Hoi meiden,
Ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jochem en anniek,leuke namen trouwens.
Vervelend dat de geboorte niet zo is gegaan als je zou hopen russell, gelukkig is nu alles goed en hopelijk kun je er een beetje van genieten.
Ons meisje doet het goed op dit moment, ze ademt aleen en hopelijk gaat ze het nu wel volhouden. Vanmiddag was ze even wakker en voor mij de eerste keer dat ik dat zag. Ze opende haar oogjes en keek me aan met een blik van> neem me mee naar huis. Helaas gaat dat nog wel een paar weken duren. Het is wel zwaar om elke dag met spanning te leven en dan ook nog op en neer naar het ziekenhuis, maar je hebt er alles voor over. Hopelijk houden we het nog even vol. Ik wacht met smart op de eerste keer dat ik haar even mag vasthouden, helaas mogen we haar alleen nog maar aanraken met handschoenen aan.
Iedereen nog heel erg bedankt voor alle berichtjes, deze hebben me er doorheen gesleept tijdens de zware weken in het ziekenhuis. Ik kom snel weer even aan, ga zo eerst weer naar lingen kijken of mijn meisje weer wakker is.
Heel veel liefs petra.