond, flink ons best hebben gedaan en toch ook dat randjesfietsen eens hebben uitgeprobeerd (geweldig, hihi :)

Uit ervaring weet ik dat je het echt niet meer los kunt laten, zeker niet rond  m 'n
eisprong  en ook zeker niet rond je NOD.
Ook kom ik iedere dag wel iemand met een mooie zwangere buik tegen (collega is zwanger) en hoor ik geregeld in m 'n vriendengroep/ kennisenkring dat er weer iemand zwanger is. Dat heb je nu eenmaal als je in deze leeftijd zit, je omgeving is ongeveer even oud en dus over het algemeen met hetzelfde bezig. Dat is nou eenmaal niet anders, en daar probeer ik ook wel over heen te stappen, maar soms knaagt dat toch wel even. Gevoel kun je niet zomaar uitschakelen, vooral dus als je er bijna iedere dag toch op een of andere manier mee wordt geconfronteerd.
Voor nu is het voor ons weer twee weken afwachten en hopelijk testen op zondag 29 juni als het Nederlands elftal het EK wint, en wij hopelijk ook gescoord hebben,
Hou jullie op de hoogte,
Groet, MOON

Hey moon,

Snap je helemaal hoor meisje. Natuurlijk grijp je alles aan. Het is ook niet niks he 22 rondes pfffff. Het is idd heel makkelijk gezegd om er niet mee bezig te zijn maar, vanaf het moment dat je ervoor gaat zit het in je hoofd ! Iedere maand weer die teleurstelling en om je heen raakt iedereen zwanger.....hoop uit de grond van mn hart dat het randjefietsen je geholpen heeft !!! Succes verder ......rimke en ik kletsen bij de klusbabes dus anders horen we het daar wel !!!

Knuf happy

hee moon..

nou ik begrijp je helemaal... ik ben ookal bijna anderhalf jaar bezig en ben 20..
nou moet ik als ik ongesteld word ook gaan beginnen met clomid.. hopen dat dat helpt..
pff het is zo vervelend je ben zo blij voor diegene die zwanger zijn ma ondertussen denk je was ik het maar...heb jij bijwerkingen van je clomid..?

groetjes samantha

heej moon..

ik snap je helemaal 22 ronde's is niet niks... ik ben zelf ook al anderhalf jaar bezig en ik ben 20 dus leeftijd maak niet uit omdat je veel mense hoor zegge ach je ben nog jong...
ken wel wezen maar daarom ken je het ook wel graag willen..
ik moet als ik nu ongesteld word ook beginnen met clomid.. hopen dat dat helpt..
heb jij nog last gehad van de bijwerkingen want je hoor veel mensen over dat medicijn..?

groetjes samantha

Hey meiden,
Bedankt voor jullie begrip!   Ik ben in April 30 geworden, dus daarom hoor ik zo af en toe "het klokje ook al wel eens tikken" dit maakt het nog moeilijker om los te laten.
Ik slik vanaf begin dit jaar clomid. Eerst 50 mg maar na twee rondes groeide m 'n eitje daar al niet meer genoeg op. Ben toen naar 100mg gegaan, nou daar merk ik best wel wat van, vooral op emotioneel gebied. Tranen die wat losser zitten bij minste of geringste en ook wat chagerijnig en snel geirriteerd. Dit ebt na dag 7 (laatste dosis) langzaam weer weg, heb er dus niet de hele cyclus last van. Gelukkig heb ik nu wel steeds mooie eitjes, dus is het de moeite waard.   Naast dat ik niet iedere maand zelf een eitje had, leek hij ook niet uit zichzelf te springen. Daarvoor moet ik nu als het eitje groot genoeg is (dit meten ze tijdens de inwendige echo) mezelf spuiten met pregnyl, dit gebeurt in de buikplooi. Dit was de eerste keren best wel eng, maar het went wel, en is het ook weer waard, want nu heb ik ook een goeie eisprong.
Hopelijk geeft dit jullie een beetje een beeld over de clomid, maar iedereen reageert er natuurlijk wel een beetje anders op, en jullie beginnen met 50mg lijkt me, dus dat is nog niet zo 'n hoge dosis, maar je weet maar nooit hoe jullie erop reageren, dus sterkte en succes ermee...ben benieuwd hoe het voor jullie uitpakt  
Nu maar weer wachten, 29 juni is m 'n nod.
Hou jullie op de hoogte...
Groet, MOON

Laat mij duidelijk zijn dat ik het over de normale gang van zaken heb (niet over mensen die met hun 22e ronde bezig zijn)

Ik heb een miskraam gehad eerder maar dat staat er voor mij buiten maar ik snap dus wel hoe een miskraam voelt voor degene die zeiden dat dat niet zo was.

Je vrijt omdat je van elkaar houd en het graag doet, wij zijn nu ook aan het klussen voor een brusje (ik ben net gestopt met de pil) maar ik vrij ALLEEN als ik zin heb ik laat niet een ovulatie test zeggen of ik moet vrijen ja of nee.

Een kindje maken vind ik om liefde draaien al die metingen, getallen, experimenten halen de spontaniteit weg (en dus ook vaak het ontspannend gevoel)

Je ziet heel vaak dat als mensen bv op vakantie gaan dat het dan opeens raak is , mijn moeder heeft 2,5 jaar gedaan om mij te krijgen toen ze hoorden dat ze naar de dokter gingen na de vakantie hebben ze het los gelaten en zijn ze zwanger geworden.

Heel veel mensen zijn er al in een TE vroeg stadium obsessief mee bezig (bv al meteen in de eerste 4-5 rondes meten e.d.

DUS voor de duidelijkheid ik heb het niet over mensen die bij de gyn lopen e.d. DAN kan ik me wel voorstellen dat het niet anders kan.

MAAR normaal gesproken bij gezonde mensen is het heel normaal dat het minimaal 6-9 maanden duurt hoe meer het een obsessie word des te langer het vaak duurt.

Het gaat in de eerste plaats om jullie tweetjes en het gezellig met elkaar hebben DAT werkt!

waar het hier omgaat is of het randje fietsen al dan wel of niet effect zou hebben. er word gevraagd hoe het werkt en of het werkt.
Jij vind het echter ONZIN maar weet dus niet of het werkt. en omdat je vrij makkelijk zwanger word heb je ook nooit naar de hulpmiddelen hoeven grijpen.

als iemand zich prettig voelt bij ovu testen en temp. in ronde 2 dan moet die persoon dat zelf weten.
het is klink klare onzin dat iemand die dat allemaal doet niet zwanger zou worden omdat ze er teveel mee bezig zijn. dat zijn bakerspraatjes.

ff voor de duidelijkheid ik ben geen moeilijke zwanger worder in ronde 4 zonder poespas zwanger. maar de meiden met wie ik klets gaat het niet allemaal zo makkelijk als bij mij. juist doordat ik elke maand die teleurstelling van hen meekrijg, vind ik het zo rot als er weer eens iemand om de hoek komt met een mening die totaal niet relevant is. reageer liever niet, als je niks over het onderwerp zelf kwijt kan.

de meiden die baat hebben bij het randje fietsen, vooral genieten, want heb begrepen dat het heerlijk is. ooit 1x geprobeerd tijdens het zwanger worden, maar ik heb het geduld niet om me orgasme uit te stellen hahaha wil te graag. hihihi

meiden succes. en laat de uitslag weten hoor.

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het uitmaakt of je je hoogtepunt uitstelt, of dat het er om gaat dat jij direct na je mannetje komt. zo ben ik volgens mij de vorige keer wel zwanger geraakt. Dat was trouwens in drie maanden, incl. ontpillen, en nu zijn we voor de tweede al weer een jaartje  bezig..... Iedere tip die iemand heeft grijpen we dan ook met beide handen aan, en ondertussen houden we zo veel mogelijk de lol er in! Het lijkt wel of er steeds meer meiden op het forum komen die al langer bezig zijn, aan de ene kant natuurlijk fijn dat we niet de enigen zijn, aan de andere kant wel een beetje verontrustend. Het spookt zo nu en dan wel eens door mijn hoofd of er toch echt geen resten van de pil in het drinkwater zitten.....nou, maar positief blijven he.
Allemaal veel succes met zwanger worden!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan