one2bemums 2 !!!!

Dank voor deze smakelijke info sweety hahahaha.
Ja linneke en dit is nog niets! Ik heb avonden gehad zat ik alleen met sweety en lotje en toen kon ik het al niet bij houden hahahaha.
VLiegirl zou inderdaad wel weer even wennen zijn morgen. Werkse!

Nu ga ik echt
Om in Thijmen zijn taal te spreken doeig!

Kussssss

Ik moet ook nodig naar bed!!!!!
Slaapse sweety!!!
ennen over dat kwaaltje!!! echt niet fijn heb ik altijd zo richting mn ongi!!! niets aan!!!!
Maar er komen bij jou steeds meer kwaaltjes.... hmmmm ben reuze benieuwd!!!! zou zo maar raak kunnen zijn!!!

haha linneke wat een kippenhok he!!! Maar wel gezellie!!!!

Slaapse allemaal!!!!!
knufffffff en tot gauw!!!!
was weer gezellie!!!!!

He sweety ik zag net dat je 9 maart ws al nod hebt (jajaj heb het licht gezien hahaha) waarom test je niet al? Jij test toch altijd vroeg positief? Of wil je dat niet na vorige maand?

Kusssss

Ik ga ook echt nu tsjonge wat is het moeilijk om hier weg te komen!!! haha
te gezellie!!!!
slaapse allemaal!!!

Hallo allemaal,

ik loop steeds achter de feiten aan. Jullie zijn er vooral 's avonds. Gitseren cursus gehda en vandaag weer badminton. Ik plan mijn avond dus steeds vol. En na de badminton moet er geklust worden, want het zou wel mijn vruchtbare periode kunnen zijn.

Loth goed dat je je hebt ziek gemeld. Een juiste keuze. Fijn, dat je een collega sprak, die achter je staat, dat gefet je vast een goed gevoel.

Sweety, balen, dat je zoveel moeite hebt gedaan om je paspoort te krijgen. Ik heb hem gelukkig nog, maar wist niet dat je ze beide nodig had voor een nieuwe. Wat geleerd vandaag. Je moet zeker ook nog een week wachten voordat deze klaar is?

En je hebt vermoedens en een paar kwaaltjes. Spannend zou zo leuk zijn voor je.

Linneke ook misschien in het huwelijksbootje. leuk hoor, dan wordt het druk op het stadhuis. lol

Moet van het weekend denk ik aan  de klus.  

Liefs gaby

haaaai

Idd loth, ik test meestal snel positief ja, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben op die kwaaltjes na, maar dat het gewoon mijn lichaam na de Mk is, serieus, anders testte ik wel, doe ik nl altijd he..:) dus ik ga niet testen voorlopig. en als ik idd dinsdag mijn ei heb gehad dan heb ik pas waarschijnlijk 11 of 12 maart NOd, dus ik wacht denk ik tot die tijd, omdat ik er gewoonweg niet in geloof...en ik denk echt wel dat ik het juist heb helaas...ach volgende mnd hopelijk, een kerstkindje he hahahahah vind het nu ineens wel leuk stom he!

rosanne, geeft niks, plaats je toch een berichtje wanneer je kunt he meid, succes met klussen hoor! ik ga voor een kerstkindje hahahaha

vliegirl, tis altijd moeilijk om weg te komen he wij zijn zon leuk cluppie haahhahah

ik ben der vanaaf weer waarschijnlijk....dus....

kussssss

Nou ja toch duim ik voor je hoor! Grappig he dat je het nu helemaal niet erg vind om een kerstkindje te krijgen? Wij hebben gister toch nog even geklust dus wie weet brengt dat mailtje echt geluk hahahaha. Vriendlief is gister aan zijn tandvlees geopereerd ziet er ect zo raar uit! Ze hebben vel van zijn geheemelte geschraapt en dat op zijn tandvlees gezet omdat 1 tand bloot lag iehhhhhhh.

Vorige week allemaal leuke kleren besteld bij de wehkamp en dat zou dinsdag geleverd worden maar er was iets mis gegeaan dus het zou vandaag komen zit ik dus te wachten maar nee hoor niets gezien ik bellen komt het pas dinsdag! Balen want we gaan van het weekend weer eens te stappen en dan wilde ik me nieuwe kleren aan. Heb het gewoon opnieuw besteld en als het goed is komt dat pakketje morgen haahahaha hoe bedoel je omslachtig hihihihi

Misschien tot vanaaf weet het niet zeker want heb erg pijn in me hoofd

Kussssss

Terug
Bovenaan