one2bemoms 4 !!!

Russell, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Wat jammer meid, dat het niet gegaan is zoals je hoopte...het klinkt als een zware bevalling! Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en lekker kan genieten van je meissie!
Liefs, Edith.

Hoi Meiden,

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest en las dat er alweer wat baby's bij zijn gekomen. Gefeliciteerd ik hoop dat ondanks de vroeg geboorte bij de een en de zware bevalling bij de ander jullie volop kunnen genieten van jullie wondertje!
Ook ik ben ondertussen bevallen. Iets te vroeg met 37 weken en 5 dagen is op 19 mei ons zoontje Jochem geboren. De laatste weken waren zwaar dus de opluchting was groot toen de bevalling begon. Met 2 uurtjes was meneer er! we herstellen beide erg vlot van de bevalling dus ik mag niet klagen!

Liefs Loth

Hoi meiden,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jochem en anniek,leuke namen trouwens.
Vervelend dat de geboorte niet zo is gegaan als je zou hopen russell, gelukkig is nu alles goed en hopelijk kun je er een beetje van genieten.

Ons meisje doet het goed op dit moment, ze ademt aleen en hopelijk gaat ze het nu wel volhouden. Vanmiddag was ze even wakker en voor mij de eerste keer dat ik dat zag. Ze opende haar oogjes en keek me aan met een blik van> neem me mee naar huis. Helaas gaat dat nog wel een paar weken duren. Het is wel zwaar om elke dag met spanning te leven en dan ook nog op en neer naar het ziekenhuis, maar je hebt er alles voor over. Hopelijk houden we het nog even vol. Ik wacht met smart op de eerste keer dat ik haar even mag vasthouden, helaas mogen we haar alleen nog maar aanraken met handschoenen aan.

Iedereen nog heel erg bedankt voor alle berichtjes, deze hebben me er doorheen gesleept tijdens de zware weken in het ziekenhuis. Ik kom snel weer even aan, ga zo eerst weer naar lingen kijken of mijn meisje weer wakker is.

Heel veel liefs petra.

Hallo!!

Tis rustig hier!!
Loth gefeliciteerd met jullie zoon!! Leuke naam!! Fijn dat alles zo goed gaat!

Russell gefeliciteerd met jullie dochter. pff heftige bevalling dus zo te lezen! Dioe rustig aan en neem de tijd om het een plekje te geven!

Petra, vooe jullie spannende tijd! Ik hoop dat je haar gauw mag vasthouden! Kan me zo goed voorstellen dat je daarna smacht!! Mooi meidje hoor!!
Jij en je man veel sterkte met de spanning en het reizen en hou je hyves regelmatig in de gaten!!

Hier gaat het goed, Ik ben nog niet van mijn bekken problemen af maar het gaat beter! Met Jurre gaat het goed, hij heeft ook wel moeilijke start gehad maar nu gaat het goed! 10 weken is hij alweer!! Waar blijft de tijd!!

Groetjes, marieke

Hoi meiden,

Marieke> jurre al weer 10 weken, wat gaat het toch snel he. Onze meid is er ook al weer 3,5 week.
Ze doet het erg goed. Afgelopen zaterdag heb ik haar voor het eerst vastgehouden, echt een popje.
Ze is nu 1560 gram dus het stelt nog niet zo veel voor. Maar wat een ervaring om je kleintje zo op je buik te hebben liggen. Mijn man mocht maandagavond haar vasthouden, erg mooi om te zien.
Helaas deed ze dinsdag  even een stapje terug. Omdat haar HB gehalte te laag is  heeft ze  daarom  gisteren en vandaag een bloedtransfusie gekregen. Vanmorgen zag ze er weer een stuk beter uit en was ook weer even wakker. Hopelijk kunnen we het kangeroeen weer snel oppakken want ze reageerde er echt goed op en voor ons is het natuurlijk ook bijzonder.

Meiden ik kom snel weer aan,

Liefs petra.

hi hi erg rustig hier.
Ben niet meer zo vaak op de pc maar dacht laat even weer een berichtje achter. Hopelijk gaat het jullie allemaal goed, hou veel in de gaten via hyves. Dat is op dit moment wel erg makkelijk in deze hectische periode.

Onze meid weegt inmiddels 1880 gram en is 42 cm lang. Het gaat de goede kant op. Helaas zijn de longetjes niet helemaal goed waardoor ze BPD heeft. Morgen krijgt ze weer een bloedtransfusie, hopelijk doet die haar weer een beetje goed. Ze ziet erg bleek en is continue moe. Vandaag worden haar beentjes ingegipst en hopelijk staan haar voetjes dan weer snel recht. Zo weer een heel verhaal, nu jullie weer.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan