one2bemums 2 !!!!

Nou dames,

Ik was al even een paar dagen niet geweest maar er is lekker veel gekletst hier las ik. Ik ben og niet helemaal op de hoogte van alles maar dat komt vanzelf denk ik. Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is omdat ik die kuur heb we gaan natuurlijk wel klussen want je weet maar nooit. Ik ga er tenminste vanuit dat je gewoon een eisprong hebt ondanks die kuur.

Ik vindt het een erg gezellig topic hier.  Ik hoop dat ik het een beetje kan bijbenen hier.

Groetjes Russell

loth, is prima meid, duim jij maar lekker hoor hahahaha voor jou dus toch nog meer kans he!!! das mooi meid!! hopelijk heeft het geholpen gister he!!kan ik weer duimen voor jou!!
jammer van je kleren joh, wat had je gekocht dan?? wel foto maken dan he dan kan ik het zien hahahaha anders mail je de foto maar prive dan ziet niemand dat verder he!

russel, geeft niet joh, komt vanzelf hahahahhaa, gewoon veel lezen en snel typen hahaha linneke heeft er ook beetje last van hoor!!! succes met klussen!!

kusssssssss

Hoi hoi,
Ik ben weer terug op aarde.
De griep heb ik aardig goed achter me gelaten.
Het was alweer een jaar of 8 geleden dat ik voor het laatst ziek was geweest.

Sweety, ik ben er ook zo goed als zeker van dat het niks wordt deze maand. 1x geklust 5 dagen voor mijn ei en 1x 5 dagen na mijn ei. Dus weinig kans.
Toch heb ik sinds gisteren steken in mijn buik en dat had ik vorige keer ook.
Ach ja we zien wel.

Ik ga zo even lekker in bad en ben er later op de avond wel weer.
Leuk om jullie weer even te spreken.

Groetjes Bianca

He sweety, ik duim mee voor je.

Russel en Rozanne, ik ken het, zit je overdag te werken, 's avonds wat bezig met ons kindje (en mekaar, haha)....en dan ben je  voor je het weet  helemaal achter met  lezen. Haha, en ik kan niet snel typen :))

Heb effe jullie steun nodig, heb vanavond getest....heb normaal cyclus van 31 dgn, dus dan zou gisteren mijn NOD zijn. Maar vorige maand  was cyclus 38 dgn.  Ik dacht, ik gok het er maar op, maar test was negatief. Zo stom, ik weet wel dat het niet net zo snel kan gaan als vorige keer, maar ik ben nu al aan het wanhopen en ik zit nog maar aan ronde 3.....oh, wat ben ik hier slecht in !! Respect voor de meiden die al langer bezig zijn!

Nou ja, we wachten maar af tot ik weer ongi word (ik ga er maar niet vanuit dat het resultaat nog wijzigt, hoewel het wel kan), en op  naar de volgende ronde.

Oh ja, ik drink al  anderhalf jaar geen alcohol meer, ook omdat ik nog steeds BV geef (7 mnd, ben wel aan het afbouwen).  Maar een wijntje kan toch wel in je ongi-week! Filet americain eet ik ook enkel in de ongi-week.  Camembert is ook te krijgen in variaties met gepasteuriseerde melk (oa President), dus dat hoef je dan niet te laten.

Nou, gezellige avond nog!
Knuffellllll uit Brabant!
Saskia  

bianca, fijn dat je beter bent meid!! ik geloof er ook niet in hoor, kunnen we samen door he!! Ik ga dan naar ronde 3 want deze mnd tel ik niet mee als ronde omdat er dus niks gebeurt is hahahaha hopelijk wordt het voor ons een kerstkindje he !!!

sas van gent, ik heb ook tot 8 mnd BV gegeven heerlijk!!!en idd een wijntje is juist goed voor je hoor, goed voor de bloedvaten!! maar snap het wel, want ik drinkt totaal niks! en die dingen om te eten lust ik zo wie zo niet hahahhaha alleen pate, maar ach ik wil eerst zwanger worden!! knuffel terug ook uit brabant   hahahaha

xxx

Bianca, welkom terug!
Sweety, bedankt voor de lieve woordjes!  Pate lust ik echt niet, en mijn dochtertje is er dol op, snap er niks van :)) Dat mag je toch wel eten tijdens je zwschap, alleen dan in beperkte mate. En waar in Brabant kom jij vandaan? Wij wonen in Rosmalen.

Heeft iemand nog wat gehoord van Maggie? En hoe is het nog met Han? Of zat Han enkel op het jan topic...ik hou het niet meer uit elkaar!! Ik vind het zo knap....ik weet dan nog wel dat er iemand kleren had besteld en iemand ging trouwen, maar die namen dan weer....moet ik echt steeds terug gaan lezen. Hahaha, mss moet ik een overzichtje maken en dat naast de PC leggen of zo ;-))

Nou, iedereen een fijne avond, ik heb morgen mamadag, dus mijn weekend is alvast begonnen (jaja, rub it in, hahaha). Zaterdag gaan we naar mijn ouders in Belgie,  altijd gezellig. Jullie nog leuke plannen?

Groetjes,
Saskia

hallo dames.....ben ik ook ffies,,,,,ik ga nu alles weer lezen....

sas van gent das bij mij om de hoek....en we hebben daaar ook gewoond op de hintham

Terug
Bovenaan