one2bemoms 4 !!!

Hoi, hoi,

Marieke: Mooi dat alles goed gaat. Wel spannend hoor nog twee weekjes. Heb inmiddels bericht gehad van de kraamzorg en ze komen morgen langs.

Hoe gaat het met de andere dames????

Hier gaat alles goed. Ben weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. Ik krijg geen echo meer want de baby ligt nu duidelijk met hoofdje naar beneden en was al licht ingedaald.

Ben nu met verlof en dat is een heerlijk gevoel. Ben de laatste dagen best wel emotioneel maar dat komt denk ik ook door de rust die nu over me heen komt. Ik wil eigenlijk nog heel wat dingen doen maar mijn lichaam laat dat niet echt meer toe dus denk dat ik daar maar aan toe moet geven.

Nou meiden prettige avond nog en tot de volgende keer.

groetjes Russell 34 wk

Hoi meiden,

Nummer 4 alweer dus ik moet nu ook gewoon even een berichtje plaatsen. Ik lees nog regelmatig mee op het forum hoor maar ik reageer niet meer omdat ik daar vaak te moe voor ben. Iedereen die ondertussen bevallen is ontzettend gefeliciteerd. (Sorry nu ik zit te typen kan ik me natuurlijk geen namen meer herinneren  heerlijk die zwangerschapshersenen) En er zitten ook een aantal in de spannende weken tot de bevalling las ik succes en geniet lekker van het verlof, hopen maar op mooi weer!
Ik zelf mag ook over 4 weken al met verlof wat gaat het toch snel!
Nou meiden groetjes en ik log wel weer eens in als ons mannetje er is. (ondertussen blijf ik lekker meelezen   hahaha)

Liefs Loth

Hallo!!

Helemaal verbaast nr 4!!
Hihi Leuk!!

Russell lekker ook verlof dus!! Heerlijk he   niets moet, na ja behalve de dingen van jezelf haha...
En geen echo, beetje jammer zeker maar wel lekker dat beebje goed ligt!!

Loth gaat ook hard bij jou!!
Lees ik goed dat jullie een jochie krijgen?? Of begrijp ik je helemaal verkeerd??
Maar gaat wel goed dus, fijn!!

En met de andere dames??

Hier alles rustig!!
Echt laatste loodjes!! woensdag 39 weken, gek idee soms hoor dat het nu elk moment kan komen, maar kijk er ook errg!!!!!!!!!!!! naar uit!!
Hou jullie op de hoogte!!

Groetjes, marieke

Hi Dames!
Ff een snel berichtje, las nl. net op Hyves dat Marieke is bevallen van een zoon! Naam stond er nog nergens bij...
Hier gaat alles goed, Fender is alweer 12 weken, morgen gaan we weer naar het CB en weten we weer hoe hard hij gegroeid is (ik denk hard, want maat 62 past al niet meer!). Maandag moet ik weer gaan werken....beeeehhhh!
Groetjes, Edith.

Tjonge jonge, nummer 4. Nou ja dan MOET ik ook weer even wat plaatsen ja.

Marieke is inderdaad bevallen van een zoon genaamd Jurre Abel. Ik heb de foto's al gezien en wat een schatje!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Sorry hoor dat ik me zo'n lange tijd niet heb laten zien...ik ben in 4 weken tijd 3 keer enorm ziek geweest, loop dus de hele tijd nog te kwakkelen, maar hopelijk is het nu over. Met Veerle gaat alles op zich goed. We zijn nog met de ha aan het klieren...we weten niet zeker of ze koemelkallergie heeft maar de ha wil geen verdere stappen ondernemen (we zijn al 6 weken aan de Pepti en de klachten verminderen gewoon niet) Dus morgen weer ff met die man ruzieen. hihi.
Verder groeit ze enorm. Maar 68 past ze inmiddels. Ze was bij de vorige weging (2 weken geleden alweer) net geen 7 kg. Flinke dame dus.

Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik wil trouwens nogmaals een keer een site promoten waar ik gezellig op klets (lekker actief forum) namelijk:
http://kinderforum.forumup.nl   Nu jullie (bijna) allemaal moeders zijn, zou ik het leuk vinden om daar verder te kletsen. Heel gevarieerde thema's als het consultatie bureau tot voeding en van gewoon gezellige chat tot ontwikkeling van je baby. Kom in ieder geval eens een keertje kijken en meld je aan.

Nou dames, ik ga weer eens. dikke knuffel!

Hallo meiden,

Ja idd echt een scheetje het zoontje van Marieke had ook al ff gespiekt.

Marieke: Bij deze nog een keer VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoontje Jurre.

Weekee: Wat vervelend ja dat de ha zo moeilijk doet. Ga maar lekker je mannetje staan hoor morgen niet zomaar laten afschepen. Wta denken ze wel niet.

Edith:  Al weer moeten werken. De tijd gaat ook zo snel. Ik weet nog wel dat we allemaal bezig waren met het zwnager worden en nu  is het grootste gedeelte al bevallen.

Hier gaat alles rustig. Erg last van de isschias maar door behandeling  bij de peut wel uit te houden en  wordt het wel dragelijker. Volgens mij ben ik de volgend op ons lijstje.

Vind het in ieder geval allemaal erg spannend worden vooral  omdat je niet weet wat je te wachten staat en wanneer. Ik moet officieel nog 5 weken maar heb zo'n gevoel dat ik dat niet ga halen maar goed we zien het wel.

Nou meiden morgen weer controle en dan kom ik van de week nog wel ff weer.

Groetjes Russell  35wk 1 dgn

Hoi meiden,

Als eerste marieke> van harte gefeliciteerd, ik vind het een mooi ventje en een leuke naam. Was steeds al even aan het kijken op hyves of je al bevallen was en in eens, ja hoor daaar is ie. We horen je verhaal nog wel, maar ga eerst lekker genieten.

Russell> lekker met verlof, ga je nog wel iets leuks doen? Jammer van je rug hoor, hopelijk gaat het allemaal goed tot het einde. En nog maar 5 weekjes wat gaat het allemaal snel. Ga nog even lekker genieten.

Loth> heel veel succes met de lastste loodjes. Nog even en dan lekker met verlof, het mooie weer komt er ook aan dus dubbel op genieten.

Edith> hoe was de eerste werkdag? Moest je gelijk vol aan de bak of een half dagje? Het zal wel pittig zijn geweest. Wat groeit fender ook hard, bleven ze nog maar iets langer zo klein. Het is ook zo leuk al dat hele kleine spul maar ja maatje 68 is ook nog steeds klein. Alles verder goed op het CB?

Weekee: Hoe was het bij de HA? Nog wat wijzer geworden? Hopelijk is het geen koemelkallergie. Gelukkig gaat het met jou al wat beter, vervelend als je zo loopt te kwakkelen.

Ik mag woensdag weer naar de frauenarzt, ik ben benieuwd. Mijn buik groeit bijna niet meer en heb erg last van harde buiken. Kan bijna niet meer lopen en dat is erg vervelend. We zullen wel zien hoe het gaat. Voor de rest voel ik me prima, we hebben alles zo goed als af en dat is ook wel fijn. Kunnen we straks van het mooie weer gaan genieten. Kom snel weer aan.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan