one2bemums 2 !!!!

Hi Dames!
Even de "highlights" want het lukt me niet om alles te onthouden! Ik schrijf ook wel eens met 2 schermen open, maar dan ben ik soms ook rustig een half uur bezig ;-)

Yvon, Proficiat met je zwangerschap!!!! Laat die glitters maar komen!

Weekee, balen van de duivels....vol goede moed naar de volgende ronde!

Loth, proficiat met jullie voorgenomen huwelijk! En inderdaag een hele leuke datum! Wij zijn op 1 augustus alweer 6 jaar getrouwd....wat gaat dat snel!

Euh....en toen was ik de draad alweer kwijt....ik zag een aantal nieuwe dames: Welkom allemaal! Ik las vanalles over hoe je kan merken dat je in je vruchtbare dagen zit...dan zou ik ze de afgelopen dagen wel eens gehad kunnen hebben! Ik heb al een aantal dagen flink slijmverlies (om het maar ff een naam te geven) en de zin in sex is lang niet meer geweest zoals 'ie nu is! ;-) Als ik idd nu m'n eisprong zou hebben, komt dat overeen met een "normale" cyclus van +/- 29 dgn. Dat zou mooi zijn hè!
Liefs, Edith.

Ik ben gister weer t vroeg gaan slapen denk ik!!!!!!
heel wat nieuws gemist!!!!

Loth wat gaaf!!!! gefeliciteerd!!!!!

ik ben 1,5 jsaar geleden getrouwd,was heel leuk!!! heb er heel oede herrineringen aan.... was echt een dag voor ons tweetjes!!!! zo van genoten!!!! leuk joh en alle voorbereidingen zijn zo leuk vond ik tenminste!!!!

Edith zou mooi zijn, misschien heb je deze maand dan ook een kortere cyclus... wie weet!

Hoop dat ik nu niemand ben vergeten!!!!

knuff marieke

mn laatste vrije dagje alweer... gaat snel, morgen weer aan t werk!!

hoi hoi,

LOTH, wat leuk dat je gaat trouwen. Van harte gefelictiteerd. Ik hoop dat je geweldig gaat genieten die dag. Hoe oud was je dan toen je de eerste keer ging trouwen??
Ik bedreep namelijk dat je nu 24 bent, of klopt dat niet??

Loth en sweety, bedankt voor de leuke tips.

Ik ben bijna van mijn griep af.
Daar ben ik wel weer blij om.
En dan maar wachten op mijn ongi en dan weer op naar de klusweek.

Groetjes Bianca

Hallo,

We hebben dus al 4 zwangeren onder ons. LEUK!
gefeliciteerd, hebben jullie veel rondes moeten wachten.

Als ik het goed heb is dus; Theolien zwanger al bijna 8 weken
                                                                              Yvonne     ? weken
                                                                              maggie   ? weken
                                                                                Lotje     ? weken

Loth Gefeleiciteerd met het voorgenomen huwelijk. Mijn man en ik zijn in 2006 getrouwd. We hebebn eht heel klein gevierd, alleen naaste familie. heb nu wel een beetje spijt. Misschien als ik 5 jaar getrouwd ben dat we dan nog een feestje houden en ik in een mooie jurk.   Ik was zwanger van Elina en ja het was wel makkelijk geregeld allemaal in een keer. de volgende keer (komt er niet) maar zou ik het ook anders doen.

Loth, je moet echt voor jezelf kiezen. Wat kan je het schelen wat ze van je dneken. je kent je eigen lichaam het beste. Ik snap het ook wel ergens, dat je je tijd af wil maken en afscheid kan nemen, maar ja zo ben je straks nog te moe om aan je nieuwe leukere baan te beginnen. En dan is het veel moeilijker om de eerste maand al gelijk ziek te zijn. Sterkte!

Sweety, ga jij ook trouwen? of begrijp ik het nu verkeerd?

Sommige  schrijven nu geen ronde. is daar een reden voor. ja ben nog niet van alles op dehoogte.

Tot snel, heb   vanavond cursus.
liefs gaby

loth, en lekker gevierd gister? hahahaha leuk hoor!!

edith, dat zou mooi zijn he weer een goede cyclus...hopelijk klopt je gevoel..en nu maar weer afwachten he..

bianca, fijn dat je je weer beter voelt, das weer achter de rug dan he!

rosanne. ja wij gaan 23 juni trouwen! voor mij is het ook de 2de keer. alleen mijn exman is nu mijn beste vriend hahahaha en toen trouwde ik echt met alles erop en aan, bruidsauto, jurk, receptie, eten, feest, zangeres...dus....nu heel klein, alleen mooie avondjurk, en eten met naaste familie. maar we hebben er wel zin in hoor! en idd geen ronde , wil zeggen we gaan er niet fanatiek voor, we zien wel, we klussen niet op de juiste momenten maar alleen als we zin hebben. sommige hebben daar een reden voor nl niet zwanger willen worden in december bv. leek mij ook niks, maar ben wel om inmiddels hahahah kerstkindje is hardstikke welkom!!!

Ik ben vandaag mijn paspoort laten verlengen en justin erbij gezet. dus eerst pasfoto's maken, van die suffe want je mag niet meer lachen...en toen dus wachten...was ik eindelijk aan de beurt en lever ik mijn oude paspoort in zegt die vent, mevr. u had ook nog een ID kaart in 2006...ja klopt maar die heb ik al verknipt omdat ik een paspoort had he...nou mevr. dan heeft u bij deze een probleem want dat mag niet. nu moet u bij het politieburo aangifte gaan doen van vermissen en dan mag u terug komen..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voor niks zitten wachten...dus ik naar politieburo en toen weer terug bah bah, wat een gedoe....

verder wachten we hier weer af totaan mijn NOD, heb wel een vermoeden, maar dat zegt toch niks, dus we wachten maar he!!!

kussssssssss

He sweety!1 Ga je ook trouwen!!!! Wat leuk!!!!
dat heb ik echt gemist! Sorry!!!!
Leuk joh en leuk vooruitzicht!!!!!!

Wat een gedoen he met zo'n paspoort!! heb je er nu wel een dan???
Ja suffe foto's he en ik kreeg er toen ook nog 6 Wat moet je nu met 6 van die sufe foto's!!! Die ga je niet uitdelen!! haha

knuffff

Wat heb je dan voor vermoeden dat het misschien toch raak is???
(sorry ben niet nieuwschierig hoor) en als je  dat wel  vind moet je dat maar zeggen!! )haha

Terug
Bovenaan