one2bemums 2 !!!!

hahahaha lin, die met dat bloed is wel erg ja hahahha

wist ik wel loth dat je zo was hhahahahahaha

Heb soms ook pijnlijke borsten voor de ongi, maar ook bij het begin van de zwschap....dus daar heb je nog niks aan :)) En bij Bv, maar daar zal het wel niet aan liggen, hahaha....we duimen in elk geval voor je!!

En ik wanhoop nog niet, wil alleen mezelf niet gek lopen maken....jonge, soms zit ik echt al te kijken naar nieuwe meubeltjes voor de extra babykamer....hahaha, wel ruim op tijd! Moet mezelf echt wel wat beheersen :))

En nou ga ik echt naar beneden....hubby moet 's ochtends om 6u op, dus op tijd naar bed, en anders zie ik hem helemaal niet meer :-((

Kussssss,
Sas

je bent gewoon zwanger lin...let maar op, geloof mij!! hahahahaha zou ik trouwens maar niet doen lol, alhoewel, nu wel

He sweety volgens mij zou jij ook heel goed als propper bij een cafe aan de gang kunnen hahahahahaha Jij weet iedereen naar ons gezellige topic te lokken   zag dat je alweer een volgend slachtoffer had    hahahahah sorry ben een beetje melig hahahaha

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2008 21:01:38'));

je bent gewoon zwanger lin...let maar op, geloof mij!! hahahahaha zou ik trouwens maar niet doen lol, alhoewel, nu wel

wat niet doen???

Het is hier veel te gezellig hoe kan ik nu op tijd naar bed?????
Wel even weten of je hier ook liedjes neer kan zetten tot zo

ach ja ik ken Billie nog dus tja...tis hier natuurlijk ook erg leuk hier en ik vraag alleen maar leuke meiden hahahahahaha

idd lin, mij niet geloven, behalve nu, want ik denk dat je zwanger bent hahahahaha

Terug
Bovenaan