one2bemums 2 !!!!

Grappig dat trouwen voor iedereen een andere waarde heeft. Ik ben al een keer getouwd en het leukste vond ik toen inderdaad dezelfde achternaam. Dat zit er nu niet in want Thijmen houdt natuurlijk de naam van zijn vader. Nu wil ik trouwen omdat ik het nog 1 keer goed wil doen omdat ik zeker weet (in zoverre dat kan) dat ik met manlief verder wil. We moeten sowieso aan een papiertje welke vorm dan ook i.v.m met allerlei financiele dingen en de voordeel bij de belasting dus.... Nou ja we kijken wel wat we gaan doen

2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11sandy,36 jaar, geen ronde, 2de kindje,28 dagen cyclus
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25 Gaby 28 jaar 1 e ronde 2de kindje cyclus 28 dagen
26  
27Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31
 Zwangeren:
Lotje             januari?
Maggie     januari?
Yvonne     1 maart?
Theolien ???????

Jeetje sweety jij heb je huiswerk gedaan!
Mijn schoonzusje had ook een leuke traktaie namelijk het hoofd van koekiemonster (uitgeprint op internet) Bij de mond een opening en daarachter een koffiefilter met wat lekkers. Zo is het net of het in koekiemonster mijn mond zit

loth, ik heb dus ook gekeken wat te doen. maakt kwa prijs niet veel uit partnerschap of samenlevingscontract, trouwen is het goedkoopst als je in gemeenschap van goederen trouwt. wij trouwen onder huwelijkste voorwaarden, omdat we allebei een eigen zaak hebben, dus die willen we uitsluiten als we failliet gaan..je weet nooit. dan houdt je dus altijd je eigen vermogen. maar je moet wel zo wie zo naar de notaris voor wat wij gaan doen en een samenlevingscontract en partnerschap. alleen trouwen in gemeenschap van goederen is verder gratis.,

ik ben zo als je weet ookal getrouwd geweest dus wij houden het erg klein omdat ik het al heel goed gehad heb met alles erop en der aan...maar heb er daarom niet minder zin in hoor!!!

'xxx

hahahaha loth, heb het gekopieerd hoor...biecht ik eerlijk op....

Eigenlijk is trouwen gewoon eht makkelijkst hahaha. Ik hoef ook geen groot feest enzo maar de vorige keer was erg klein we zijn stiekem op maandagochtend getrouwd s'avonds een paar vrienden over de vleor en dat was het. Nu wil ik wel graag de dag vieren met mijn directe familie en vrienden. En met goed doen bedoel ik ook eigenlijk niet zo zeer en dag met alles erop en eraan maar meer een dag waar we echt met z'n tweeen voor gaan dat ontbrak de vorige keer nogal

Je hebt vals gespeeld!!!!!! hahahha

Mij lijkt 10-09-08 wel een mooie datum dan kennen we elkaar ook 2 jaar en vind het wel grappig staan hahaha.

Terug
Bovenaan