one2bemums 2 !!!!

He Sweety,

fijn dat het zo goed met je gaat!
Ik ben nu inderdaad waarschijnlijk 8 weken. Heb aanstaande vrijdag een termijn echo dus hopelijk weten we dan meer.
Wel spannend hoor!!!

Ik lees altijd nog wel even wat mee op het zwanger worden forum; staan toch een hoop mensen op die ik al wat langer volg om het zo maar te zeggen.
En om eerlijk te zijn voelt het soms ook nog wat onwennig op het zwanger forum. Misschien als ik wat verder ben dat ik daar ook meer ga mee kletsen.

Ik ga jullie ook mee volgen; jullie lijken me een gezellig clubje

En ik ga voor de niet zwangeren duimen dat ze snel zwanger zullen zijn!

Succes allemaal!!!

Liefs Theolien

heeeeeeee sandy, goed gedaan hahahahhaha, ook geen ronde nog he, pas in paril/mei net als wij toch?? hahahah hetzelfde schuitje!

linneke, spannenddddddd!!! duimerdeduimduim..

rosanna, idd 1 keer is genoeg, maar dan moet het wel rond je eisprong zijn he niet ervoor hahahahhhaa maar bedankt voor het duimen hoor lol

loth, gewoon ziek melden meis, lekker belangrijk, je gaat toch weg en ziek is ziek.
ze krijgen gewoon uitbetaald he als jij ziek bent en je bent toch geen hele mnd ziek..
lekker naar jezelf kijken dat doen hun ook....en met tholien erbij zijn er 4 zwangere hahahahha

theolien, ik kan me het heel goed voorstellen hoor ik bleef ook langer hier dan op het zwanger zijn forum. maar je bent meer dan welkom hier hoor!

liefssssssss

hoi hoi,

Nou hier alles nog ziek, zwak en misselijk.

Ja, er komen spannende dagen aan voor sweety, maar sweety heeft maar 1 keer geklust en mijn man was weg in de KLUSWEEK.
Dus weinig kans dat wij zwanger zijn, maar laat de ongi maar komen op 10 maart dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben volgende ronde.

Nog een maandje en dan wordt onze kleine man alweer drie jaar.
Moet alweer voorzichtig gaan nadenken over een kleine traktatie op het kinderdagverblijf.
Iemand suggesties??

Succes sweety de komende dagen ik zal aan je denken.

Groetjes Bianca

He bianca ga eens op internet snuffelen daar staan hele leuke ideeen op voor traktaties. 3 Jaar alweer! Gaat dat snel he? Mijn mannetje wordt in mei 3 vind het zo een raar idee. Volgend jaar gaat ie al naar school! Moet er nog even noiet aan denken hahaha.

Theolien welkom!!!!

Vliegirl slaap lekker!

Ik zit alle voor en nadelen van huwelijk, partnerschapregistratie en samenlevingscontract uit te zoeken leuk hoor! Wie weet gaan wij ook nog wel trouwen dit jaar hihihi!

Kusssss

Hoi loth,

Nou dan schelen onze kinderen maar een maandje.

Trouwen op zich heeft voor mij niet zoveel meer gebracht dan een onwijs leuke dag. En uiteraard dat we nu allemaal dezelfde achternaam hebben.
Het is handig voor als je kinderen krijgt, maar dat weet je zelf ook al.
Maar het is wel leuk om getrouwd te zijn.
Weer een extra dag erbij in het jaar waarop je iets te vieren hebt.

Groetjes Bianca

2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11sandy,36 jaar, geen ronde, 2de kindje,28 dagen cyclus
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25 Gaby 28 jaar 1 e ronde 2de kindje cyclus 28 dagen
26  
27Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31
 Zwangeren:
Lotje             januari?
Maggie     januari?
Yvonne     1 maart?

Ik was zo dom om de verkeerde datum voor mijn NOD inte vullen!!

dag dames, even snel een berichtje van mij..heb niet zoveel nieuws...nog steeds ongi grr lol. Nog even wachten dus tot de klusweek.

Succes voor de meiden die deze week klusweek hebben

nou bianca, hier volgen der een paar, hopelijk heb je er wat aan!!

* Een vriendin van mij had een soort kijkdoos gemaakt: schoenendoos met allemaal gaatjes in deksel. Hierdoor heen "hengeltjes" van soepstengel met draad van drop. Werd erg goed ontvangen zei ze en geschikt voor meerdere leeftijden.

* www.party-kids.nl

* cake-jes bakken, (je kan zo ook kant-en-klaar kopen), die smeer  je in met bakkersglazuur, dan in de blauw disco-dip, met een pen, waar eetbaarspul in zit maak  je de oogjes, met een choco bolletje als pupil, en een likkoekje erin duwen op de plek waar het mondje zit... zo heb je een koekie-monsterrr! :)

* beetje een gezond alternatief: een vlinder  knippen (uitgeprint via internet en aantal X overtrekken op karton) en in het midden van de vlinder (het lijfje) een bellenblaas plakken

* nog een gezond alternatief: Leuk en lekker. Nijntje broodjes van bakker Bart. Dat zijn broodjes in de vorm van het hoofdje van nijntje. Knutsel met gekleurd papier het lijfje van nijntje en plak het lijfje met plakband op een STOMPE sateprikker. Steek de sateprikker in het broodje en klaar is de orginele en gezonde traktatie.

succes!

Terug
Bovenaan