A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Tess, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik zal voor je duimen dat het deze keer helemaal goed gaat.
Het is je in ieder geval meer dan gegund.
Voor alle andere zwangeren.
Laat ik even duidelijk stellen dat ik erg blij ben voor jullie dat jullie zwanger zijn.
Ik misgun jullie helemaal niks en zal met jullie meeleven.
Maar ik wil zelf ook zo graag vandaar dat ik er even doorheen zit na zoveel zwangeren in mijn omgeving en hier dan ook nog een hoop.
IK BEN ECHT HEEL ERG BLIJ VOOR JULLIE.
Russell, ik en de nieuwe gaan gewoon proberen ons zo snel mogelijk bij jullie te mogen voegen, zodat ons forum kan gaan heten "goingtobemums".
Nou mijn NOD is 31 mei (aanstaande zaterdag), maar ik ben niet zwanger.
Al heb ik wel last van mijn tepels, maar het is gewoon niet mogelijk.
Ik heb op dag 9 van mijn cyclus voor het laatst geklust (i.v.m. vakantie) dus weinig kans van slagen, maar als het raak is ben ik des te blijer.
Fijne avond nog en succes allemaal.
Groetjes Bianca
Tess, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik zal voor je duimen dat het deze keer helemaal goed gaat.
Het is je in ieder geval meer dan gegund.
Voor alle andere zwangeren.
Laat ik even duidelijk stellen dat ik erg blij ben voor jullie dat jullie zwanger zijn.
Ik misgun jullie helemaal niks en zal met jullie meeleven.
Maar ik wil zelf ook zo graag vandaar dat ik er even doorheen zit na zoveel zwangeren in mijn omgeving en hier dan ook nog een hoop.
IK BEN ECHT HEEL ERG BLIJ VOOR JULLIE.
Russell, ik en de nieuwe gaan gewoon proberen ons zo snel mogelijk bij jullie te mogen voegen, zodat ons forum kan gaan heten "goingtobemums".
Nou mijn NOD is 31 mei (aanstaande zaterdag), maar ik ben niet zwanger.
Al heb ik wel last van mijn tepels, maar het is gewoon niet mogelijk.
Ik heb op dag 9 van mijn cyclus voor het laatst geklust (i.v.m. vakantie) dus weinig kans van slagen, maar als het raak is ben ik des te blijer.
Fijne avond nog en succes allemaal.
Groetjes Bianca