Hoi meiden,
Als eerste marieke> van harte gefeliciteerd, ik vind het een mooi ventje en een leuke naam. Was steeds al even aan het kijken op hyves of je al bevallen was en in eens, ja hoor daaar is ie. We horen je verhaal nog wel, maar ga eerst lekker genieten.
Russell> lekker met verlof, ga je nog wel iets leuks doen? Jammer van je rug hoor, hopelijk gaat het allemaal goed tot het einde. En nog maar 5 weekjes wat gaat het allemaal snel. Ga nog even lekker genieten.
Loth> heel veel succes met de lastste loodjes. Nog even en dan lekker met verlof, het mooie weer komt er ook aan dus dubbel op genieten.
Edith> hoe was de eerste werkdag? Moest je gelijk vol aan de bak of een half dagje? Het zal wel pittig zijn geweest. Wat groeit fender ook hard, bleven ze nog maar iets langer zo klein. Het is ook zo leuk al dat hele kleine spul maar ja maatje 68 is ook nog steeds klein. Alles verder goed op het CB?
Weekee: Hoe was het bij de HA? Nog wat wijzer geworden? Hopelijk is het geen koemelkallergie. Gelukkig gaat het met jou al wat beter, vervelend als je zo loopt te kwakkelen.
Ik mag woensdag weer naar de frauenarzt, ik ben benieuwd. Mijn buik groeit bijna niet meer en heb erg last van harde buiken. Kan bijna niet meer lopen en dat is erg vervelend. We zullen wel zien hoe het gaat. Voor de rest voel ik me prima, we hebben alles zo goed als af en dat is ook wel fijn. Kunnen we straks van het mooie weer gaan genieten. Kom snel weer aan.
Knuffel petra.