one2bemoms 4 !!!

Hoi Petra en Rene,

Jeetje wat een ellende.
Ik leeft echt helemaal met jullie mee hoor.

Petra, zoals je weet heb ik dit wat jou overkomt ook meegemaakt.
Hou je taai.
Wees blij met alle extra dagen die je kindje blijft zitten.

Heb vertrouwen in de artsen, dat scheelt echt heel veel.
Ik heb het allemaal maar over me heen laten komen en vol goede moed een nieuwe dag begonnen. Probeer dat maar.

Rene, mijn man en ik leven erg met je mee.
We weten dat het voor jouw ook zwaar is deze periode.
Werken en dan een vrouw in het ziekenhuis die het allemaal erg moeilijk heeft.
Wees maar blij dat jullie niet nog een kleintje hebben lopen, hadden wij wel en dat maakt het allemaal nog moeilijker.
Ik en mijn man hopen dat je jezelf niet teveel hoeft voorbij te lopen, neem af en toe goed je rust.

Sterkte en succes

knuffel Bianca, Jessey en Kian

Lieve Petra en Rene,
Ook van mij heel veel sterkte in deze spannende tijd! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Ik ga heel hard duimen dat het kleintje nog lang lekker warm in je buik mag blijven!
Liefs, Edith.

Lieve Petra en Rene,

lees nu net jullie nieuws!!
dat zal schrikken zijn geweest!!!
En nog steeds heel spannend!!!

Ik wil jullie heel veel geduld en sterkte wensen!!
Ik hoop dat jullie uk nog zo lang mogelijk blijft zitten!!
Vertrouw op de artsen!!

Petra heel veel sterkte in het ziekenhuisbed meis en rene voor jou ook zwaar!!  
We denken aan jullie!!!

Dikke knuffel, Marieke en Jurre  

Hey Petra en Rene,

Zag ook vandaag pas dit berichtje, jeetje wat schrikken zeg voor jullie!!
Wij hopen ook dat jullie kindje nog ff blijft zitten, we wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd!!!

En Petra hoop dat je het een beetje volhoud zo in bed, meid succes hoor!!!

Liefs Sandy

Lieve Petra en Rene,

Jee dat is even schrikken zeg. Ik las vandaag het bericht pas vandaar beetje late reactie.

Petra en Rene heel veel sterkte en dat jullie kleintje idd nog maar even een paar weken blijft zitten. Ik ga heel hard voor jullie duimen.

Ik zal niet zo heel veel op de site zijn de komende tijd omdat ik op het laatst loop.

Bij deze nogmaals heel veel sterkte.

Groetjes Esther

He dames!
Wat hebben we het allemaal druk he...er is al bijna een maand niet geschreven! Ook ik ben erg druk, het gaat wel goed hoor, maar soms nog erg chaotisch! Ik kwam eigenlijk ook alleen maar ff snel omdat ik het volgende bericht las bij Petra op de hyves:
Hallo luitjes!!!
op 10 mei om 23.44 is onze kleine spruit ter wereld gekomen. We hebben
een dochter en ze heet IMKE. Ze is 1290 gram licht en 34,5 cm. lang.
Naar omstandigheden gaat alles goed met moeder en kind. De weg is nog
lang, maar het begin is goed.
Bij deze dus van harte gefeliciteerd Petra en Rene!!! Dat de kleine meid maar groot en sterk mag worden!!
Russell.....en en en????
Liefs, Edith.

hallo petra en renee

gefeliciteerd met jullie dochter...! En veel gezondheid naar de weg van groot groeie..ik weet hoe zwaar jullie het nu hebben....praat veel vraag veel en geniet van de momentjes die jullie hebben!!

liefs linda

wilde even zeggen dat hier alles goed gaat..julian is nu 9 weken....hij begon met 2250 gram..5 week tevroeg...en nu weegt hij 4800 gram en is ruim 58 cm....dus hij groeit goed op mama's melk

ben benieuwd hoe het met jullie gaat!!!

Hoi meiden,

Nou hier ben ik ook eens weer. Wij zijn inmiddels de trotse ouders van een dochter Anniek. Zij is geboren op 8 mei.

de bevalling is niet helemaal gegaan zoals gehoopt. Ben op woensdagavond begonnen met de weeen nadat ik 2x gestript was. Dit ging mooi en s'nacht hebben we de verloskundige gebeld omdat het toch wel al een uur lang om de 5a6 minuten kwam. Gekeken en ja hoor 2,5 cm ontsluiting dus het begin was er. Maar eenmaal de verloskundige weg was zakten de weeen weer terug naar om de 15 a 20 minuten dit was dus niet helemaal de bedoeling dacht ik nog. Toen de verloskundige s'morgens weer kwam had ik er niks bij gekregen. Afspraak gemaakt dat ik tegen half twaalf weer zou bellen en dan zouden we kijken wat we gingen doen. zo gezegd zo gedaan. Ze kwam weer bij ons en heeft toen besloten om mijn vliezen door te prikken in de hoop dat de weeen alsnog op gang zouden komen. Nou ik kan jullie zeggen dit hielp echt wel. Om 12.05 uur zijn mijn vliezen gebroken en om half een had ik volop weeen en direct om de 3 a 4 minuten heel erg heftig allemaal. Ik was compleet in mezelf gekeerd en had om 21.25 uur volledige ontsluiting en mocht gaan persen. Nou dit schoot dus echt niet op. Heb tot half twaal geperst zonder resultaat. Besloten om alsnog naar het ziekenhuis te gaan voor een verlossing met de vacuum. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen bleek dat de baby nog te hoog in het geboortekanaal lag en dat dit niet zo geboren ging worden het zou een keizersnede worden. We waren om twaalf uur in het ziekenhuis en om een uur precies is Anniek geboren. Ze woog 3880 gram en was 50 cm groot. Na drie dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen mochten we naar huis. Hier ging alles prima tot het eerste weekend ik weer met spoed naar het ziekenhuis moest ivm. enorme buikpijn. Misschien een stukje placenta achter gebleven werd er gezegd. Dit was gelukkig niet zo ik had een infectie aan mijn binnenste buikwond erg pijnlijk allemaal.

Inmiddels ben ik van de kuur af en is de buikpijn zo goed als weg. Al dit gebeuren heeft heel erg veel inpact op mij gemaakt en ben nog steeds bezig met de verwerking hiervan vandaar zo laat een reactie hier.

Petra en Renee: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en geniet lekker van elkaar.

Nou meiden weer een heel bericht dus ga nu echt stoppen.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan