one2bemums 2 !!!!

duim toch al linneke dus hopelijk niet voor niks he hahahahha

loth, alvast veel plezier met stappen hoor!! ik ga ook nooit meer, wel eens naar de bios of uit eten maar echt stappen niet meer dus.

Yep ikke, altijd voor ik ongi moet worden pijnlijke borsten 's avonds meer dan overdag en op de fiets is dan geen harde. Wil je niet ontmoedigen maar kan dus ook van een ongi komen wanneer is je nod? Hoop dat het voor jou geen ongi is en je zwanger bent natuurlijk

succes met pruilen sas hahahahha wie weet over een paar dagen he, nog niet de moed opgeven toch!!

knufffffffff

goh, loth, wat sosiaal van je dat je lin dat gunt woehahahahahhahahahaha lollllllll

Hoi sas tegen die tijd zal ik de foto's hier op zetten maar duurt nog wel even hoor!
Ik ga eigenlijk ook nooit meer te stappen heeeeeel soms nog maar maar als ik dan ga dan blijf ik tot het eind enga ik helemaal los hahaha. Heb er nu al zin in hihihi maar inderdaad lekker uiteten of gewoon met vrienden thuis afspreken vind ik vaak net zo gewellig alleen soms moet ik even stoom afblazen gedachte op nul, biertje erbij en stom ouwehoeren met die jongens hahaha

Ja sweety zo ben ik hahaha
He lin die van die waarschuwing is leuk en erg toepasselijk hahahahah

zeg jij maar of dat het van mijn ongi komt...heb ook ovu testen gedaan,,,,,die klopte....ik weet het echt niet...

Terug
Bovenaan