one2bemums 2 !!!!

geeft niks, je kunt ook niet alles weten he en dit was al wat langer bekend, voordat je erbij zat hier....ja er gedoe, maar mag hem volgende week woensdag ophalen gelukkig...en idd suffe foto's...ik bewaar ze maar voor iets stoms haahhahaha

hoest verder?? al klachten???

en je mag alles vragen, ik ben heel open dat weten ze hier allemaal. En ja, idd dat het raak is, maar kan ook zo zijn dat na mijn MK mijn lichaam van slag is he, want mijn gevoel zegt raak en mijn verstand zegt onmogelijk...dus afwachten en niet hopen dan valt het altijd mee...

Ja goed, lekker tweee vrije dagen gehad, meteen ff de tijd om bij te tanken na een druk weekend en een hele lange maandag op t werk.

klachten nee niet veel, juist stuk minder dan de vorige maand...
Toen deden mn borsten zo zeer dat ik er s nachts niet van kon slapen! was ook niet erg funny. Maar nu af en toe een steekje, dus tsja of dat nu weer hoopvol is weet ik ook niet. Af en toe wat steken in mn buik maar niets gek ofzo.... jij dan??

Gevoel en verstand pfff vertel mij wat die moesten eens wat meer op een lijn zitten. Nu zegt af en toe eeen stemmetje in mijn hoofd, misschien is het wel een goed teken dat je nu niets voelt maar ik denk dan meteen; ja tuurlijk niet!!!! Zal bij mij heus niet zo snel gaan!! en ik voel wel vaker wat!!!
dus ja moet gewoon afwachten denk ik!!!
nog 1,5 week ongeveer!! We klussen nog maar vrolijk door om de avond je weet maar nooit, lichaam is toch een raar ding!!

bij mij valt ook wel mee, meer een gevoel, wel ongibuikpijn af en toe, vooral als ik lig of til. en vaker plassen meer niet eigenlijk...maar ja, kan dus vanalles betekenen he

maar je hebt  je ei toch al gehad??of moet het nog komen?? ach en om de 2 dagen klussen is ook geen straf, maar ik red dat echt niet hoor...

Cola....hihi....proost op de da,es die gaan trouwen gevraagd zijn om te trouwen en de gene die getrouwd zijn!!!!!!!!!

hahaha,,,,,,

wij gaan pas trouwen...als ik zwanger ben...wij zijn al 7 jaar gelukkig en heb altijd gezegt dat ik van trouwen niet gelukkiger word...ik wil wel dee zelfde achternaam en wil kunnen zeggen dat hij mijn man is....

sweety ik denk dat ik mijn ei ook al wel heb   gehad hoor!! anders zou ie erg laat zijn, maar ff voor de zekerheid nog een paar keer klussen. Volgens mij is mijn nod rond 17 sept, als je er dan 2 weken van af trekt zou dat rond afgelopen maandag zijn en heb me laten vertellen dat je altijd 2 weken na je ei ongi wordt. Maar voor t zelfde geld is mijn cyclus nu korter omdat het de vorige keer de eerste keer was zonder pilgebruik zeg maar ben in januari met de pil gestopt. Dus we dachten ach paar keer extra klussen kan geen kwaad en zoals je al zei geen straf!! haha

He leuk linneke, misschien ga je dan ook wel snel trouwen!!
hoest met je???? Zeg je gevoel nog steeds hetzelfde??

Terug
Bovenaan