one2bemums 2 !!!!

hahahah linneke, bedankt!
dan kun je ook geregistreerd partnerschap doen he, dan mag je ook zijn achternaam dragen en hem je man noemen, hoef je niet voor te trouwen!

hoe gaat het??

je nog rond 17 sep....gohhhhh dan moet je nog wel heeeeeeeeeeeeeeel lang wachten he woehahahaha succes hoor!!! hihihiih

en dat fabeltje dat je altijd 14 dagen na je ei ongi wordt klopt niet hoor meid....ik wordt nl bijna altijd al na 12 dagen ongi, 1 keer zelfs al na 10 dagen dus....sorry, klopt niet!

ja leuk zijn die van lilypie he lin, die heb ik ook altijd, alleen met een bruine beeb hahaha mijn man is donker nl....

neej wil wel in gemeenschap van goederen....ahaaha....wij verdient het geld.....en ik werk er ook aan mee....dus als ik zijn achternaam draag wil ook zijn poen....hahaha neej grapje....

ja vliegirl ik voel nog steeds van alles en het lijkt wel of ik heel de wereld aan kan....en mijn boobs doen elke dag zeerder....maar volgens mij had ik dat vorige maand ook???

hahahah lekker suf ben ik!!!!!! ik bedoel 17 maart!!!! heb net foto's ingeplakt en was aanbeland bij spetember haha zal wel in mijn hoofd hebben gezeten. stja 2 dagen vrij gehad dus dan werken mijn hersens niet meer optimaal!! hihihi lekker blond weer!!! o nee ben vandaag bij de kapper geweest en het zit weer tegen zwart aan!! dus das het ook niet...
Ik geef het op!!!

Linneke spannend!!!!!! duim voor je!! Hoop echt echt voor je!!!!

Je hebt gelijk sweety!! Net wat ik net zei lichaam is een raar ding.... maar ja we heben het gewoon een paar keertjes gedaan voor de zekerheid kan gen kwaad!! haha
Ja ik denk dat ik rond halverwege vorige week mijn ei ergens heb gehad... Dus we zien het wel!!!

quote: vliegirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 20:36:15'));

hahahah lekker suf ben ik!!!!!! ik bedoel 17 maart!!!! heb net foto's ingeplakt en was aanbeland bij spetember haha zal wel in mijn hoofd hebben gezeten. stja 2 dagen vrij gehad dus dan werken mijn hersens niet meer optimaal!! hihihi lekker blond weer!!! o nee ben vandaag bij de kapper geweest en het zit weer tegen zwart aan!! dus das het ook niet...
Ik geef het op!!!

Linneke spannend!!!!!! duim voor je!! Hoop echt echt voor je!!!!

Je hebt gelijk sweety!! Net wat ik net zei lichaam is een raar ding.... maar ja we heben het gewoon een paar keertjes gedaan voor de zekerheid kan gen kwaad!! haha
Ja ik denk dat ik rond halverwege vorige week mijn ei ergens heb gehad... Dus we zien het wel!!!

kan ik niet een keertje geld bij jou komen pinnen??

Terug
Bovenaan