one2bemums 2 !!!!

Helloooooooo Hier ben ik ook weer heel even en dan moet ik weer naar bed!

Sas ik heb hetzelfde hoor weet ook nooit wie wat schrijft erg he? Maar ik ben dus degene van de nieuwe kleren en een van de meiden die gaat trouwen hahahaha.

Bianca fijn dat je er weer helemaal bent!

Sweety is goed hoor ik maak een foto als ik me kleren leuk vind en alles past dan zal ik hem je toe sturen hahahaha. Heb niet echt bijzonders gekocht hoor gewoon en spijkerbroek en een paar leuke (hoop ik) shirtjes.
Wel mooi he wij noemen dit geen ronde maar stiekem zijn we er wel een beetje mee bezig hahaha ach ja je moe jezelf iets wijsmaken   hiihihihi

Kusssss

leuk ios deze he zo gaat het bij mij elke keer in mijn hoofd

Lotje?!?!?!?!?! Waar ben je?!?!?!?! Ik ben benieuwd hoe het met je is. Lekker aan het genieten van je zwangerschap? Heb je het al verteld in je omgeving??? En hoe dan????
Je leest het al ik wil alles weten hahaha

Kussss

sas, ik woon in tilburg, en idd pate mag je wel, maar 1 boterham per dag...maar doe het dan liever gewoon niet of maar 1 per week snappie...en ik ben ook 1 van de meiden die gaat trouwen, 23 juni hahahahha ik open gewoon 2 schermen naast elkaar en 1 lees ik dan en de ander reageer ik, heel easy! leuk belgie, ik ga op onze zolder werken hahahahaha en ben nu weer bezig met de administeratie van onze computerwinkel...zucht...

loth, idd we zijn er stiekum wel mee bezig, maar jij hebt nog echt wel een kans en ik niet hahahahhahahaha lol

en met maggie gaat het nu iets beter gelukkig, dus dat komt wel goed!!! die han die ken ik niet...

Terug
Bovenaan