one2bemums 2 !!!!

Oh linneke wat spannend! En inderdaad je kan al een dag of 4 a 5 na   de bevruchting last van misselijkheid en zere borsten krijgen dat heeft te maken met het progesteron gehalte wat meteen na de bevruchting toeneemt.

Verder heb ik weer niets onthouden sorry komt door de hoofdpijn. Ben er ook maar kort vanaaf dan lekker op tijd naar bed. Bij de tandarts was het oke nog geen 2 minuten en 30 euro armer stond ik weer buiten.

Kusssss

Hallo allemaal,

Ik vind het moeilijk om alles te volgen. Kom er zo in vallen he.

Hoe gaat het met iedereen?

Weekee wat jammer, dat de rode kleur zich heeft aangedaan. Op naar d volgende ronde. En het wachten duurt al zo lang.
Het worden spannende dagen voor sweety en biana. Ik denk aan jullie.

Ja, ik slik ook foliumzuur, een dosis van 5 ugram. Bij mijn broertje heeft een open ruggetje, dus voor mij is het echt van belang. Ik loop iets meer risico. Een vriendin van mij wil ook graag zwanger, maar die wist van niest. Ik vind het gewoon belangrijk. ik deel de mening van sweety. Als je er iets aan kan doen, dan doe je dat ook, want als er straks iets mis is dan  zou ik mij dat egr kwalijk nemen als ik het evntueel kan voorkomen.

Loth;  stress is niet fijn, probeer wat rust te kirjgen. En ziek melden is geen schande hoor. Je moet ook voor je eigen gezondheid kiezen. Stress is niet goed voor een mesn. ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Linneke; spannend. Je kan het hebben het gevoel, dat het raak is. heb ik vaker gehoord. Ik hoop dat je gevoel klopt, hebben we er weer een zwangere bij.

Sweety; met een keer goed klussen heb je niet veel kans, maar je hoort he wel eens hoor. Dus niet te negatief. Ik zou voor je duimen.

Iemand nog nieuws Gaby
.

He sweety jij typte ergens dat we al 4 zwangere dames hebben maar ik kom maar op 3 wie vergeet ik dan???? En voor degene ie ik vergeet sorry!!!!!!!!Bij deze een bloemetje!

Hoi rozanne
Je hebt wel gelijk hoor stress is niet goed voor een mens en mijn gezongheid staat voorop maar het is de laatste maand op me werk 1 april begin ik ergens anders en ik vind het zo raar staan om me nu dan ziek te moeten melden vanwege stress. Het is een beetje me eigen trots die me in de weg zit hahahha.

Kussssss

He wat een gezellige drukte ineens!!!!
Zat ondertussen ook ff te kijken naar tv makelaar!! ook altijd leuk huisjes gluren!!

Loth inderdaad je moet wel aan jezelf denken, over je toerne aan een nieuwe baan beginnen is ook niet alles!!

Ja gelijk heb je maar ja ziek melden vind ik zo moeilijk! Ze reageerde al zo raar op mijn ontslag dus wil ik met opgeheven hoofd alles afmaken en dan toe moeten geven dat het echt 'op'' is tsja ben een leeuw en die zijn trots he?

ik herken het hoor loth!!! Doe vaak hetzelfde!! haha zou dat het zijn leeuw?? dan weet ik meteen waar het vandaan komt!!

Meiden ik val bijna van mn bank van de slaap dus ga mijn bedje lekker opzoeken!!!
Slaap lekker allemaal!! en tot morgen!!!
knufffff Marieke

Terug
Bovenaan